Meis88Oud lidBerichten: 23Lid sinds: 28 september 2009
Ik heb me ook aangemeld weet alleen niet hoe ik erbij moet vermelden wat mijn forum naam is..
kim82 schreef:juist dit was dus niet zo'n slimme actie.. hoe verwijder je een bericht??
Janne26 schreef:Peach, denk wel goed aan jezelf hoor. jij en jullie kleintje zijn op dit moment toch wel even het belangrijkste!
Donderdag bij de bedrijfsarts dus maar goed aangeven dat fulltime werken nu echt te veel is. Poeh...ik zou er nu ook niet aan moeten denken om fulltime te werken....
Ik voelde net weer zo'n ploepje....haha...echt heel vreemd gevoel. Zou het dan toch de kleine zijn? :? Zo vroeg al?? Had het nog niet verwacht....we zullen zien... :mrgreen:
verw8 b-schuttertje schreef:@ Marieke, als je ff terugleest... hier nog 1 met klachten die daarop lijken. Al vanaf 13 weken last van een gevoelig stuitje. Moet me telkens verzitten als ik een tijdje zit. Gevoel alsof je de hele tijd op de betonnen stoeptegels hebt gezeten. Het is nog te doen zo hoor, bij mij.
Zonet nog een vervelende ontdekking gedaan. Zie opeens teruggetrokken tandvlees! :shock: Nooit last van gehad. Ook een beginnend gaatje, vrees ik. Das minder grappig. Morgen maar ff een afspraakje maken met de tandarts. En het is al niet mijn beste vriend...
poohtje schreef:ik heb begrepen dat je met een tweeling tenminste 8 weken voor de uitgerekende datum met verlof moet!!
sylvia22 schreef:kim, als je 6 weken voor je uitgerekende datum met verlof gaat heb je na je uitgerekende datum nog 10 weken verlof.
Intotaal heb je 16 weken
kim82 schreef:wij krijgen tot nu toe iedere week een echo... as zat ben ik 14 weken.. dus geslacht zullen ze nog niet kunnen zien hehe...
maar als ze het nou ineens toch zeggen.. zal ik het hier laten weten ...
heb je eigenlijk in een "normale" zwangerschap recht op een geslachtsbepaling-echo? ik dacht nm dat je alleen de 12 en 20 weken echo kreeg.
kim82 schreef:9 juli ben ik 15wk en 6 dg en hebben wij een poli afspraak: dan kunnen ze het geslacht zien toch????? of ?