AnaOud lidBerichten: 3.037Lid sinds: 8 februari 2010
goed trouwens dat je nog een keer getest hebt!
Pusta schreef:
Ik heb de maand dat ik zwanger was voor het eerst een kussentje onder mijn kont gelegd na het vrijen en ben een kwartiertje blijven liggen.
lisi schreef:Huh?? Mijn temp is helemaal niet omhoog gegaan? Ik moet een tempratuurkaart bijhouden voor het ziekenhuis, maar mijn temp is nog helemaal niet gestegen? Komt dit vaker voor? Kan het bv ook pas na een dag gaan stijgen of steeg het bij de temp onder ons wel gelijk?
Ingewikkeld allemaal zeg :?
Bedankt ana!
@nien85
wat fijn dat jij je weer wat beter voelt en geweldig dat jullie de echo hebben gehad!!
lisi schreef:Mijn nieuwe ovulatietest is nog positief dus ik heb gister miss iets in mijn darmen voelen knappen. Heel raar want de druk was wel even weg, maar nu is de druk dus weer terug in mijn buik en denk ik dat hij vandaag of morgen zal springen. toch wel handig dat tempraturen want anders was ik die tweede test niet gaan doen.
Ik heb nogal een intieme vraag en hoop dat jullie antwoord willen geven. ik blijf na de seks iedere keer een uurtje liggen en daarna moet ik echt plassen en loopt bij mij altijd al het sperma er weer uit? hebben jullie dat ook? het loopt er echt altijd uit en ook vrij veel klopt dit wel??? als alles eruit loopt kan je ook niet zwanger worden lijkt mij of hoort dit zo?
Ana
@ mamaninthe - dan is een positieve ovutest bijna net zo geweldig als een positieve zw test 😉 Bijna, zei ik 😂 Hopelijk was het in de afgelopen dagen dan raak![/quote schreef:
Inderdaad, nu is het duimen! Vandaag wel wat rozige afscheiding en nog steeds vrij veel, dus we klussen maar even extra deze week, haha!
Succes iedereen!
precious123 schreef:Toch nog even een update van hier 😃
Het gaat goed, maar met dit warme weer ben ik wel vermoeider zeg!
tuurlijk heb ik bloedarmoede en speelt dat de grootste rol maar het lijkt erger te zijn als een maandje terug.
buiten dat gaat het hier prima!
Ik heb leuke jurkjes en rokjes gekocht met dit warme weer!
Gewoon bij de zeeman, wibra, hans en ter stal 😂
De kwaliteit hoeft niet zo denderent te zijn aangezien toch alles uit gaat lubberen en na de bevalling veel dingen toch niet meer aan doet.
Morgen ga ik weer naar de VK.
Dan weer bloedprikken, hartje luisteren en afspraak maken voor de 20-weken echo :shock:
Het gaat zooo snel!
over 4 weken zit ik al op de helft!
Ik heb al besloten hoe ik mijn verlof wil hebben en deze al doorgegeven!
Wat een lange tijd bij huis zeg! net een vakantie, maar die vakantie kon dan wel eens tegenvallen 😛
Hoe voelen de andere zwangeren zich??
En zijn er al weer testers??
joy1982 schreef:@ anne-87
ik zit nu op dag 17.
volgens de ovulatie testen heb ik mijn eisprong gehad op 1 juli.
Sorry ik heb soms echt het idee dat ik nog veel te weinig weet over dit alles, maar deze kleine bloeding (met afvegen) is totaal nieuw heb ik nog nooit gehad in mijn vorige rondes, heb ook sinds vanmiddag een raar gevoel in mijn buik!
Groetjes