precious123 schreef:[b]@ Claudia, jij hebt zeker een mannelijke dokter :x
Balen hoor!
jij mag niet meer raden!
nien gefeliciteerd:D:D
Claudia1986Oud lidBerichten: 23Lid sinds: 1 januari 2005
precious123 schreef:[b]@ Claudia, jij hebt zeker een mannelijke dokter :x
Balen hoor!
jij mag niet meer raden!
nien gefeliciteerd:D:D
zwanger1986 schreef:@nien85: heb je al weer getest?
joy1982 schreef:Testen ga ik nog niet doen, in iedergeval niet voor morgen.....
Ik heb momenteel een heel raar gevoel in mijn buik, maar ben nog altijd hartstikke moe.
Heb daarnet dan ook weer geslapen van 9.30u tot 12.00u als ik de wekker niet had gezet dan had ik geloof ik wel doorgeslapen.
Ik moet nog altijd ontzettend vaak plassen, de kleur is alleen in de ochtend donker en de rest van de dag licht van kleur.
Heb zelf niet het gevoel dat me NOD er aan zit te komen, mijn gezicht is dan ook nog heel egaal, een vriendin zei al je bent zwanger man moet je eens kijken naar je gezicht dat is zo egaal tegen over anders als je ongesteld moet worden. een andere vriendin heeft gependeld voor me.. en ja als we de pendel moeten geloven dan zal ik zwanger zijn, maar ik...................ik ben heeeeeel onzeker en bang dat ik teleur gesteld zal worden en dat ik dus niet zwanger zal zijn.
Maar dat weten we pas als de test negatief is of als morgen mijn ongesteldheid gaat doorzetten, terwijl ik dat gevoel niet heb.
Ik weet ook niet als ik morgen ga testen of als ik nog een dag extra wacht......... :roll: :roll:
Verder heb ik nog wel wat last van mijn buik vooral onderin aan de kanten, maar dat plassen is echt niet normaal, verder voelen mijn (.) (.) zwaar aan......
Maar ja we wachten af.........................
Groetjes
Joy ......................die heel onzeker is. :oops: :cry:
Bulkje11 schreef:Joy kijk uit hoor, je lichaam kan echt al die dingen aangeven door het ontpillen! Ik weet er alles van! Ga voor de zekerheid ook maar uit van teleurstelling. Dat is mijn advies. Verder heel veel toi toi allemaal. We wachten vol spanning... ;)
precious123 schreef:Bulkje11 schreef:Joy kijk uit hoor, je lichaam kan echt al die dingen aangeven door het ontpillen! Ik weet er alles van! Ga voor de zekerheid ook maar uit van teleurstelling. Dat is mijn advies. Verder heel veel toi toi allemaal. We wachten vol spanning... ;)
dit kan idd..
Zelf kwamen deze opmerkingen mij de strot uit, want ergens wist ik het al..
ik vertrouw dus wel erg op mijn "instinct" en die zit er echt bijna nooit naast!
en als ik het verhaal zo lees van Joy weet ze zelf het antwoord al.
Tuurlijk kan je lichaam je voor de gek houden, maar dat geld niet voor iedereen.
We duimen voor je mee!
Francis1983 schreef:Hallo dames,
Hier is alles nog rustig... Morgen is mijn NOD, maar heb totaal geen weet of ik nou wel of niet ongesteld ga worden. Ik wil mezelf geen valse hoop geven. Ik heb dan ook niet echte kwaaltjes ofzo.... Behalve dat mijn borsten minder pijn doen dan normaal voor de ongesteldheid? :| En mijn tepels lijken wel 2x zo groot. Ben ook ontzettend moe, maar heb dan ook 2 nachten slecht geslapen.
Niet echt tekenen voor een zwangerschap dus helaas.....
Ik ga morgen nog niet testen omdat ik ook wel eens pas laat in de avond nog ongesteld ben geworden.
19 Mei ben ik jarig, en als ik morgen niet ongesteld word, dan ga ik vroeg in de morgen de test doen ! 😊
heb dus werkelijk geen idee wat mij te wachten staat. Ik probeer mezelf niet gek te maken, maar denk dat ik sowieso wel telleurgesteld zal zijn als ik toch ongesteld word. Ook al ga je van niks uit..
Joy: Heel veel succes morgen ! Hopelijk hebben we beide overmorgen een dikke positieve test!
De rest van de meiden heel veel succes met klussen ! En voor de zwangere dames: GENIET ERVAN !
Francis1983 schreef:Ps nog even een vraagje: Ik heb net met de verloskundige gebeld, en ze zei dat het tegenwoordig normaal is om rond de 10de week van de zwangerschap een eerste controle te krijgen. Ik hoor veel meiden die met 7 of 8 weken al een echo hebben laten maken.
Weten de zwangere dames onder ons, mij meer hierover te vertellen? I hope so !
Bulkje11 schreef:Oh Steef wat leuk zeg. Dan wordt het ook echt zichbaar he? Heb je ergens foto's? En is het bij de andere meiden ook al zichtbaar?
Bulkje11 schreef:Ah oke, ja dan snap ik het wel.
Ik ben ook aan het afvallen voor mijn zwangerschap.
Maar verstandig dat je het nu niet meer doet hoor,
Die kleine heeft alle energie nodig.
Hebben jullie zwangere extra eetlust?
Bulkje11 schreef:Oh ik verwarde Nien met Joy. Haha. Oeps.. Al die meiden hier! 😛
Maar waren jullie al duidelijk HEEL moe voor de NOD? Of pas erna?
Wie van jullie had echt DUIDELIJKE klachten voor NOD?
joy1982 schreef:hoi hoi,
waarom ik niet test tjsa denk dat het komt omdat ik gewoon heel onzeker ben!!
ik heb momenteel wel last van mijn buik echt buikpijn kan ik het niet noemen maar gewoon af en toe pijnlijk,
verder nog altijd moe, en verder niets.....
ik houdt jullie op de hoogte,
het is toch beter om een test te doen met ochtend urine he??
:oops: joy :?
joy1982 schreef::cry: 😢 😢 😢 😢
ik heb getest maar meer hoef ik geloof ik niet te schrijven, denk dat jullie het weten.
het is negatief!
😢 😢 😢 😢 :cry:
joy1982 schreef:ik heb getest met de clear blue digitaal, en ja het is een behoorlijke domper.
vooral als je je beste vriendin laat weten dat het negatief is en dan gewoon niets hoort van haar, terwijl zij elke dag smste om te vragen hoe het was'
ik kan momenteel nergens hoop vandaan vinden om toch positief te blijven, en kan alleen maar janken,
hoe moet ik nu eigenlijk verder berekenen, ik zal maar van het negatieve uitgaan, want daar snap ik nu ook niets meer van!! kunnen jullie me helpen???
groetjes
😢 joy :cry:
joy1982 schreef:ik heb getest met de clear blue digitaal, en ja het is een behoorlijke domper.
vooral als je je beste vriendin laat weten dat het negatief is en dan gewoon niets hoort van haar, terwijl zij elke dag smste om te vragen hoe het was'
ik kan momenteel nergens hoop vandaan vinden om toch positief te blijven, en kan alleen maar janken,
hoe moet ik nu eigenlijk verder berekenen, ik zal maar van het negatieve uitgaan, want daar snap ik nu ook niets meer van!! kunnen jullie me helpen???
groetjes
😢 joy :cry:
Bulkje11 schreef:Oh ja, ik heb vandaag voor de gein nog een ovutest gedaan. HELEMAAL wit! Betekend dat al zeker dat ik niet zwanger ben deze ronde? Of HOEFT die test de zwangerschap niet aan te geven?