jorina schreef:betekend toch niet dat wij het niet gezellig kunnen hebben met zijn 5jes
nee dat zeker niet, maar de meeting is niet bij mij om de hoek..
maar ik heb nog niet afgezegd hoor 😉
jorina schreef:betekend toch niet dat wij het niet gezellig kunnen hebben met zijn 5jes
Babii schreef:Ik zie Jorina sowieso de 19e 😂 .
Zelf twijfel ik niet, maar kan moeilijk in me eentje komen ;). Kunnen ook naar Sonja gaan, ze biedt het zelf aan :P. Zal je niet zien: moet ze bevallen. Whahaha Son, dat wordt hem niet schat. Al zou je wel sublieme ondersteuning bij de bevalling hebben :lol:
sonja2009 schreef:Babii schreef:Ik zie Jorina sowieso de 19e 😂 .
Zelf twijfel ik niet, maar kan moeilijk in me eentje komen ;). Kunnen ook naar Sonja gaan, ze biedt het zelf aan :P. Zal je niet zien: moet ze bevallen. Whahaha Son, dat wordt hem niet schat. Al zou je wel sublieme ondersteuning bij de bevalling hebben :lol:
ik hoop dat ik dan wel bevallen ben hahahahaha
ik had het wel gezellig gevonden
Babii schreef:sonja2009 schreef:Babii schreef:Ik zie Jorina sowieso de 19e 😂 .
ik hoop dat ik dan wel bevallen ben hahahahaha
ik had het wel gezellig gevonden
Whahahahah wat zou je gezellig vinden :P. Dat we langs komen of meehelpen te puffen 😂
@ Syl, het is hier ook niet om de hoek :P. Niet nu ik in Gelderland woon :P. Maar jij komt van verder :mrgreen:
sylvia22 schreef:ja dat is waar.. ik vind het ook zeker gezellig hoor om jullie wel te ontmoeten 😃
ik begon gewoon even te twijfelen na al die afzeggingen, maar ik kom gewoon :mrgreen:
hoe laat spreken we eigenlijk af?
snippie schreef:sylvia22 schreef:ja dat is waar.. ik vind het ook zeker gezellig hoor om jullie wel te ontmoeten 😃
ik begon gewoon even te twijfelen na al die afzeggingen, maar ik kom gewoon :mrgreen:
uur of 12 in utrecht?kunnen we lekker lunchen!
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:ja dat is waar.. ik vind het ook zeker gezellig hoor om jullie wel te ontmoeten 😃
uur of 12 in utrecht?kunnen we lekker lunchen!
ja is prima en dan utrecht centraal? en dan waar op centraal?
kunnen we niet beter ook even nummers uitwisselen mochten we elkaar niet kunnen vinden?
sylvia22 schreef:esther niet toch? dat waren tessa en sharon geloof ik
snippie schreef:
uhm ik kom met de trein dus misschien dan gewoon bij het verzamelpunt daar als iedereen dat goed vind hoor!
of voor bij v&D!
jah die van kim en jorina heb ik al !als we dat even in pbtje door sturen!
knuf
sylvia22 schreef:snippie schreef:
uhm ik kom met de trein dus misschien dan gewoon bij het verzamelpunt daar als iedereen dat goed vind hoor!
of voor bij v&D!
knuf
verzamelpunt? :? nog nooit van gehoord, waar staat die? :oops:
snippie schreef:sylvia22 schreef:snippie schreef:
of voor bij v&D!
knuf
verzamelpunt? :? nog nooit van gehoord, waar staat die? :oops:
centrale haal daar bij appie hein!!!
daar bij de vertrek hal! bij die blauwe boorden
sylvia22 schreef:tessa heeft crematie..
esther zullen wij even pbén over hoe wij het gaan doen?
Babii schreef:12.00 uur is prima, ik eet zelf wel thuis want ga in de aaf even naar de buren op de borrel :D
jorina schreef:ik dacht dat het esther was maar volgens mij is ze online dus we kunnen het vragen
esther moet jij werken zaterdag 😃
jorina schreef:ik dacht dat het esther was maar volgens mij is ze online dus we kunnen het vragen
esther moet jij werken zaterdag 😃
jorina schreef:whaha volgens mij was mijn berichtje iets achterhaald
jorina schreef:ik ga gewoon met de auto
ben soms een beetje traag met reageren want ben ondertussen ook aan het rommelen met de laptop
denk dat ik straks heel boos word want krijg alleen maar rode stipjes onder de woorden
terwijl ik volgens mij alles goed heb ingesteld
iemand anders misschien een idee
jorina schreef:ik ga gewoon met de auto
ben soms een beetje traag met reageren want ben ondertussen ook aan het rommelen met de laptop
denk dat ik straks heel boos word want krijg alleen maar rode stipjes onder de woorden
terwijl ik volgens mij alles goed heb ingesteld
iemand anders misschien een idee
snippie schreef:Babii schreef:12.00 uur is prima, ik eet zelf wel thuis want ga in de aaf even naar de buren op de borrel :D
lunch je niet mee:(
EstherH schreef:Meisjes ik ga dr van tussen 8-)
Ik heb zin in zaterdag hoor!! 😃
Fijne avond nog!! xx
Babii schreef:snippie schreef:Babii schreef:12.00 uur is prima, ik eet zelf wel thuis want ga in de aaf even naar de buren op de borrel :D
lunch je niet mee:(
Formuleer het verkeerd, maar eet in de avond gewoon thuis 😂 En ligt eraanw aar we gaan lunchen want ik ben een moeilijke eter :P.
EstherH schreef:Meisjes ik ga dr van tussen 8-)
Ik heb zin in zaterdag hoor!! 😃
Fijne avond nog!! xx
jorina schreef:nee niet in word maar gewoon hier in het antwoordscherm
dat had ik ook al met de oude laptop maar nu is het bij alle woorden
ik heb beneden in de taakbalk een toetsenbordje die staat op vs internationaal
en de computertaal staat volgens mij op nl
Jamilah79 schreef:jorina: Wat bedoel je met rode stipjes dan? onder de woorden die je typt? want als dat zo is, kan het zijn dat je spellingcontrole aan hebt staan. ik gebruik de browser mozilla firefox en die doet dus spellingscontrole.
Kimmieeeeeeeeeeee, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarr ben je :mrgreen: :lol:
Nien schreef:Hoii meiden!!
voor iedereen die gaat slapen weltrusten ! Haha !!
Tessa23 schreef:Esh , haha ik vat het helemaal niet lullig op hoor.. 😂 😂 Ja ik weet eigenlijk niet eens , ben ook lang en daar smal vergeleken met mn heupen enz , dus misschien eens 75 proberen , heb eigenlijk altijd standaard 80 gepakt..
Ik hoop voor jullie dat de meeting gezellig word , maar dat zal best wel!! Syl , lijkt het je anders leuk als ik gewoon eens jou kant op kom , wonen zo dicht bij!!
jorina schreef:whaha bij mij kwam er heel nl
een partij met 4 mensen op de lijst die zichzelf heel nl noemt
daar ga ik dus niet op stemmen
Jamilah79 schreef:heb het stembiljet gevonden haha, en zie dat ik ook met rijbewijs kan komen, dus ben klaar met zoeken 😂 ..
Jamilah79 schreef:Bij mij kwam er CU of SP uit, en ik stem dus SP.
VVD wil ik absoluut niet op stemmen, eveneens als PVV en CDA en PvdA.
jorina schreef:ik vind geert wilders helemaal niet zo slecht met een hoop punten
maar met sommige dingen is hij gewoon erg extreem waaronder dus het hele islam gebeuren
iets wat ik ook nergens op vind slaan want dan moet je consequent zijn en meteen alle nationaliteiten nemen
maar hij heeft het uitsluitend over de islam terwijl ik genoeg mensen ken die wel normaal zijn
en daarbij de aanval op het hulpkonvooi in israel
zodra hij zei ik moet nog maar zien of ze het wel gedaan hebben brak echt mijn klomp
dan heb je echt serieus een bord voor je kop
ik had al niet op hem gestemd ivm het hele islam gebeuren waarin hij doorslaat maar toen was het serieus klaar
Tessa23 schreef:Toch heb ik het debat gezien gister met vrienden van ons en geert heeft in mijn ogen hele goede punten , en hij draaide er niet om heen zoals de rest.
Gaat mij niet om de buitenlandse mensen , ook daarin denken mensen verkeerd over hem , veel mensen zeggen ook gister in het debad ,je bent anti moslim dit en dat , heeft hij weer uitgelegd hoe hij er over dacht, en dat is een heel ander verhaal als de meesten denken.
Tja ik kan er alleen over mee praten omdat ik het gezien heb , anders ook niet hoor .
Maar mijn stem gaat ook naar PVV ,hij wil tenmiste niet zo erg met het ziekenfonds gaan kloten.
snippie schreef:ik ben echt tegen PVV! maar dat moet idd ieder voor zich weten.
maar ik trek me gewoon heel erg aan hoe hij sowieso in het al gemeen over buiten landers praat
voel me echt niet prettig!
maar jah dat had ik bij PIM ook!
ben gewoon een vaag mens hihi!
en die stem wijzer net voor de tweede keer gedaan komen er hele andere dingen uit hihi!
http://www.stemwijzer.nl/TweedeKamer201 ... l#/uitslag
jorina schreef:het is ook een belachelijk plan mede daardoor denk ik niet dat het goed gekeurd word er zijn zat mensen die met hun maandelijks inkomen niet eens boven dat bedrag uitkomen ik denk ook dat er voor die mensen echt wel gezorgd word voor compensatie door meer zorgtoeslag
maar vvd is er niet op uit om mensen hun geld af te pakken de vvd zorgt er met hun plan voor dan nl de crisis sneller boven is en ja dat betekend dat er bezuinigd moet worden maar dat is met alle partijen zo
uiteindelijk ontkom je er ook niet aan bij die andere partijen
moet ook wel eerlijk vertellen dat de vvd vooral een partij is voor de ondernemer
en ik en jan als ondernemer zijn gewoon beter af als we vvd stemmen