hahaha mrij doe maar niet nee!
lijkt me beter van niet ouwe Z.......... !!!!
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
becky88 schreef:hahaha mrij doe maar niet nee!
lijkt me beter van niet ouwe Z.......... !!!!
sylvia22 schreef:dat heb je netjes gedaan snippie!
becky88 schreef:jij hebt iedereen weggejaagd!
becky88 schreef:dus zal dan toch echt aan de combinatie van jou en mij liggen 😂 :lol:
Liminous schreef:Goedemorgen!
Het schijnt vandaag prachtig weer te worden.. Gaat iemand nog iets leuks doen? 😃
Ik moet vandaag werken dus kan helaas niet genieten van t zonnetje :)
snippie schreef:Liminous schreef:Goedemorgen!
Het schijnt vandaag prachtig weer te worden.. Gaat iemand nog iets leuks doen? 😃
jah ikke ga straks naar rotje knor:)!(rotterdam:)!
werkse jij voor vandaag.wat soort werk doe je?
knuf
Liminous schreef:snippie schreef:Liminous schreef:Goedemorgen!
jah ikke ga straks naar rotje knor:)!(rotterdam:)!
werkse jij voor vandaag.wat soort werk doe je?
knuf
Lekker hoor, een weekendje in een 5 sterren hotel!
Ik werk als woonbegeleider met gehandicapten.. Erg leuk werk! Alleen rottige diensten soms..
Zo moet ik vandaag van 14:00 tot 22:00 en dan morgen van 07:00 tot 15:00.. Korte nachtjes dus altijd :(
Mamabeertje schreef:Hallo Allemaal,
na lang zitten na denken toch besloten een account te maken op deze site! lekker kletsen over het zwanger worden!
Ik ben sinds december al gestopt met de pil want mijn vriend en ik willen graag voor onze 2e gaan! tot nu toe was het niet raak,
maar ik weet zeker dat we het kunnen!! 😃 we blijven gewoon oefenen met klussen en we zien wel wanneer het komt!
onze 1e is al 4 jaar, en nu we beiden onze studies bijna hebben afgerond wouden we toch snel een broertje of zusje voor de oudste!
nou dit was wel een beete mijn verhaal.. voor vragen.. stel ze gerust!
groetjes
Liminous schreef:Mamabeertje, welkom!
Vertel eens wat meer over jezelf? :D
Liminous schreef:Hihi idd jong, maar als je alles gewoon goed voor elkaar hebt maakt dat toch ook niet uit 😊
Wat voor studie doe je?
Liminous schreef:Denk dat je dan in zo'n situatie zeker trots op jezelf mag zijn.. Lijkt me idd niet makkelijk allemaal..
Waren jullie al lang samen toen je zwanger bleek te zijn ?
blondiej schreef:@ snippie: leuk werk heb je;) heb het ook een hele tijd gedaan, werken op de bso. vond alleen de uren juist minder ideaal, werk je 5 dagen, heb je nog geen fulltime baan:S dus zit nu lkkr op t kinderdagverblijf. bij kindjes van 8 weken tot 2:D
Babii schreef:@ EstherH, voortaan even je cookies en tijdelijke internetbestanden verwijderen, kan een hoop schelen :P.
@ Snippie, heeeell veel plezier lieverd!
@ Mamabeertje, wauwwwww meissie! Welkom hier, maar petje af zeg! Zo jong en dan al een kindje opvoeden, mijn diepe respect voor jullie. En dan ook nog een een studie erbij GEWELDIG!!!!
@ Jessy, wat is Edje toch ook een schatje he! Had het wel gezien toen ik bij je was, echt een lieve man!!! Enneh, dat klussen in de vakantie komt alitjd wel goed, dan ben je er even niet zo mee bezig (zeggen ze). En langs de autobahn in Deutschland is ook wel ergggg spannend 😂 .
@ Esh, heel veel plezier met het vertellen! Ben benieuwd naar de reacties en IKKE WIL JE KINDJE ZIEN 😛 :P 😛
Nou schatties, hier weinig nieuws ;). Dus ja......... Zou niet weten wat ik moet vertellen, me lichaam doet niks whahahahha... Hoop echt dat ik in juni ongesteld wordt, dat is dan in ieder geval stap 1.
Wel balen, want ze zei: als je lichaam het weer zelf gaat doen wil ik dat jullie zelf klussen. Snap daar persoonlijk het nut niet van in i.v.m. Stephan zijn zaad :? . En IUI ga ik ook niet NOG eens doen, heb dat immers al "6x gehad".
Nee serieus, als ze niet meewerkt dan dien ik een klacht in en dan...... Dan ga ik naar een kliniek desnoods... Enneh, ik kan natuurlijk ook zeggen dat ik niet ongesteld ben geworden en het op me af laten komen/.
Goh, je gaat bizarre dingen bedenken als je eigenlijjk niet geholpen wordt als je weer een eigen cyclus hebt. Nee, als ik echt weer een eigen cyclus krijg, dan zeg ik niks. Gewoon door gaa met spuiten en als het bms mooi bijgroeit dan op naar de IVF, als ze wil helpen. Doet ze dat niet heeft ze echt een probleem! Hoop wel dat het zaad 22 juni goed is, maar betreur het hoor. Zou wel heel raar zijn.
Maar als dat echt goed is dan (wil de labuitslagen met eigen ogen inzien) en als mijn cyclus het weer doet incl. goed slijmvlies, dan ben ik zeker bereid zelf teklussen en nog ff te wachten.... Maar ja dat is allemaal ALS he ;)
blondiej schreef:ooh zo... dan is het idd ideaal!! je kan ook wat rustiger aan doen als je wil...en t is super leuk werk...teminste vond ik altijd, lekker knutselen met de kinderen of naar het park in de zomer. Fijn weekend!
snippie schreef:blondiej schreef:ooh zo... dan is het idd ideaal!! je kan ook wat rustiger aan doen als je wil...en t is super leuk werk...teminste vond ik altijd, lekker knutselen met de kinderen of naar het park in de zomer. Fijn weekend!
jah idd leuk werk maar komt ook heel wat meer bij kijken hoor:)!
Alle vakanties regelen we zelf en de activiteiten er bij ,veel adminstrtief werk erbij!
Roosters maken we zelf gaat dus meer ti's in zitten dan men denkt :)!het is meer dan knutselen enzo:)!ik ben wel elke middag bezig achter de Comp.
Knuf
Storm1987 schreef:wat een leuke kleuren kinderwagens zie ik voorbij komen. Die van jou is echt lekker knallend Babii !! En die van jou ook mooi hoor snips!Ik vind ook zeker dat niet alles nieuw hoeft te zijn hoor. Wij hebben de kinderwagen gehad dus die is nieuw, zelfde geld voor de box. Maar de babykamer hebben we via marktplaats gekocht.
Babii heb je stukje gelezen op je babysite van je ivf-intake. Pff ik vind het heavy allemaal. Hoe kijk je er zelf tegenaan? Zakt de moed je soms niet in de schoenen? Ik vind het knap hoe positief je in ieder geval blijft. Hoop doet leven en ik hoop echt enorm dat je lijf het spontaan zelf weer gaat doen. Laten we het hopen meid want pfff wat wachten jullie al lang en wat blijven de artsen vaag doen.
Verder heb ik niks bijgelezen want jullie zijn niet bij te benen.... 😛 Zijn er nog nieuwe zwangeren bij gekomen of meiden die al bijna moeten testen?
Schorpioentje87 schreef:Heb niet bijgelezen maar wou even snel reageren op Syl:
Bij de h&m kun je online leuke positiekleding kopen, ook nog voor weinig geld. Ik had daar heel veel besteld, met als achterliggende gedachte, de helft zal toch wel of niet passen of uiteindelijk niet zo leuk staan. Uiteindelijk heb ik alles bewaard behalve de voedingsbh's Die waren zoals gewoonlijk bij mij te klein. Ik draag nu nog gewoon mijn normale bh's, gaat prima;)
Schorpioentje87 schreef:Ik ben weer beginneling :cry:
Schorpioentje87 schreef:Ik ben weer beginneling :cry:
Babii schreef:Wellicht bij de Kwantum Esther?? Die hebben een website online :D.
Pffff ik baal, net de aanslag gemeentelijke belastingen binnen. Wat een oplichterij is dat zeg :oops:
Babii schreef:Syl er is een docu op sbs 6 over meerling zwangerschappen...
sylvia22 schreef:Babii schreef:Syl er is een docu op sbs 6 over meerling zwangerschappen...
op rtl8 bedoel je? die ben ik aan het kijken, dank je. mijn moeder belde ook al.. wel heel bijzonder!
Babii schreef:sylvia22 schreef:Babii schreef:Syl er is een docu op sbs 6 over meerling zwangerschappen...
op rtl8 bedoel je? die ben ik aan het kijken, dank je. mijn moeder belde ook al.. wel heel bijzonder!
Ja dat bedoel ik! Lunanoa smste me ff of ik het door wilde geven aan je :D
Storm1987 schreef:Hihih Son ik vind jou zo leuk he, moet altijd glimlachen als ik jouw berichten lees, ook op hyves enzo 😃 Vind jou gewoon zo grappig 😃 zo lekker recht door zee en met droge humor:D
Vond die laatste weken van de zwangerschap ook echt slopend! Je bent dan echt dik en snel moe en alles is teveel en de dagen die kruipen voorbij....
Sylvia, YES 12 weken voorbij! Een mijlpaal he 😃 Durf je nu eindelijk te genieten of blijf je nog wat onzeker|? Gelukig gaat het nu niet lang meer duren of je gaat de kleintjes voelen.En ik zag je dat je de babykamer van je dromen nu EINDELIJK hebt kunnen bestellen. Het heeft even geduurd, maar ach het is het dubbel en dwars waard geweest, toch? (bij jou gaat dit gezegde letterlijk en figuurlijk op 😉 )
Jorina, hoe is het daar? Weten jullie al of t een jongen of meissie is??