MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Princes, wat grappig zeg.. dan is de wereld echt klein! Ik had ook een gemeenschappelijke vriend met Lun, dat vond ik al bijzonder, maar dit is nog leuker natuurlijk! 😃
Babii schreef:@ Jessy, weet je zeker dat jij dat niet zomaar zegt omdat je om me geeft? Want kan me voorstellen dat e het dan uit liefde zegt.... Wil het liefst echt een super EERLIJK antwoord.
Prinses88 schreef:Dan ben ik heel benieuwd of het uit gaat komen!!
Had me er eerlijk gezegd nog nooit zo mee bezig gehouden, maar was wel benieuwd naar wat er uit zou komen..
En hoor dat jij het ook vaak bij het rechte eind hebt Babii??
sylvia22 schreef:sorry, maar moet even mijn frustratie kwijt..
mijn schoonvader gaf eerder aan graag te willen oppassen en vanavond gaf hij aan het toch niet te willen omdat hij het niet durft..
nou lekker dan!!! mijn moeder past 1 dag op, mijn schoonmoeder 1 dag, maar nu zitten we met de weekenden :evil:
Ja, heb inderdaad bijna altijd gelijk. Maar zoals eerder aangegeven heb ik ook voorspellende dromen en voel dingen soms aan en dan weet ik iets zeker en zegt ik het!
EstherH schreef:was t nou je eerst echo? nee he?
iig komt t weer helemaal goed 😃
7,5 week alweer :D!
Babii schreef:OOOOOOOOOOO ok Essiee, ikke snap :mrgreen: .
Ik knip meestal de echo eruit zodat mijn naam er niet meer staat :P. Niemand die weet dat het van ons is dan. Maar snap het wel hoor :).
Essiee schreef:Babii schreef:OOOOOOOOOOO ok Essiee, ikke snap :mrgreen: .
Ik knip meestal de echo eruit zodat mijn naam er niet meer staat :P. Niemand die weet dat het van ons is dan. Maar snap het wel hoor :).
Ja opzich kan ik dat ook wel doen .. maar toch voelt dat een beetje vervelend als ik eigenlijk weet dat mn vriend het niet wil hebben.
Ik vond het eigenlijk wel een beetje flauw hoor, ook met dat hyves gedoe. Ik ben toch trooooots, iedereen mag het zien van mij hoor. Hij denkt daar anders over .. worden we het niet over eens. Nou, dat is het me niet waard, dus voorlopig hou ik er maar even over op.
Ik merk wel dat hij nog heeeel onzeker is, hij heeft echt een klap gehad de vorige keer. Hij heeft nu volgens mij zoiets van, eerst die 12 weken maar eens zien voorbij te komen ... dan ga ik ervan genieten!
x--jessy--x schreef:Essiee wat spannend weer hoor, morgen echo!! Misschien dat je anders je echo in een pb'tje kan sturen? Staat het niet publiek op internet, en kunnen wij toch die mooie beeb van jullie bewonderen!! 😛
EstherH hihi ik hoop het meis 😃 hoe is het verder met jou?
Babii schreef:@ Sharon, nee meis weet zeker dat het niks te betekenen heeft. Behalve dat me lichaam wel wil, maar niet kan :(. Heb dit in de maanden voor de MMM ook gehad.
Prinses88 schreef:Ik kom ook even klagen!
Pfff, ik word echt GEK van die pijn in mn rug.. En een been dat steeds slaapt/tintelt 😞
Hoop dat iedereen snel weer beter is en dat we allemaal heel snel zwanger raken (voor degene die dat nog niet zijn 😉 )
Essiee schreef:Kim gebruik jij niet meer die van mp?
Daar had ik ook echt de hele maand streepjes op ...
Babii schreef:Essiee schreef:Kim gebruik jij niet meer die van mp?
Daar had ik ook echt de hele maand streepjes op ...
Die zijn hetzelfde ;). Is exact dezelfde leverancier en ziet er hetzelfde uit. Enneh, ik heb met elke ovu test een tweede streepje, dus voor mij maakt dat niks uit ;).
De meeste vrouwen hebben altijd een tweede streepje, want iedere vrouw heeft altijd LH in haar urine, en daar reageren ze op :).
Prinses88 schreef:Ik kom ook even klagen!
Pfff, ik word echt GEK van die pijn in mn rug.. En een been dat steeds slaapt/tintelt 😞
x--jessy--x schreef:Prinses88 schreef:Ik kom ook even klagen!
Nou, dat klinkt mij toch echt wel als een hernia in de oren... :|
Prinses88 schreef:Volgens de huisarts kan dat niet..
Moest 10 keer op mijn hurken gaan zitten en omhoog komen, dat lukte nog wel!
Volgens haar kun je dat niet met een hernia :?
Krijg 31 mei de uitslag van de mri die ik vorige week heb gehad, zullen ze het vast op kunnen zien!
Prinses88 schreef:Zeg dat wel..
Zegt de HA ook nog dat het misschien wel tussen de oren zit, heb je last van stress?? Nou ik werd flink kwaad, hoe durft ze.. Ik heb nooit ergens last van :evil:
Lautje schreef:Mama2b; de kleine kan nog draaien tot 37 weken...
En dr zijn ook wel methodes om de kleine eventueel te draaien...
Komt goed meissie! Nog niet te druk om maken 😉 (alhoewel ik dat wel snap hoor)
Mama2b schreef:Lautje schreef:Mama2b; de kleine kan nog draaien tot 37 weken...
oh zo lang nog.. ik dacht dat het rond de 30 weken al begon met indalen..
sonja2009 schreef:Mama2b schreef:Lautje schreef:Mama2b; de kleine kan nog draaien tot 37 weken...
oh zo lang nog.. ik dacht dat het rond de 30 weken al begon met indalen..
nee joh onze baby is nu pas aan het indalen ik geloof met je eerste kindje kan het indalen rond 35 weken en bij de tweede zelfs pas na 37 weken
Prinses88 schreef:hmm daar heb ik ook een handje van!
Als ik thuis kom ben ik altijd wel iets vergeten.. En dan heb je ook nog een briefje bij je, ik ben daar ook erg in.. :lol:
becky88 schreef:essie spannend morgen maar het zit vast goed!
ik mis jullie ook maar gelukkig heb ik een aantal van jullie op msn en hyves 😃 😃
Danny die zoekt t zich maar uit
als hij graag met een kind als vriendin over straat wil lopen moet ie dat doen.
hoop dat ie er dood ongelukkig van word