verw8 b-schuttertjeOud lidBerichten: 154Lid sinds: 1 januari 2005
O en esh? Achter welke naam verschuilde jij je eerder?
verw8 b-schuttertje schreef:O en esh? Achter welke naam verschuilde jij je eerder?
tweety1982 schreef:heey devika,
wist jij je eisprong datum en innesteling niet dan? ik ben namelijk echt bang dat ik niet jonger dan 6 weken ben. mijn laaste periode was 13 april. Op 29 april had ik hoge temp...ei is dus geweest, en op 5 mei had ik een innestelingbloeding op donderdag.
wat denken jullie? late eisprong?
ik kan me zo voorstellen hoe blij jij bent davika.
esch is het dat ik denk wie je bent? jij durfde niet te testen en deed toch en zwanger...kreeg MK, en ben je nu weer zwanger? is dat wie ik denk dat je bent...spannend zeg!!!! gefeliciteerd
verw8 b-schuttertje schreef:Thnx sylvia, ik mag om 18.10u.
Ah, Essie was het dus.
Kun je je naam wijzigen dan? Heb t ook al eens geprobeerd uit te zoeken, maar zou niet weten hoe!
Dodo schreef:@Shanna, we hebben wit bedje en commode besteld. Dus lekker neutraal. Als we weten wat het wordt kunnen we met accessoires verder aankleden.
Verder gaat het inderdaad goed. Wel misselijk en moe, maar dat neem ik voor lief.
Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
Morgen hebben we gesprek over NT-meting (10 juni) en de gyn heeft gezegd dat ze waarschijnlijk nog wel even een echo kon maken. Ik hoop het echt! Want het is alweer 1,5 week geleden en ik blijf het spannend vinden! Hoop dat ik van de zwangerschap meer kan genieten na de 12 weken en dat ik het genieten niet steeds uit blijf stellen.