Guppie dank je.
jah we willen weten wat het gaat worden.maar wachten gewoon tot de 20 weken echo:)!
we laten wel met 14 weken wss nog een echo maken:)!
knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Nien schreef:meiden ik ga ervandoor, Een fijne dag!! en ik ben vanavond weer op het forum!
jorina schreef:meiden heb zojuist thomas op school gedropt
wenmiddag
hij zat er wel een beetje verloren bij :cry:
becky88 schreef:tis toch niet te geloven 😮 😮 😮
mijn ei zit er nog!!!!!
de ovulatietesten van gisteren waren dus vals, het eitje is nu 23mm en me slijmvlies 9,4
becky88 schreef:tis toch niet te geloven 😮 😮 😮
mijn ei zit er nog!!!!!
de ovulatietesten van gisteren waren dus vals, het eitje is nu 23mm en me slijmvlies 9,4
snippie schreef:Guppie dank je.
jah we willen weten wat het gaat worden.maar wachten gewoon tot de 20 weken echo:)!
we laten wel met 14 weken wss nog een echo maken:)!
knuf
Lunanoa schreef:
Ahh Jorina. Ik keek vandeweek de Pfaffs & Debby moest Kyano voor het eerst naar school brengen. Die stond gewoon keihard te janken hahahaha. En raad eens wie er mee zat te bléren op de bank.... :lol:
Lunanoa schreef:Ik kijk altijd in de ochtend. Tsja je moet wat als je met verlof bent 😂
10:00 uur koffietijd, 11 uur GTST & daarna de Pfafss 😂
Vanochtend gemist 😞 Kreeg bezoek. Gmrpf. Kan het ook niet op uitzending gemist kijken volgens mij, RTL vraagt daar geld voor :?
Mrij schreef:Becky, wat klote meid! Maar wie weet ben je wel harstikke zwanger door deze joekel van het ei! Doe rustig aan meis, spreek je wel op msn!! 😃
Kim, wat fijn dat je ongesteld bent! Das alweer een stapje vooruit.
Lun, dus je mannetje zit met 2 zwanger dames, arme kerel 😉 Wel leuk hoor dat je kat ook zwanger is, wie weet liggen jullie straks op hetzelfde moment te bevallen, dat zou wat zijn! Je kraamverzorgster krijgt het in ieder geval goed druk 😉
Snippie, wat vervelend dat je zo´n last hebt van je rug. Heb vandaag ook op een bso gewerkt, ook nog best wel pittig zeg :shock:
Maar niet mijn ding 😉
Jamilah79 schreef:Ok, dan zal ik het wel vertellen, hoop alleen dat er niemand onzeker door gaat worden die nu wel zwanger is.
De zoon van vrienden van mijn ouders en zijn vrouw waren in verwachting van hun 1e kindje, via icsi. Vorige weekend was ze rond 6 maanden zwangerschap en ze kreeg ineens buikpijn in de avond, dus de dokter gebeld en ze moesten direct komen. Bleek dat de bevalling al op gang gekomen was en er was dus al flinke ontsluiting. Het kindje is geboren en heeft erna nog 1 uurtje mogen leven. het bleek dat er ene bacterie in de moeders lichaam binnenin de vruchtzak gedrongen was en dat is de oorzaak dat het kindje overleden is.
ben er helemaal ondersteboven van...
Jamilah79 schreef:Thyra: nee ik heb geen idee welke bacterie het was. Ik weet zelfs niet eens of het een meisje of jongetje was. Mijn moeder vertelde het me gister. ze was opgebeld door de aanstaande opa en oma, die dus helemaal in tranen vertelden dat het kindje al geboren was en maar een uur geleefd heeft.
maar idd zoals Snippie ook al zegt, niemand moet zich zorgen gaan maken hoor. T zijn vaak uitzonderingen op de regel die dit soort dingen overkomen terwijl ze al zo ver in de zwangerschap zijn.
Essiee schreef:Syl zijn ze ook al gemeten?
sylvia22 schreef:wat zijn jullie toch allemaal lief!!
Door alle indrukken vandaag heb ik nu hoofdpijn en ben ik moe :roll:
verder komen er steeds meer vragen en dat zijn er best wat 😂
Iedereen is super blij, we hebben het net ook aan 1 opa en oma verteld (die andere zijn op vakantie en hun mobiel pakken ze niet op) ze zijn allemaal zo blij!!
de babykamer krijgen we als kado van mijn vader en moeder 😃
mijn zusje vindt het ook helemaal geweldig en ik... tjaa ik moet toch nog even wennen aan het idee dat het er twee zijn ;)
sylvia22 schreef:ja ik ben er weer
het zijn er twee!!we hebben de hartjes gezien en gehoord!!!
vanavond zet ik de echo's erop!! moet even wennen!
sharon_ schreef:Syl whoeeeee gefeliciteerd 😃 !!! En wat fijn dat alles goed gaat met de kleintjes!
De eerste met een tweeling in dit topic hihi. Geweldig meid, geniet er van.
sylvia22 schreef:Ik hoop dat het lukt zo!
dit zijn ze allebei samen:
dit is ukkie 1 met rechts heel mooi de dooierzak:
dit is ukkie 2:
dit zijn ze weer samen, maar deze is uitwendig gemaakt en daardoor minder duidelijk:
sylvia22 schreef:kimmie, je had gelijk
Essiee schreef:Heeeeeel mooi om te zijn syl, supersuper!
Kim, wauw hoe kan het .. heb je niet heel toevallig ook een sterk gevoel over mij, ik ben zo benieeeeeuwt :mrgreen: :lol: