Joy, ik lees net je berichtje 😢 Wat ontzettend balen zeg! En ook vreemd dat je cyclus je nu ineens zo in de steek laat. Wij hadden echt precies dezelfde cyclus van keurig 26 dagen. Het kan idd zijn wat anne zegt een vroege miskraam zijn geweest....
Heel veel sterkte meid, en succes ihn deze nieuwe ronde!
@Bulkje: Wanneer ga je testen? Zie dat je morgen je 😈 hebt? Spannend! Ik duim met je mee!
Hier gaat het overigens goed. Ik heb weinig last van kwaaltjes. Af en toe een steekje rechtsonder in mijn buik, en voel me wel de hele dag soort van misselijk. Niet echt overgeven misselijk, maar niet echt lekker... Kan ook maar weinig eten, of ik zit helemaal vol! haha Ben wel erg moe overdag, maar slaap er niet meer door. Ben om 7 uur wakker, en kom dan niet meer in slaap :shock:
Maar op zich is het allemaal te doen, en heb ik het er natuurlijk graag voor over.
Ik heb ook een babysite aangemaakt. Misschien vinden jullie het leuk om eens een kijkje te nemen?
http://www.hummelke.babysite.nlMijn buik is al behoorlijk opgezet. Dit zal vast niet door het kindje komen want dat is pas 2 mm. Maar vind het echt al een zwanger buikje :oops: Ben benieuwd hoe lang ik het voor me kan houden, voordat er mensen vragen gaan stellen.....