Hallo dames,
Hier helaas toch een hele vroege mk geweest. Ik weet voor mezelf nu dat ik de volgende keer ook pas ga testen als ik overtijd ben!
Want nu ben ik precies op mijn nod ongesteld geworden. Ik Heb op internet (
http://www.freya.nl/web_fm/miskraam.php) gevonden dat in 50 % van alle gevallen het al heel vroeg misgaat en je op of rond je normale dag dat je normaal ong zou worden al mis gaat. Doordat dit heel veel voor komt bij vrouwens is de gemiddelde kans om zwanger te worden per cyclus maar 25 %,
Ik heb gister nog met de dokter gesproken en die vertelde mij dat onderzoeken nu geen zin hebben omdat het in zo'n vroeg stadium mis is gegaan. En zulke onderzoeken vooral gelden bij miskramen waarbij het vruchtje ook al een embreyo is geworden. Hij heeft mij dus verder gerust gelsteld. Ook vroeg ik naar mijn lutheale fase. Eerst instantie zei hij hij dat 11 dagen erg kort was. Maar dat het vooral geldt dat je daar onvruchtbaar door kon zijn. Bij mij was dat niet het geval omdat ik al 2 keer positieve test heb gehad. Ook vroeg ik of er iets met mijn man's zaad kon zijn. Want ik heb wel eens gelezen dat als te zwakke zaadcellen het eicel bevruchten het uiteindelijk toch nog mis kan gaan. Dit is volgens hem niet het geval want anders had er helemaal gaan beruchting plaats kunnen vinden.
Ik heb me er bij neer gelegd dat dit nu 2 keer domme pech is geweest 😞 Ze zeggen toch het gezegde 3 keer is scheepsrecht ! Nou misschien bij ons ook 😊
Ik ben blij dat we nu weggaan kan ik proberen me verstand op 0 zetten en me erover heen zetten.
Ik spreek jullie volgende week , Liefs,