Jamilah79 schreef:Thyra schreef:sonja is je man ook thuis? als je rugweeen hebt wil het vaak wel helpen als hij op moment van een wee zijn vuisten balt en die op de plek van je rugwee ik je rug duwt. niet te hard natuurlijk, maar dat moet jij dan aangeven. vaak wil het ook wel helpen om op je handen en knieen op de grond te gaan zitten en dan heen en weer te wiegen of 'kwispelen' als een hondje zeg maar.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik zie het vaak in de praktijk dat dit helpt.
succes meid! ik denk aan je.
Whahaha, ja die standjes heb ik toen ook allemaal uitgeprobeerd om de pijn te verlichten, hielp alleen geen klap bij mij :mrgreen: 😂 .
haha ja bij de ene werkt het heel goed en bij de ander absoluut niet. Het belangrijkste is probeer rustig te blijven ademen en te ontspannen.
mpf hoor mij nou ben zelf nog nooit bevallen en ik vertel hoe het even moet.. :roll:
syl, dat kunnen je banden zijn of je baarmoeder die groeit, want die groeit nu supersnel! moet je je voorstellen, een eitje en een zaadje die je met het blote oog niet een kunt zien, en die zijn nu al een paar centimeter, en het zijn er nog eens 2 😉
ik betaal geen wegenbelasting vanwege de zuinigheid van mn auto :mrgreen: