sylvia22 schreef:ik heb dat boek ook gelezen en nu beide afleveringen gezien en achteraf denk ik: hoe heb ik dat boek kunnen geloven!!
ik heb net alle kaarten weggehaald, de echo foto, de boeken opgeruimend voor die jongen, maar voelt eigenlijk niet goed dat ik het opruim :? nou ja zodra hij vanavond weer weg is zet ik gelijk alles weer terug :D
Ik had Zondagavond die uitzending van Peter R. de Vries gezien, maar moest helaas werken Woensdagavond, dus kon die uitzending van die Manoe niet zien.. Gelukkig na enige tijd speuren toch nog op internet terug kunnen zien..
Ik vind zoiets zoooo triest he.. En eigenlijk zou er nu aangifte gedaan moeten worden tegen die meid, wegens smaad (?) ofzow.. (Zo heet dat toch? 😛 )
Syl, kan me voorstellen dat het een beetje raar voelt, maar idd, lekker alles zo snel mogelijk weer op zn plek zetten als die jongen weg is!
Heb er overigens wel erg veel bewondering voor dat jullie die jongen zo nu en dan opvangen.. Ik kom namelijk zelf uit tehuizen, en zat ook vaak zat alleen, soms ook met Kerst enzo, en dan is het toch fijn dat je een plekje hebt om naar toe te gaan!
Ik zou zelf heel graag gastouder willen worden, maar mn vriend ziet dat helaas niet zo zitten.. Zou graag kinderen op willen vaken met bijvoorbeeld feestdagen omdat ze niemand hebben om naartoe te gaan!