ikke44 schreef:Jeetje vind het wel wennen hoor deze site:S Maar heb jullie weer gevonden
Lovy, spannend hoor, hoop voor je dat ze wegblijven;) En zie dat je over een kleine 2 weekjes al gaat trouwen, zou wel extra leuk zijn om dan een klein geheimpje mee te dragen
Sushi, zow dat je dat nu al moet regelen, wij waren er bij onze dochter best laat mee (geloof dat ik toen al 16 weken zwanger was) maar was gelukkig wel optijd plek, had toen ook van te voren al gehoord dat op de dagen die ik wou het niet zo druk was dus scheelde ook.
Rosiej, welkom hier en hoop voor je dat je snel zwanger bent. En sommige mensen hebben nooit een heel regelmatige cyclus hoor dus heeft niks met ontpillen te maken, en de een is ook sneller ontpilt dan de andere maar volgens mij is dat met een paar maanden wel klaar...Nouja succes ermee;)
Juudje, wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad, super hoor! Lekker genieten 😃
Juup, Nou alvast veel succes dan met klussen, wel lastig dat je je nod niet weet.
Jazzz, hoe is het bij jou? Je nod is toch ook al geweest?
Hier is de ongi eindelijk weer helemaal weg, klusperiode breekt ook weer aan....Nu nog zin krijgen... (pfffft 't is zo warmmm)
Owww wat irri, heb teveel smileys in mijn berichtje staan, kan die hem niet plaatsen.....
Liefs ikke
Hoi dames,
Nu pas weer een reactie van mij. Ik kon dit topic even niet meer vinden...
Ikke, op 1 juli is mijn ongi doorgebroken dus op naar de volgende ronde. Hoe gaat het met je?
Lovy, ik duim zo voor je dat het toch raak is. Hoop dat die ongi uitblijft........Succes!
Liefs,
Jazzz