ester mooie bescheiden buik hoor!! lekker showen!
Jessy, ben hard voor je aan t duimen 😉 hoop dat je klachten positief nieuwe brengen.
ThyraOud lidBerichten: 464Lid sinds: 1 januari 2005
x--jessy--x schreef:Esther moooooiii!! Echt een mooi rond meisjesbuikje 😃
Kim de laatste tijd loopt ie wel vaker vast hé? Afgelopen dagen was het echt erg. De hoeveelheid data loopt iedere dag natuurlijk onwijs op, misschien moet er meer serverruimte komen.
@ hier: net het eten op maar het wilde niet echt naar binnen :| Heb maar een half bordje op en daarna werdt ik een beetje misselijk maar vooral last van maagpijn. Beetje branderig gevoel onderin zeg maar. Nog altijd. En ook nog altijd dizzy zeg
EstherH schreef:mn zus kwam net 😃 ze is zwanger 7 weken jeeeeeej 😃 k vind t zo leuk haha
x--jessy--x schreef:Kim lieverd nu moet je ophouden met sorry zeggen hoor!! Je zeikt zeker niet!! Je lichaam is weer behoorlijk klote bezig schat, zou zo graag willen dat het een keertje klaar was voor je... Heb je de gyn hier al over gebeld? Dat het nog steeds nu zo is, dat kan toch niet? Meis een hele dikke knuffel voor je!!
x--jessy--x schreef:Whaaaaaa meiden ik heb nog een leuk nieuwtje!! Een tijdje terug stond er een oproepje in de Vrouw (die bij de Telegraaf komt) om je aantrekkelijke man/vriend op te geven voor een fotoshoot in boxershort. Hadden ze al één keer eerder gedaan, om te laten zien dat mannen ook bezig zijn met hun uiterlijk en hoe ze er mee omgaan etc. Dus ik dacht: daar geef ik Ed voor op!! En guess what?? Net de uitnodiging voor de fotoshoot binnen gehad!! 😃 Ed vind het prachtig en spannend dus hij gaat het doen, zaterdag 5 juni is de fotoshoot in amsterdam. Ik laat jullie wel weten wanneer hij in het blad komt te staan 😃 Komt dan ook een stukje tekst van mij naast te staan waarom ik hem opgegeven heb. Vind het echt zooooo grappig en leuk dit!! Kan niet wachten totdat ik vol trots mijn mannetje kan showen 8-)
EstherH schreef:Jaa echt super!! 😃
Ik ga nu gauw even wat poetsen in huis, nu is t nog een beetje lekker en dan ben k op tijd klaar :D
Babii schreef:@ Jessy, dat schreeuwen doe ik vanavond wel haha, want ehm........ Ben @ work.... Volgens mij als ik nu ga schreeuwen denkt iedereen dat ze EHBO moeten verlenen :?
Babii schreef:Het is wel zo wat je zegt, maar je zegt 2 dingen hihi :P. We gaan ervoor zitten en het gaat gebeuren! :P. Dus ben je er wel van overtuigd hihi. ???
😛
:lol:
karin88 schreef:Hai Hai,
Heb net de test gedaan, maar is negatief
Snap er niets van 3 dagen overtijd ( volgens mij nog wel langer )
Heb er nog een extra dus doe die einde van het weekend.
Had het deze keer toch echt positief verwacht en helemaal omdat ik zo niet me zelf ben..
snap der niets van 😢
Liefs
snippie schreef:hej meiden ben ik weer:)!
heerlijke week gehad:)!
nu nog een paar dagen:)! \man lief is ook nog vrij t/m dinsdag en ik hoef zelf pas donderdag weer te werken:)
Mama2b schreef:meiden ik ben een paar dagen niet online geweest en moet nu zo'n 50 blz bijlezen.. hmm misschien kan iemand me ff bijpraten dan scheelt dat weer :oops:
Babii schreef:Mama2b schreef:meiden ik ben een paar dagen niet online geweest en moet nu zo'n 50 blz bijlezen.. hmm misschien kan iemand me ff bijpraten dan scheelt dat weer :oops:
Volgens mij is er niet veel gebeurd :oops: . Heb zelf maar even onthouden dat Essiee een goede echo had :mrgreen:
Mama2b schreef:Babii schreef:Mama2b schreef:meiden ik ben een paar dagen niet online geweest en moet nu zo'n 50 blz bijlezen.. hmm misschien kan iemand me ff bijpraten dan scheelt dat weer :oops:
Volgens mij is er niet veel gebeurd :oops: . Heb zelf maar even onthouden dat Essiee een goede echo had :mrgreen:
YEAAAHHHH dat dacht ik al op hyves te zien 😉 maar bij deze gefeliciteerd essie!!!!!! echt super!! :D
karin88 schreef:@babii, vat je berichtjes ook echt niet rot op hoor 😉
maar weet zeker dat ik overtijd ben, en zeker langer dan drie dagen.
maar wanneer ik me ei heb gehad, geen idee 😉
ach we gaan het zien,
maar ja die testen van jou zijn wel heel goedkoop.
Ben er weg van, ga op kraamvisite 😃
xxx
Mama2b schreef:oh en tnx voor het bijpraten kim 😉
wat is het rustig op het forum vandaag..
iedereen is zeker aan het genieten van het mooie weer..
Babii schreef:Mama2b schreef:Babii schreef:
YEAAAHHHH dat dacht ik al op hyves te zien 😉 maar bij deze gefeliciteerd essie!!!!!! echt super!! :D
Whahaahah muppet :P. Ze zet het niet op hyves hoor :oops: Mag niet van dr vriend.
Babii schreef:Mama2b schreef:oh en tnx voor het bijpraten kim 😉
wat is het rustig op het forum vandaag..
iedereen is zeker aan het genieten van het mooie weer..
Het is niet rustig met de spammers hoor 😈 . Gaat nog wel heeelll lang duren vorodat we ruim 6000 spammers verwijderd hebben :(.
En genieten? Wat is dat :P. Ik moest werken....
Babii schreef:
Hoe is het met jou??
Mama2b schreef:Babii schreef:
Hoe is het met jou??
uhm bedoel je mij :oops:
becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier??
Babii schreef:becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier??
PARTY ANIMAL
Babii schreef:Mama2b schreef:Babii schreef:
Hoe is het met jou??
uhm bedoel je mij :oops:
Jaaaa want ik reageerde toch op jou :P.
Babii schreef:Waarom niet helemaal :?
Jamilah79 schreef:Snippie: Hey meid, je bent er weer lees ik!
Geweldig lekekre vakantie heb je gehad of niet en je mannetje dus nog lekekr thuis tot aan dinsdag, lekekr hoor!
Oh ja, let op je brievenbus he 😉 :mrgreen: Kan zo maar een kaartje op de mat vallen...
Jamilah79 schreef:snippie schreef:Jamilah79 schreef:Snippie: Hey meid, je bent er weer lees ik!
Geweldig lekekre vakantie heb je gehad of niet en je mannetje dus nog lekekr thuis tot aan dinsdag, lekekr hoor!
Oh ja, let op je brievenbus he 😉 :mrgreen: Kan zo maar een kaartje op de mat vallen...
hihi heb nu nog geen kaartje gehad:D!
knuf
Hahaha, nee hij is net op de bus gegaan vandaag!
Jamilah79 schreef:Zo meid, dat is snel na 6 happen, maar deze mama mag niks zeggen. ik heb alleen een chinese tomatensoep op en een beetje rode kool wat over was van Ben Aïssa :oops: .
Jamilah79 schreef:Oh ja, Snippie: Er staan ook nog nieuwe foto's op hyves van Ben Aïssa 😉 ..
sylvia22 schreef:ik heb me ziek gemeld... allereerst koste me de dienst van gisteren erg veel moeite (zie berichtje hiervoor) en vanmorgen nam ik mijn ijzerpilletje in om vervolgens brood te gaan eten, maar dit kwam er allemaal net zo hard weer uit...
ik heb geen zin om vervolgens zonder eten naar het werk te gaan (want vervolgens was het tijd om te moeten vertrekken), daar te moeten gaan eten om daar maar uit te gaan proberen of ik dan weer moet spugen of niet.. dus ze kunnen het bekijken!!!