Babii schreef:Whahahaha Jessy 😂 Het verbaasd me wel dat er "stof" in zat bij jullie, jouw mannetje kennende :P. Hoe voel jij je verder? Wilde je nog smsen vandaag, maar ben het helemaal vergeten! Sorry. my dir....
Maakt niet uit skattie 😉
Hier alles goed, nog altijd last van witte stortvloed, vind het echt vervelend als ik het voel lopen terwijl ik rustig zit te werken. En (.)(.) voelen nog steeds bont en blauw aan. Heb wel het idee dat alle 2 de kwaaltjes erger zijn dan normaal in de 2 weken na mijn ei, maar goed, ik laat me niet meer voor de gek houden 😛
Had trouwens dinsdagochtend wel een matcare ultra gedaan. Dacht direct een streepje te zien binnen afleestijd, maar na afleestijd moest ik echt turen en turen. Echt zo'n zie ik het wel, zie ik het niet. Hoopte dat het streepje na 2 dagen door het indrogen van de test weer beter te zien zou zijn en dat is ook zo! Maar ach, er wordt zo vaak een eitje bevrucht natuurlijk, dus het kan natuurlijk ook prima raak zijn 😉 Het moet het alleen zien te redden tot na mijn NOD, liefst tot 8 maanden na mijn NOD 😉 Dus we blijven er nuchter in! Als ik ongi wordt, dan prima, dan komt het de volgende ronde weer wel!