Esh schreef:en als je dan kolft .. dan moet je de bv toch ook opwarmen?
het kan! maar hoeft niet!
want je kan het ook afkolven en direct in de fles geven.
stel dat aan leggen niet lukt
Esh schreef:en als je dan kolft .. dan moet je de bv toch ook opwarmen?
MissMini schreef:Esh, au-bain-marie opwarmen he, in een pannetje gekookt water wachten tot de fles de juiste temp. is!
En als je kolft en het meteen daarna in een flesje geeft heeft het nog de goeie temp...
Esh schreef:MissMini schreef:Esh, au-bain-marie opwarmen he, in een pannetje gekookt water wachten tot de fles de juiste temp. is!
En als je kolft en het meteen daarna in een flesje geeft heeft het nog de goeie temp...
Ja maakt dat uit of het dan in een pannetje is of in de magnetron?
Waarschijnlijk ga ik stoppen met werken, dus dan is het evt kolven waarschijnlijk ook niet nodig!
maargoed, altijd leuk om te weten 😉
Snippie, ik bedoelde kolven voor als je op dat moment geen borstvoeding kan geven! ;)
Esh schreef:MissMini schreef:Esh, au-bain-marie opwarmen he, in een pannetje gekookt water wachten tot de fles de juiste temp. is!
Ja maakt dat uit of het dan in een pannetje is of in de magnetron?
Waarschijnlijk ga ik stoppen met werken, dus dan is het evt kolven waarschijnlijk ook niet nodig!
maargoed, altijd leuk om te weten 😉
Snippie, ik bedoelde kolven voor als je op dat moment geen borstvoeding kan geven! ;)
x--jessy--x schreef:Laatst heb ik dus opgepast bij iemand die bv geeft / afkolft, mocht het gewoon in de magnetron doen :? Moest op 600watt (dus laag) en dan 20 of 30 seconden geloof ik :? bv was daarna lauw voelde ik op mijn pols maar mannetje dronk het prima.
Becky jaaaaaah gaat goehoeeed!! 😃 en met jou? Nog leuke ontwikkelingen? 😉 Nog 2 nachtjes slapen en dan zijn jullie voor 3 weken van me af!! 😂 lekker op vakantie ;)
becky88 schreef:jessy: met mij gaat het ook goed 😃 😃
lekker rustig aan en ondertussen druk werk zoeken 😉
verder niet echt leuke ontwikkelingen, even tijd voor mezelf!
en wat dingen verwerken die ik nooit echt heb verwerkt.
oh lekker 3 weken op vakantie!!!! HEERLIJK!!!!
geniet ervan meid!
snippie schreef:becky88 schreef:jessy: met mij gaat het ook goed 😃 😃
geniet ervan meid!
Fijn te horen dat het goed met je gaat meissie!
en wil het een beetje lukken met werk zoeken?
heb je al sollicitatie gesprekken?
knuf
MissMini schreef:Ik vind het echt heerlijk om fulltime mama te zijn!! Geniet van ieder moment samen met m'n kleine mannetje. Financieel gaat het ook prima, dat was natuurlijk wel een voorwaarde. Anders was ik weer gaan werken. Maar ben echt blij dat ik zoveel tijd met m'n mannetje thuis kan doorbrengen!
Ben net met hem naar de kinderarts geweest. Hij weegt nu 5580 gram en is 63,5 cm! Arts viel op dat hij al aan vaste voeding toe is, dus hij krijgt nu ook fruithapjes. Zo leuk!!! :mrgreen:
snippie schreef:MissMini schreef:Ik vind het echt heerlijk om fulltime mama te zijn!! Geniet van ieder moment samen met m'n kleine mannetje. Financieel gaat het ook prima, dat was natuurlijk wel een voorwaarde. Anders was ik weer gaan werken. Maar ben echt blij dat ik zoveel tijd met m'n mannetje thuis kan doorbrengen!
Ben net met hem naar de kinderarts geweest. Hij weegt nu 5580 gram en is 63,5 cm! Arts viel op dat hij al aan vaste voeding toe is, dus hij krijgt nu ook fruithapjes. Zo leuk!!! :mrgreen:
jah tuurlijk is dat een voorwaarde:)! das bij ons ook een voorwaarde maar het kan financieel goed als ik stop met werken.
wat heerlijk dat je kleine man het zo goed doet:)!.
blijf je thuis tot aan dat hij naar school gaat?
knuf
MissMini schreef:snippie schreef:MissMini schreef:Ik vind het echt heerlijk om fulltime mama te zijn!! Geniet van ieder moment samen met m'n kleine mannetje. Financieel gaat het ook prima, dat was natuurlijk wel een voorwaarde. Anders was ik weer gaan werken. Maar ben echt blij dat ik zoveel tijd met m'n mannetje thuis kan doorbrengen!
jah tuurlijk is dat een voorwaarde:)! das bij ons ook een voorwaarde maar het kan financieel goed als ik stop met werken.
wat heerlijk dat je kleine man het zo goed doet:)!.
blijf je thuis tot aan dat hij naar school gaat?
knuf
Jep ik blijf thuis tot hij op school zit... of zijn Brusje 😉 Want wil graag snel een tweede. Maar 'k ga niet werken voordat kid(s) op school zit(ten) en dan wil ik 's middags wel thuis zijn als ze uit school komen. Maar dat duurt gelukkig nog heeeeeeeeeeeel lang!
becky88 schreef:snippie schreef:becky88 schreef:jessy: met mij gaat het ook goed 😃 😃
geniet ervan meid!
Fijn te horen dat het goed met je gaat meissie!
en wil het een beetje lukken met werk zoeken?
heb je al sollicitatie gesprekken?
knuf
heb nog geen gesprekken, wel op een paar dingen gereageerd maar nog niets gehoord.
vanmorgen ook maar weer eens naar uitzendbureaus gegaan
maar tis KL*TE zit hier in een dorpje 10 km van de dichtsbijzijnde stad af :? en dat icm met mijn rug is het best moeilijk.
hoop dat ik snel weer een auto kan halen dan schiet het een stuk beter op!
jorina schreef:ga straks thomas zijn tas pakken en dan ga ik hem morgen naar mijn ouders brengen die zijn op vakantie naar texel
en dan mag ie lekker daar 5 dgn heen
en dan donderdag bruiloft van jan zijn jongste zusje
en voor de rest gewoon ff lekker vrij en uitslapen
jorina schreef:ja morgen gaat hij nog gewoon naar school en daarna breng ik hem weg dus dan is hij anderhalve dag vrij want vrijdag is hier een halve dag
MissMini schreef:Sylvia, wij hebben ons huis op 1 salaris gekocht. Manlief heeft een behoorlijk salaris voor zijn leeftijd dus we kunnen het prima redden zo. Nu hebben we een andere auto gekocht dus een flinke smak geld uitgegeven, dus we gaan deze zomer niet op vakantie (waren we zoiezo al niet van plan met zo'n kleintje). We gaan in het najaar waarschijnlijk nog een weekje ergens naartoe. Verder gaat het qua financieen gewoon prima zo en zullen we het met twee kleintjes ook wel redden.
Denk dat het eerste kind het meest 'kost', met een tweede kindje kun je toch een heleboel hergebruiken. Maar dat is in jullie geval anders natuurlijk, want jullie moeten gewoon alles dubbel hebben..
Snippie, uhm, hoe snel we een tweede willen? Nou heel snel 😉 Althans ik wel. Manlief is een beetje bang dat we weer zo'n hectische zwangerschap gaan krijgen (omdat Joas natuurlijk ook een hartafwijking heeft), maar ach, hoeveel kans is het dat dat ons nog eens overkomt? En zowel, dan is het kindje natuurlijk weer net zo welkom!
We willen in augustus gewoon zonder condoom enzo, en dan niet persé om gelijk zwanger te worden, althans, we gaan dan niet 'stipt op de eisprong' klussen zeg maar. We zien wel, jong genoeg en als het komt is het welkom! :mrgreen:
MissMini schreef:Snippie, geeft niet hoor dat je het niet meer weet! Wordt hier ook zoveel gekletst 😉
Vorige maand naar de kindercardioloog in het Sophia Kinderziekenhuis geweest. Daar bleek dat Joas het gewoon super goed doet, als een 'gezonde' baby! Moet nu pas terug als hij 1 is, en daarna nog een keer als hij 3 dan. Pas dán gaan ze bekijken of het nodig is dat het gaatje in zijn hartje dichtgemaakt moet worden dmv operatie, of dat het klein genoeg is (of zelfs helemaal dichtgegroeid) zodat hij er zonder operatie mee kan leven.
Hij heeft verder geen medicijnen en ook nergens last van, ontwikkelt gewoon als gezonde baby. Ben zó opgelucht!
Tessa23 schreef:Missmini ,fijn dat het zo kan toch!!
Ik zit hier aan de water ijsjes... iemand ook 1 ? Haha had er in 1x zin in..
Hoe is t weer bij jullie ? Hier is t lekker zonnig , maar ja toen straks echt vies en veel regen....
Jessy , bijna vakantie!! Heeeeerlijk genieten.
Babii schreef:Pffffff ik ben echt erg :oops: . Denk ga eens een handdoekje onder me truitje doen om te zien hoe me buikje er zwanger uit ziet.... Met dit als resultaat :oops: :oops: :
Babii schreef:@ Esh, waarschijnlijk omdat het afbetaald is ;).
Esh schreef:Babii schreef:@ Esh, waarschijnlijk omdat het afbetaald is ;).
:shock: nu al!
kim, er staat gewoon 100 % .. het gem van de afgelopen 6 maanden.
ik lees het ng even goed door.
Babii schreef:Whahaha Jessy! Jouw borsten vallen echt wel mee hoor ;). Zo klein zijn ze niet :). Past prachtig bij je figuur. Neeeeeeee dames! Ik ben geen POT :D
jorina schreef:hier hetzelfde idee hoor jessy
als ik na 2 kinderen een paar miezerige lullige tietjes overhoud ga ik er ook zeker iets aan laten doen en als ik dan toch bezig ben doe dan maar meteen een mammie make-over dan nemen ze meteen ze los hangen lellen en vellen bij je buik mee
want iets slappere tieten (moet natuurlijk niet te erg zijn)vind ik niet zo'n probleem maar die loshangende vellen bij me buik vind ik wel heel erg nu alt het niet op omdat het weer opgevuld word door een kind maar na thomas kon ik wel janken
waar is mijn mooie 52 kilo lijfje nou heen gegaan maar volgens de gyn was dat het resultaat na een ks is nog wel een beetje beter geworden maar niet veel
sylvia22 schreef::shock: hou je vellen over? nou dat wordt dan nog wat hier met die 2-ling buik :o
Esh schreef:Ai nee dat echt nooit ..
aan mn borsten komen ze echt niet aan.
Ik vind siliconen tieten echt verschrikkelijk lelijk .. groot of 'klein'.
Mn vriend heeft liever cup niks/hangers als dat hij in een paar siliconen moet knijpen!
Ieder zn ding .. ik snap heel goed dat er mensen zijn die daar wel gelukkig van worden.
Wat eten jullie vanaaf? Ik heb wederom geen inspiratie vandaag :mrgreen:
sharon_ schreef:WHOEHOEEEEE ZATERDAG TERUGPLAATSING VAN ONZE CRYO!
had vanmiddag al een positieve ovutest van matcare, een half uurtje geleden 1tje voor de zekerheid
gedaan van clearblue, en ja hoor een smiley 😃 😃 😃 .. Net gebeld met Dusseldorf, en donderdag word
onze cryo uit de vriezer gehaald en dan hopelijk goed ontdooit, en dan mogen we zaterdagochtend om
08:30 bellen of het goed ontdooit is en zo ja om 11:15 de terugplaatsing 😃 .. Ohhh wat ben ik blij en
verbaasd toen ik een positieve test in handen had.. Zit nu op dag 22, normaal op dag 18 de eisprong..
Betekend alleen helaas ook dat ik niet mee kan naar de meeting 😞 SORRY girls!!! Had me heel erg leuk geleken..
En vind het nogal lullig voor jullie, maar ik hoop zaterdag echt ons kindje te kunnen ophalen! Wens jullie overigens
wel een hele mooie en gezellige dag toe..
sharon_ schreef:WHOEHOEEEEE ZATERDAG TERUGPLAATSING VAN ONZE CRYO!
had vanmiddag al een positieve ovutest van matcare, een half uurtje geleden 1tje voor de zekerheid
gedaan van clearblue, en ja hoor een smiley 😃 😃 😃 .. Net gebeld met Dusseldorf, en donderdag word
onze cryo uit de vriezer gehaald en dan hopelijk goed ontdooit, en dan mogen we zaterdagochtend om
08:30 bellen of het goed ontdooit is en zo ja om 11:15 de terugplaatsing 😃 .. Ohhh wat ben ik blij en
verbaasd toen ik een positieve test in handen had.. Zit nu op dag 22, normaal op dag 18 de eisprong..
Betekend alleen helaas ook dat ik niet mee kan naar de meeting 😞 SORRY girls!!! Had me heel erg leuk geleken..
En vind het nogal lullig voor jullie, maar ik hoop zaterdag echt ons kindje te kunnen ophalen! Wens jullie overigens
wel een hele mooie en gezellige dag toe..
jorina schreef:hier nu op een mooie nieuwe super grootte laptop
super mooi zuiver beeld das echt een verschil met die vorige
sylvia22 schreef:ik twijfel een beetje dames over zaterdag :? jullie?