sylvia22 schreef:kim, ik zal ook zeggen niet positief (heb ze ook 1 maand gebruikt), maar als ik dan het verhaal van ruthje lees dan kan het best positief zijn, want je hebt waarschijnlijk ook minder hormonen in je, want anders was je slijmvlies wel mooi dik, dus het kan maar zo :?
Ik zou ook zeggen niet positief, maar vorige maand had ik deze dus ook en toen was ie ook op CD14 ineens zo.... Dagen erna was ie ineens weer heel licht....
Heb verder geen symptomen van een eisprong, maar manlief zei net al ooo dan wordt het seksen... Whahaha, ja steph dat wordt seksen...
Maar ja, we moeten toch door voor IVF i.v.m. zijn zaad. Maar mocht dit betekenen dat me lichaam weer iets doet, dan kan hij in de 3 á 4 maanden wachtlijst nog even herstellen en mocht ik dan weer een eisprong hebben dan hoop ik dat het slijmvlies ook goed groeit. Scheelt een hoop stress dan!
Sommige vrouwen hebben dat overigens he, dat de test niet echt knalt maar wel aanzienlijk donkerder als de andere is..... Dat zou wel HEEL netjes zijn CD14???