marieke84 schreef:Welke kleur kiezen jullie voor die wagen? Wij twijfelen tussen de zwarte en de blauw/lila.
Ik werk nu 32 uur. 24 uur is in mijn geval niet veel. Omdat ik iedere week wel een slaapdienst
draai maak ik dan al 18 uur achter elkaar. Dan hoef ik nog maar 1 dienstje erbij en ben ik
verder vrij!
En mijn vriend werkt 4 dagen in de week ook onregelmatig. Zo hebben we bijna geen oppas nodig.
Hoeveel ga jij werken? En hoeveel je vriend/man?
Ah kijk, dat maakt het dan weer heel anders. Ideaal is dat!
Zoiezo vind ik dat toch wel voor iedereen persoonlijk. Wij hebben meiden in de vriendengroep die gewoon fulltime werken en waarbij moeder/schoonmoeder oppast. Zij zijn daar helemaal gelukkig mee. Het zou mijn keus zeker niet zijn, maar iedereen doet dat toch op zijn/haar eigen manier! Zolang je er zelf maar een fijn gevoel bij hebt.
Ik werk nu nog op oproep en gemiddeld 20 uur per week.
Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en werkt fulltime.
We zijn er nog niet helemaal overuit hoe we het strakjes gaan doen, we hebben geen moeders die op kunnen passen.
Kdv kies ik persoonlijk niet voor en een gastouder ... mm ik weet het niet!
Mn vriend ziet erg graag dat ik straks stop met werken, maar toch vind ik een paar uurtjes (8-12) per week werken wel fijn.
Daar moeten we het nog even goed over hebben en de verschillende mogelijkheden bekijken.
Wij gaan voor de zwarte denk ik! :mrgreen: