Hey meiden,
Ik ben toen wij wilde stoppen met de pil alvast naar de dokter geweest. Ik heb in okt '08 een laserbehandeling gehad in mijn baarmoederhals, dus ik maakte me nogal zorgen of ik uberhaupt wel zwanger kon worden. Gelukkig kreeg ik wel groen licht, alles was goed genezen. Dus de foliumzuur gepakt, gezond leven en eerst een paar maanden ontpillen. Zoals eerder gezegd, toen maar ovu-testen gedaan. Kost idd net als een zwanger-test een minuut of 5 max. En je begint op ongeveer je 10e dag, bij een cyclus van 28 dagen. Dus joy1982, doe hier je voordeel mee, en scheelt een hoop onzekerheid!
En Ana, ja klopt, na een jaar proberen mag je naar de dokter, maar dan moet je wel kunnen aantonen hoe je probeert zwanger te worden, hoe je cyclus loopt etc. Daarom heb ik me ook ingeschreven op
http://www.menstruatiekalender.net. een heel handig tooltje waarin je alles kunt bijhouden, echt super!
@vera, succes morgen en alvast gefeliciteerd!
Enige wat ik kan zeggen is geduldig wachten, niet te veel over nadenken (ja, ik weet het makkelijk gezegd). En ik ben het ermee eens, een kind krijg je, omdat het echt een wondertje is. Ik hoop dat wij allemaal zo'n wondertje mogen krijgen!