@ Vw8b: Fijn dat je weer bent opgeknapt. Na vijf dagen buikvierus zul je je wel superslap voelen.
@ Keizer, gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Marissii, hier gaat alles zijn gangetje ... wat minder eetlust, weeïg gevoel in mijn buik, een beetje onrustig slapen, 's avonds laat en 's nachts af en toe krampen en dat soort zwangerschapskwaaltjes. Maar ik heb ze er allemaal voor over hoor! Ondertussen ook een echo gehad waarop nog niet duidelijk was of het er één is of twee ... dus over 2 weken weer terug om te kijken of het dan beter te zien is. En ik heb een site gemaakt over mijn zwangerschap (
http://baby.slagers.org) hier staan ook de echofoto's op.
@ Sylvia, die steken herken ik niet echt.
@ Charlottesdream ... wat een hork van een huisarts zeg. Als hij niet goed weet hoe het zit kan hij beter zijn mond houden en het eerst goed uitzoeken voordat hij jullie zo onzeker maakt. Ik hoop voor je dat je snel duidelijk krijgt en dat alles toch goed gaat.
Ik heb hier mijn eerste positiekleding gepast. Mijn moeder had een tas vol meegekregen van mijn zusje. De spijkerbroek is aan de korte kant maar als ik hem twee keer omsla en ik draag er laarzen onder of straks leuke slippers of sandalen kan het prima. Ook een spijkerrokje, twee joggingbroeken en een paar buikbanden. Dan straks nog wat leuke shirts en tuniekjes erbij en dan mag mijn buik wel gaan groeien.