Hee meiden,
Eekhoorntje, ik denk dat er ook weinig te zien is bij de echo, maar misschien net wat Suus zegt, misschien wel een vruchtzakje...Geen idee! Fijn iig dat je er een goed gevoel bij hebt, houd dat vast, en probeer toch te genieten! Ik had met 8-9 weken een eerste echo, en toen met de 12 weken hebben we voor het eerst het hartje gehoord. Zo bijzonder! Ik krijg helemaal dat gevoel weer terug als ik dat allemaal zo lees. Ik verlang soms zo weer naar zwanger zijn, maar we wachten nog mooi even. Eerst krijgt Vera alle aandacht!
Neetje, leuk he die eerste groentenhap? Wat heb je hem gegeven? Vera was in het begin ook niet zo happig, maar nu...ow mijn god, ze laat het zich niet afpakken hoor! En heerlijk dat die laatste fles er af is. Ik vind het zo bijzonder, bij Vera was het ook ineens weg. Ze sliep een tijd terug om half 8 al in haar bedje. Mijn vriend en ik in twijfel, wel of niet wakker maken. We waren toevallig die dag er na vrij, dus we gokten het erop. En warempel, mevrouw sliep gewoon 12 uur aan één stuk door. Vanaf dat moment is het standaard geworden, tussen 7 en 8 ligt ze er echt in. Dan heeft ze ook 3 flessen, een groentenhap een fruithap op. Sinds van de week hebben we haar voor het eerst een boterham gegeven. Nou ze at het, alsof ze het al veel vaker op had. Eerst een droge boterham en daarna een boterham met smeerkaas. Smullen!! Het is ook echt een makkelijke eter, vind alles prima en lekker.
Cindy, hoe was je kleine vakantie. Heerlijk genoten met zn 3en als gezinnetje? Leuke foto's op hyves!
Evie, met mijn moeder gaat het goed. Voor 2 weken terug hadden ze wéér een plek gevonden, maar nu op haar arm. Deze hebben ze meteen verwijderd, en op kweek gezet. Bleek inderdaad weer om kanker te gaan, gelukkig is ze nu weer schoon. Het zijn steeds kleine plekjes en ze zijn er wel steeds op tijd bij, maar het is en blijft kanker. Vind het zo'n rotwoord, en het doet me ook veel verdriet. Gelukkig kan mijn moeder het allemaal goed relativeren en geniet ze volop van haar kleinkindjes. Het blijft spannend, en zeker omdat het nu al een paar keer achter elkaar is geweest. Maar we houden moed, en blijven het positief inzien.
Met mijn zusje gaat het wat minder. Ze loopt zoals jullie misschien wel weten bij een psycholoog. Mijn zusje zag door de bomen het bos niet meer. Ze is altijd al onzeker geweest, maar dit werd alleen maar erger. Ik heb er veel verdriet om. De tijd waarin je juist zou moeten genieten, lijkt bij hun juist niet zo te zijn. Mijn zusje is langzaam aan het veranderen, maar ze is er nog lang niet. Je staat er ook zo machteloos bij, je kunt niets behalve naar haar luisteren.
Haar vriend vind het ook erg moeilijk, en weet zich soms ook geen raad. Gister is daar de bom gebarsten en zijn er veel verwijten naar elkaar gegooid. Haar vriend had aangegeven het niet meer te zien zitten etc. Gelukkig na een nachtje slapen, lijkt de rust weer terug in het huis. Ze hebben met elkaar gesproken en ze willen er samen voor gaan. Maar goed, ik word er voor gebeld (wat ik wel fijn vind, want dat is het enige wat ik kan doen), en heb naar haar geluisterd. Ik heb er echt slecht om geslapen. Ben soms zo bang dat ze echt uit elkaar gaan...lijkt me afschuwelijk. Maar goed zover is het nog niet...
Met mij gaat het allemaal wel goed, ondanks de stress en de zorgen om anderen. Ik merk dat ik wel snel geprikkeld ben. Ik heb het druk op mijn werk, zo nu en dan een (klein) conflict met mijn sm, verdriet om mijn zusje, maar ik probeer wel lekker te genieten. Gelukkig helpt mijn vriend me goed, en steunt hij me door en door.
Ik moet soms echt even aan mezelf denken, en dat vind ik weleens moeilijk. Ik ben veel liever voor en met Vera bezig, dan dat ik echt iets voor mezelf doe! Ach ja leerpuntje voor mij.
Maar goed nu even iets anders:
Wanneer gaan we de blind date plannen? ;)De zomer komt er langzaam, dus misschien kunnen we een plan van aanpak maken(wat, waar en hoe etc.)? Of zijn er mensen die er vanaf zien, eerlijk zeggen hoor!
En er staat me iets van bij dat wanneer een topic meer dan 300 blz heeft, hij word afgesloten. Even in de gaten houden want we naderen bijna de 300! Kan het ook goed mis hebben hoor!
Maar goed dit was weer een lang verhaal, maar alles staat erin! 😃
Ik drink mijn wijntje op, en dan ga ik lekker naar bed, morgen weer een drukke dag!!
xxx