LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Kim, voor jou komt de intake ook dichtbij!
Liminous schreef:
Dit is de kleine draak 😊
Ik hoop het ook Sharon.. Zie dr nu natuurlijk niet zo vaak, en das best jammer! Maar komt goed 😃
Ik kom morgen gauw lezen naar de uitslag! En hou het voor de zekerheid vanavond ook goed in de gaten ;)
sharon_ schreef:@Kim, echt lief wat je zegt! En als het raak is ga jij me snel volgen toch? Dat moehoeeeet! Want ook jij mag nu wel een keer gelukkig worden gemaakt met zulk nieuws!!
Babii schreef:18 mm volgens mij....
sylvia22 schreef:mag ik heel even klagen: sinds ik zwanger ben heb ik geen energie.. ik weet niet waar die gebleven is, maar hij is ver te zoeken.. heb nergens zin in en voel me hangerig, bah..
Babii schreef:Zolang jullie die hoop maar hebben is het goed hihi... Ik heb die hoop niet :(.... Denk teveel tegenslagen gehad.
Zet je mannetje gewoon aan het werk :P. Whhahah (grappie)
sylvia22 schreef:Babii schreef:Zolang jullie die hoop maar hebben is het goed hihi... Ik heb die hoop niet :(.... Denk teveel tegenslagen gehad.
Zet je mannetje gewoon aan het werk :P. Whhahah (grappie)
hij doet al heel veel, hij ging net boodschappen doen en dat was zo veel dat hij helemaal met het karretje naar huis komt gelopen omdat hij het niet kon tillen :lol:, nee hij doet genoeg, dus ik heb gezegd te gaan stofzuigen, heb ik toch nog het gevoel iets te doen ;)
Prinses88 schreef:Je hebt je best gedaan Syl! Geef je je mannetje straks maar een dikke knuffel, hij doet het vast met liefde voor jullie drietjes.. 😉
Snap precies hoe jij je voelt nu je niet zoveel doet en je vriend het moet doen, gaat hier precies hetzelfde en ik ben nog niet eens zwanger! Zou willen dat ik weer wat meer kon, 10 minuten lopen of staan is al teveel..
Essiee schreef:Is dat zo lun, lachgas verboden? Ik weet van de overbuurvrouw dat ze het toen wel gekregen heeft .. dat is ong 1.5 jaar geleden.
Mam belde net .. mn nicht is zwanger, 8.5 week
Ik moest wel even slikken hoor zei mam, anders zou ik de eerste oma zijn geweest.
Ik moest echt op mn tanden bijten, wilde het zoooooooo graag zeggen.
Heel stiekem was ik ook wel een klein beetje jaloers, ik weet dat ze in feb gestopt is met de pil ...
ik wil het ook zo graag aan iedereen vertellen.
Van de andere kant wilde ik ook zeggen, domme ko*, de kans op een miskraam bestaat ook nog ..
Eigenlijk echt niks voor mij om zo negatief te reageren, zal het maar weer op de hormonen gooien ...........
Wij gaan nu lekker uiteten!
Babii schreef:@ Steef, ik snap Essiee wel, want ze heeft laatst nog een MK gehad toen ze al 2 goede echo's had gehad.... Dus kan me voorstellen dat ze ditmaal uitkijkt alvorens ze het van de daken schreeuwt. Een miskraam hakt er aardig in kan ik je zeggen :(.
Prinses88 schreef:Klopt, ik zag laatst op het internet dat je speciaal voor aanstaande opa's & oma's een doos hebt.. Maar nu weet ik niet meer welke site dat was! :oops: Misschien dat je het ook bij google in kunt typen? Ingelijste echofoto is natuurlijk ook erg leuk!