LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Jaa nogal.. Ben benieuwd of ik nou volgende maand meteen weer mag, of dat ik nu 4 maand moet wachten..
Liminous schreef:Snippie, super dat alles goed was!!
En wat snel dat je alweer mag!
Storm1987 schreef:even voor de oude garde onder ons....
herinneren jullie PALS en Miss Amy nog?? Ik zat zojuist ff op hyves te zoeken, want heb met beide dames gezamenlijke vrienden. En ze zijn beide zwanger 😮 Miss amy 11 weken en pals 7 weken........ hoe kansloos is dat dan??
Pff waren echt 2 enorm domme dozen..........vraag me af wat er van die kids terrecht gaat komen
jorina schreef:van miss amy wist ik het inderdaad wel ja die had het ook al met 7/8 weken op internet staan
weet niet eens meer hoe ik bij haar gekomen ben want volgens mij heb ik geen gezamenlijke vrienden met 1 van hun
en ja pals? wat zal ik er van zeggen? is nog altijd niet erg slim he? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hier ook controle vk gehad en treintje ging in volle vaart door de buik heen
bloeddruk was iets hoger maar nog altijd goed 120/60 (was wel na traplopen 3 etages )
en wij mogen 22 juni weer
snippie fijn dat bij jou alles ook weer goed was met de kleine uk :D
Storm1987 schreef:even voor de oude garde onder ons....
herinneren jullie PALS en Miss Amy nog?? Ik zat zojuist ff op hyves te zoeken, want heb met beide dames gezamenlijke vrienden. En ze zijn beide zwanger 😮 Miss amy 11 weken en pals 7 weken........ hoe kansloos is dat dan??
Pff waren echt 2 enorm domme dozen..........vraag me af wat er van die kids terrecht gaat komen
jorina schreef:whaha dan weten ze iig dat ze thuis moet bevallen anders moet er een takelwagen bijkomen 😮
en das een duur geintje :mrgreen:
jorina schreef:ja volgens mij werd ze inderdaad in elkaar gemept door haar vriend en heeft ze wel 2 x gezegd dat ze uit elkaar waren
meiden nu ga ik echt tukken hoor
tot morgen
sonja2009 schreef:missamy zat toch ook op zwangerschapspagina.nl volgends mij had ze daar ook gezegd dat ze uit mekaar waren
Jamilah79 schreef:Stelletje roddeltantes 😉 :mrgreen:
sonja2009 schreef:ik weet niet wat ik heb heb mega pijn in me buik en elke keer kramp in me rug trekt elke keer helemaal door naar me bil
Babii schreef:Klinkt als weeen.... zou je niet ff de VK bellen???? Oeee Son, zou ik echt gelijk krijgen :oops:
Nee hoor, wil graag dat alles goed verloopt!
sonja2009 schreef:Babii schreef:Klinkt als weeen.... zou je niet ff de VK bellen???? Oeee Son, zou ik echt gelijk krijgen :oops:
Nee hoor, wil graag dat alles goed verloopt!
ik heb geen vk moet dan direct het ziekenhuis bellen durf dus niet zo goed te bellen als er nog niets aan de hand is
Jamilah79 schreef:Oh ja, toen het bij mij begon had ik het ook vreselijk in me rug en ook krampen om de zoveel tijd in het begin.
En ondertussen moest ik ontelbare keren naar de wc toe om te poepen :oops:, maar dat was dus echt het begin van mijn bevalling.
Ja, maar als je al wel ontsluiting hebt is het wel belangrijk dat je belt lijkt me aangezien je nog maar 36 weken bent. En als jij uitlegt wat je voelt en hoeveel minuten ertussen zitten weten hun wel of het verstandig is dat je komt of niet.
Jamilah79 schreef:Ja, meid, echt doen hoor, want je hebt jezelf er mee als je wel al bezig blijkt te zijn.
Ik hoop natuurlijk dat je meisje nog heel even blijft zitten..
En ja, rugweeen heb ik ook gehad en zat bij mij idd ook vrij laag maar trok bij mij wel door naar midden toe, en ook die kwamen en gingen.
Nou ik ga slapen. Hopelijk ben je hier morgen gewoon weer met baby en al nog in je buik 😉 ..
sonja2009 schreef:baby zit nog in me buik heb wel weeen maar er zit nog teveel tijd tussen en ik heb geen ontsluiting dus moet nu gewoon afwachten we moeten om half 11 weer in het ziekenhuis zijn
jorina schreef:spannend hoor son
dan kan het niet lang meer duren voor je je kleine meisje in je armen hebt
als we niet meer van je horen zet em op meissie je kunt het
sterker nog je moet ;)
jorina schreef:veel kijkplezier hedwig
son ik hoop voor je dat het doorzet
je hebt het na een niet al te prettige zwangerschap wel verdient om er wat eerder vanaf te zijn
dus laat ik het dan zo zeggen
ik hoop dat we je niet meer horen of zien want dat betekend dat je errrrrrrrrgggggggggg druk bezig bent :D
sylvia22 schreef:de tijd moet nog idd
Jamilah79 schreef:Ik ben ook benieuwd naar jullie, maar helaas is die meeting net ene dag na mijn zoontjes verjaardag, dus wij zijn er niet bij, helaas...
Misschien een volgende keer wel 😉 ..
Jamilah79 schreef:Ik ben ook benieuwd naar jullie, maar helaas is die meeting net ene dag na mijn zoontjes verjaardag, dus wij zijn er niet bij, helaas...
Misschien een volgende keer wel 😉 ..
Amanda89 schreef:Heey Sonja..
Heel veel sterkte met je weeen en miss de bevalling.
Ik zal ook aan je denken.
Hedwig88: Veel plezier met de pret echo.
Ik hoop dat de baby goed ligt..
Ik heb net uitgerekend wanneer mijn NOD is. 6 juni.
Het is nog maar de eerste keer dat we echt proberen maar ben toch zenuwachtig.
En ik had nog een vraagje.
Omdat k best lang de prikpil heb gebruikt schrok ik wel van babii's verhaal.
Er is mij nooit verteld bij de dokter hoe zwaar die prikpil eigenlijk is.
Maar na hoeveel tijd zonder bevruchting moet ik me zorgen gaan maken?
Ik ben wel al anderhalf jaar gestopt.
Hoop dat jullie er iets van weten.
Fijne dag nog
xxx
jorina schreef:aan wie dan jessy want in oktober moet het uitgegeven worden aan mij 😉 :mrgreen:
ben ff naar de stad
sylvia22 schreef:heb zeker zin in die meeting en om jullie te zien 😃
sonja, zet hem op meid!!
vanmorgen is hier een bedrijf geweest die in de toekomstige babykamer de wastafel eraf heeft gesloopt, waar ik natuurlijk heel blij mee ben, maar de wastafel zat bevestigd aan houtenplanken aan de muur en ook deze planken hebben er eraf gehaald op mijn verzoek, maar die planken zaten zo vast dat ik nu gaten in de muur heb ( en geen kleine gaten) dus morgen komen ze terug om die muur af te werken.. nou ben benieuwd naar de rekening :roll:
Jamilah79 schreef:Zo, ik gaat eens even mijn warme stokbrood uit de oven halen end aar heerlijke eiersalade opdoen 😉 ..
Heb ik wel verdiend hahaha..
mannetje is al gedoucht en ligt al weer te tukken, nou ja, tukken, in elk geval in zijn bedje haha..
Nu even genieten van de rust en al het speelgoed weer opruimen.. :roll:
Amanda89 schreef:Het heeft een jaar geduurd voor ik weer ongi werd
en nu de laatste zes maanden is het redelijk stabiel.
Hoe weet je precies hoe je slijm vruchtbaar is?
De afgelopen anderhalf jaar hebben we het meestal met condoom gedaan.
Ik ben nog al een stesskip dus maak me soms te gauw zorgen haha.
xxx
Storm1987 schreef:babii morgen heeeeeeeel veel succes bij de intake!!
Babii schreef:Jamilah79 schreef:Zo, ik gaat eens even mijn warme stokbrood uit de oven halen end aar heerlijke eiersalade opdoen 😉 ..
Heb ik wel verdiend hahaha..
mannetje is al gedoucht en ligt al weer te tukken, nou ja, tukken, in elk geval in zijn bedje haha..
Nu even genieten van de rust en al het speelgoed weer opruimen.. :roll:
OMG :| IK WIL OOK!!!!!
Jamilah79 schreef:Ben even misselijk ....kom later terug
Jamilah79 schreef:Niks bijzonders haha, eten :mrgreen:
Esh schreef:Fijn joh snippie .. en je voelt je goed? :mrgreen:
Eet je altijd tussen de middag warm?
x--jessy--x schreef:Wow snippie dat is zeker goed nieuws!! Even *afkloppen* en heel hard duimen voor je dat het zo lekker blijft gaan!!
Esh schreef:Ik hoop ook voor je dat het vanaf nu alleen maar beter gaat snippie.
Je krijgt iig goed wat binnen vandaag!! 😉
Jamilah, leuk! Het zonnetje mag wel weer snel terugkomen .. het was zo lekker de afgelopen dagen.
Ik heb vanacht weer bijna niet geslapen, heb snachts steeds enorme pijn aan mn darmen.
Ga ook snel klaarmaken, het is alweer veel te laat!
snippie schreef:Jamilah79 schreef:Niks bijzonders haha, eten :mrgreen:
ohhh hihi!
ik ga zo lekker spaghettie eten:)!
en dames goed nieuws heb tot nu toe nog geen medicatie in genomen vanmorgen:)!