Ach gossie Jamilah! Het doet gewoon zeer als ik ernaar kijk. En toch nog lachen he! Mooi manneke!
@ Guppie, gefeliciteerd!
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Babii schreef:@ Esh, fijn dat je echo goed was! Ben nu ook onwijs benieuwd naar jullie kleine boontje 😂 . Ahhh toeeee mogen we er niet 1 zien :oops: :oops:
@ Jessy, potjandozie wat **** dat je z'n last hebt. Toch hoop ik dat je lekker niet ongi wordt :D. Maar zometeen een knal test hebt.
@ Thyra, pfffff ongesteld, *** meis! Wel super dat je cyclus goed hersteld!
All,
Ik moet op 3 juni bloedprikken (COLA screening) en manlief moet 22 juni zijn zaad inleveren jippie jee, jippie joww, dat gaat echt een drama worden ;).
sylvia22 schreef:esh, fijn dat de echo goed was en ook nog 8 mooie echo's!! heb je gelijk een mooi cadeau voor je vader!
jessy en thyra, spannend voor jullie beide!
Ik ben 12 weken vandaag!!! 😃
aaaargghhhh, straks een begrafenis en ik heb kleren klaarliggen wat me nog past, mijn nieuwe zwbroek en nu is het toch warmer dan pietje had voorspeld 😈 en nu heb ik geen kleren voor de begrafenis...
baal er enorm van, dus even kijken wat ik kan doen en anders toch deze kleren aan en zodra ik thuis kom gelijk weer uit :roll:
Babii schreef:Hoezo zou hij het verkloten Snippie :oops: :? ?? Ik weet dat hij er erg tegenop ziet en kan me dat echt wel voorstellen... Hij weet ook dat het moet, hij kon 3 juni al, maar heb de afspraak expres iets verder naar achteren gezet!
We hebben in juli dan de uitslag van de bloedtesten en tegelijkertijd worden zijn semen besproken. Duim, duim, duim!
sylvia22 schreef:snippie, mijn volgende mijlpaal is 18 weken, want dan hebben we geslachtsbepaling 😉
ik heb een zwarte langebroek (zwbroek) en die is telang om er zomerschoenen onder te doen en met laarzen erover heen paste het prima, maar ik ga nu geen laarzen aan doen 😂 dus past de broek ook niet :roll: nou ja ik duik nog wel even de kast in misschien red ik het nog met een andere normale broek met elastiekje..
kim, 3 juli dat is al mooi snel!! fijn dat jullie nu ook al zo snel geholpen worden, eindelijk schot in de zaak..
sylvia22 schreef:dank jullie 😃
jessy, hoe is het bij jou? nog niks? wanneer ga je een testje doen dan? morgen?
de vorige keer werd je toch op dag 27 ongesteld? nu is al dag 28 ;)
snippie schreef:meissie jij bent degene die zegt dat het drama wordt.
en vorige keer had hij toch niet goed gericht zo bedoel ik het.
als hij nu weer niet goed richt heeft hij alleen zich zelf er mee want dan moet hij het sowieso nog een keer
en elke keer dat hij het minder hoeft te doen is mooi mee genomen.
Thyra schreef:zo lekker uitgeslapen jamilah 😃
ja ik door naar de volgende ronde, het zet nu ook echt door..
sylvia22 schreef:snippie, en toch zit die angst er. had jij dat ook met de 14 weken echo?
sylvia22 schreef:wat is het rustig hier :?
wij hebben net in de auto goed gesprek gehad over de geslachtsbepaling en aangezien ik het heel graag wilde weten en mijn vriend niet, maar we doen het dan toch..heeft hij aangegeven dan het niet aan de buitenwereld bekend te willen maken, op directe familie en goede vrienden na. Hier vertel ik het ook wel hoor 😉 maar we gooien het niet op hyves en aan andere mensen dan directe familie en vrienden vertellen we het niet, dus ook niet op het werk enz.. nou hier kan ik mee leven, dus dat is nu net besloten. :D
sylvia22 schreef:spannend snippie, heb je een voorgevoel? ik denk bij jullie een meisje :D
sylvia22 schreef:ik ben heel benieuwd bij jou 😉
wij hebben een jongens en een meisjes naam en wij denken beide ook dat het een jongen en een meisje word, maar daarop moeten we nog 5 a 6 weken wachten..
jorina schreef:wat een rust hier
ik denk zal ff gaan lezen maar dat viel vies tegen
maar 2 pagina's
ik denk bij snippie ook een meisje
en bij syl ook een jongen en een meisje
hier een hele blauwe duim
vergat mijn duim weg te trekken bij het sluiten van de deur 😞
doet echt vet pijn ik zag zo het bloed onder mijn nagel stromen zo hard ging het
ik hoop wel dat de pijn afzakt anders moet ik morgen nog naar de EH om een gaatje in mijn nagel te laten maken
jorina schreef:mooie wagen snippie
wat voor kleur want dat lijkt niet goed zichtbaar op de foto en wat voor merk is het
snippie schreef:jorina schreef:mooie wagen snippie
wat voor kleur want dat lijkt niet goed zichtbaar op de foto en wat voor merk is het
jah:)! het is een x aventure kleur lime
ohh niemand in onze omgeving is voor hoor met onze namen hihi
sylvia22 schreef:snippie schreef:jorina schreef:mooie wagen snippie
jah:)! het is een x aventure kleur lime
ohh niemand in onze omgeving is voor hoor met onze namen hihi
dat is wel fijn dan, ben je zeker van je naam..
onze namen kunnen best voorkomen hoor, ze zijn niet heel bijzonder zeg maar alleen schrijven we de meisjesnaam anders dan anderen
Babii schreef:@ Jorina, auwwww dat doet echt zeer zeg :|.
@ Snippie, weet jij hoe je die bak eraf moet krijgenv an de wagen :P. en hoe hij ingeklapt moet worden. Want deze dame kreeg het niet voor mekaar en heeft hem dus met bak erop in de schuur gereden :oops:
Babii schreef:Ow wacht :P. Mijne is lime green vanbinnen en van buiten antraciet :D: Is wel een verschil die ik maakte met die van snippie! Die van jou is echt gaaf!!!!!!!!!!!!!
Dit is trouwens niet de echte wagen :P. Mijne heeft dezelfde kleur van onderstel als die van Snippie :D
snippie schreef:tanx meiden:)! kan zowle bij meisje als jongen:)!
en was maar 80 euro:)!