karin88 schreef:@Babii, Ooohw wist helemaal niet dat jij dat deed leuk zeg !
Heb het ook gedaan, maar kost idd heel erg veel energie..
Je moet je maar eens even lekker bezig houden met jezelf meid !!
Hoe is het met het vloeien van je, want je had nu alleen afscheiding ?
Denk aan je !
xxx
Ik kan dat inderdaad, maar kost erg veel energie. Kan het meestal op me allerbest als ik gewoon helemaal leeg ben vanbinnen. Heb het wel al bij super veel meiden goed gehad :).
Maar het klinkt stom, maar ik ben ook iets van heldervoelend. Heb soms dromen en dan denk ik: he dit is al gebeurd, of het speelt zich ineens af en dan dacht ik: he dat is gedroomd.
Heb ook heel vaak voorspellende dromen en die kunnen erg naar zijn. Zo droomde ik al heel lang geleden van de IVF. Droomde dat me Oma op sterven lag... En die was ook gestorven in mijn slaap (manlief maakte me wakker en enige wat ik zei: ik weet het al) hij zegt wat? Ik zeg Oma is overleden, nou manlief stond met ze mond open. Met me moeder had ik dit ook :(. Godzijdank heeft die gevochten totdat we er waren.
Maar ja, het kan erg klote zijn zeg maar.
Had het met Storm wel verkeerd en met Lunanoa ook... Dacht dat storm 8 maart zou bevallen werd 15 maart en dacht dat Lunanoa met 36 wkn en 3 dagen zou bevallen.
Ehm, ik heb giga krampen in me bovenbenen alsof ik ongesteld ben (heb dat vaker als ik menstrueer) niet fijn. Hoe is het met jou?
Enneh :P. Je mag voor mij ook pendelen hoor :P.