Esme schreef:Ik weet nog steeds niet wat het is, ik baal echt van de onzekerheid. Gelukkig heb ik maar 1 bloeding gehad en daarna is het weer gestopt..
Hoop dat alles goed met je is.....
Esme schreef:Ik weet nog steeds niet wat het is, ik baal echt van de onzekerheid. Gelukkig heb ik maar 1 bloeding gehad en daarna is het weer gestopt..
marieke84 schreef:@ cdion: wat verschrikkelijk voor je... heel veel sterkte!
@ Esme: ik hoop zo voor je dat het allemaal goed komt!!!
M'n vriend en ik waren gisteravond thuis staan ineens m'n schoonzus en haar vriend voor de deur.
Zijn ze binnen, krijg ik een cadeautje in m'n handen, ja toen wist ik het al! Ze is zwanger!!!!!
Het eerste wat ik kon zeggen was:; "Ik ook!!!" Zo leuk!!! We schelen ongeveer een weekje!
Zij krijgt volgende week al de echo, ik moet nog ruim 3 weken wachten, pfff... Vind het wel lang duren hoor!
Ben ook best wel bang dat het allemaal niet goed gaat... :roll:
We hebben trouwens besloten om het zaterdag aan onze ouders te vertellen! Ik denk dat m'n schoonouders
door het dolle heen zijn! Ze wilde al zo graag opa en oma worden! En nu straks 2 keer!! 😃
Mijn ouders zullen het ook echt zo leuk vinden! Nou was het maar alvast zaterdag!!!
Verder gaat het goed met me, heb bijna nergens last van (voel me daardoor juist ook weer onzeker...)
Klopt het wel dat ik niks voel? Denk ik iedere keer. M'n schoonzus is zo ziek, zwak en misselijk.
Maar ja, het is bij iedereen ook anders he? Heb wel last van m'n borsten nogsteeds dus...
Meiden fijne avond nog! xxx
Minoes schreef:Janne: ik had jouw berichtje gemist. Bedankt hoor! :mrgreen:
Puttenaar: Thanks! Hoe gaat het met jou dan?
Minder spannend dan hier?
Ik duim natuurlijk ook voor jullie allemaal! 😉
Xxx, Minoes
sylvia22 schreef:mijn bh is al te klein :shock: nu al.. :o
sanb schreef:Hallo Dames
Ik wil me ook even voorstellen
Sandra 31 jaar en voor het eerst zwanger!!
Ik heb tot een paar dagen geleden eigenlijk niks gemerkt. Nu de laaste dagen krijg ik wat meer last van pukkeltjes, zweet ik mn bed uit en heb ik vrij veel afscheiding en wat hoofdpijn. Ook een zeurend gevoel in mn onderbuik. Dat laatste maakt me wel wat onzeker maar had gelezen dat ik niet de enige ben..
De dagen gaan nu veels te langzaam voorbij
7 mei heb ik echo bij gyn
nu nog even een banner aanmaken en kijken hoe ik dat moet doen
marieke84 schreef:he wat leuk zo'n foto!
Maar jeetje aardige buik voor nog maar 6 weken!
Hoe kan je een foto plaatsen??
Minoes schreef:Hallo dames, 😃
Excuus voor de late reactie. Maar we waren zo enthousiast gisteren.
We zagen het hartje kloppen, wauw! Dat hadden we nog niet verwacht.
Dus, alles lijkt goed! Joepie! We waren zo blij, dat we gelijk een rondje
ouders en oma hebben gedaan! :mrgreen:
Vervolgens was ik daarna zo vermoeid van alles ... het was eigenlijk een
beetje te veel. Maar maakt niet uit hoor! Wij zijn zooooow blij!
Dikke knuffels voor iedereen!
Minoes ;)