Haaaaaallllloooooo Meiden!!!
Nou ik dacht laat ik maar eens kijken of dit topic nog actief is en ja hoor nog heel erg zelfs!
En heel toevallig zag ik net dat Lovy benieuwd was hoe het met me gaat, nou toevalliger kan het niet dat ik nu weer eens kom kijken.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niet meer op het forum kom, maar misschien kom ik nu wel even wat vaker weer gluren.
Hier gaat het allemaal helemaal super goed, onze kleine meid is aankomende week alweer 3 maanden!
Ze is heel erg tevreden en lacht superveel! Sinds een tijdje maakt ze ook heel veel geluidjes en "kletst" ze echt de hele dag door.
Ze weegt nu exact 5 kilo (2960 bij de geboorte) en is 58,5 cm (49 cm bij de geboorte).
Ik geef nog steeds volledige borstvoeding, en dat gaat allemaal heel erg goed.
Alleen hebben we beiden elke keer last van spruw, waar we ook telkens medicijnen voor krijgen.
Maar als dat medicijn weer klaar is blijft het toch elke keer terug komen.
Nu lijkt het voor zover weer zo'n beetje helemaal weg te zijn, dus ik hoop dat het nu ook wegblijft.
De eerste 4 weken had Nyah heel erg veel last van krampjes, maar daarna was het over.
Nu heeft ze er alleen last van als ik iets heel pittigs eet, dus dat doe ik maar niet meer haha!
Ook slaapt ze sinds een paar weken wat regelmatiger door 's nachts, nog niet elke nacht, maar het begint er al meer op te lijken.
De laatste 2 weken 3 keer niet doorgeslapen, de andere dagen wel allemaal.
Sinds een week ongeveer pakt ze alles wat naast of in de buurt van haar ligt, zo schattig.
En ze is eigenlijk altijd al heel bewegelijk en sterk geweest, ze kan geen minuut stil liggen hahaha.
Als ze ligt en ze heeft je vingers vast, wil ze zichzelf altijd omhoog trekken en ze zit zo rechtop en staat rechtop met alleen maar je vingers vast.
Ik kan verder alleen maar zeggen dat ze enorm knap is! en dat we superveel van haar houden en geen minuut meer zonder haar kunnen!
Met mezelf gaat het ook goed, alleen wel heel erg last van moeheid nog, ik merk echt dat als Nyah niet doorslaapt 's nachts ikzelf die hele dag moe ben.
Maar zelfs als ze wel doorslaapt dan ben ik vaak nog snel moe overdag, maar dat zullen nog wel de hormonen zijn denk ik.
Hier en daar ook nog wel eens een emotionele bui zo uit het niets, maar ook dat hoort bij het ontzwangeren haha.
En jeetje waar komen die puisten ineens vandaan??? Ik heb eigenlijk nooit echt veel last gehad van puisten en tijdens de zwangerschap helemaal niet, maar nu...... ze blijven komen en gaan...
Verder gaat het dus enorm goed, ik geniet echt van het moederschap en zou echt niet meer zonder mijn kleine meisje kunnen!
@Yvonne, Jeetje bij jou is dus ook alles wel lekker opgeschoten! Eindelijk je eerste IUI gehad, ik duim ook voor je mee hoor!
Dat het bij jou ook maar eens snel raak mag zijn!
@Lovy, Iris ook al weer 8 weken, wat gaat het snel he! Dat sterke herken ik hier ook heel goed, al vanaf dag 1 hoefden we eigenlijk Nyah haar hoofdje niet meer te ondersteunen, ze hield hem toen al omhoog en dat is altijd zo gebleven. Haha dat wat je zegt met, speen 2, mini luiers, maatje 56 etc. is hier ook een maandje geleden gebeurd haha. Alleen nu pas dan net sinds 2 weken geleden ongeveer de newborn luiers verruild voor nummertje 2 en maatje 56 van kleertjes zit ze nu sinds een week of 2 a 3 in, maar ze kan nu ook al weer bijna 62 aan, dat zal denk ik over een week of 2 zijn.
En ook alle kleine dingen die ze per dag meer kan zijn zo leuk om te zien, daar wordt je gewoon elke dag weer verliefd op.
En als je 's ochtends wakker wordt en je ziet haar lachen, dan kan je dag al niet meer stuk!
Bij jou dus ook wat twijfel of je meisje KMA heeft, nu dus alles maar uitproberen en hopen dat je vind wat het is en dat het snel overgaat.
@Ikke, jouw meisje is ook al weer meer als een jaar! Leuk is dat zeg dat ze nu kan staan en aan 1 handje meeloopt, dat is zo schattig!
Fijn dat het nu wel wat beter gaat met de KMA en dat ze zo'n goede eter is!
Jij moet ook goed aan jezelf denken hoor, gaan jullie ook nog weg met de vakantie?
Leuk hoor dat je 2 meiden het zo goed kunnen vinden samen, straks dan zitten ze zelf moedertje te spelen met hun poppen haha!
@Meisje, Joey ook al weer 9 maanden, lief dat hij nu kruipt, dat zal er vast heel schattig uitzien! De ontwikkeling gaat inderdaad heel snel, de tijd vliegt echt voorbij!
Nog even en dan kan Joey los lopen, dat zal ook niet lang meer duren.
Nou het is een enorm lang verhaal geworden, maar dan hebben we het ook voorlopig maar weer even gehad, vanaf nu zullen het weer kortere berichtjes zijn hahahaha!
Liefs Beebielove.