dank je mama2be:)!
en jeeeeeeeeeehhhhhhhh verlof meissie heerlijk!!!
ik ga met 34weken dus ga kijken of ik ook met 31 weken al kan hihi!
kus
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Storm1987 schreef:Snippie als ik jou was zou ik eerder nog 3 weken vakantie opnemen als je baby eenmaal geboren is. Ik ging met 36 weken met verlof maar had 2 weken vakantie voor én na mijn verlof genomen. Maar in die 6 weken voor de bevalling heb ik me de eerste 4 weken niet verveeld maar de laatste 2 waren echt verschrikkelijk saai en kropen voorbij. Op een gegeven moment is je huis wel schoon, de kleertjes wel gestreken en je boeken uitgelezen en op tv is er niks meer te zien ;)
snippie schreef:wie kan me vertellen wanneer het overgeven stopt?
snippie schreef:wie kan me vertellen wanneer het overgeven stopt?
mayella schreef:snippie schreef:wie kan me vertellen wanneer het overgeven stopt?
t kan snel gaan t kan lang duren.. Bij mij was t met 25 weken over.. Hoop voor je dat het sneller over is... Je voelt je dan zo beroerd he..
sonja2009 schreef:snippie schreef:wie kan me vertellen wanneer het overgeven stopt?
als je bevallen bent
snippie schreef:sonja2009 schreef:snippie schreef:wie kan me vertellen wanneer het overgeven stopt?
als je bevallen bent
oke dan nog 22 weken:)!
Storm1987 schreef:Snippie, wat vervelend van je bekkenklachten zeg! Rustig aan dan en inderdaad, zo te horen heb je vakantiedagen genoeg over zodat je nog lekker lang kunt genieten daarna 😉
Oh en dat kotsen werd bij mij vanaf week 16 drastisch minder en de laatste keer dat ik moest kotsen was ik zo'n 22 weken.
Mayella, balen hor dathet toch een ks wordt maar het is niet anders. Veiligheid voor alles! Probeer je niet teveel zorgen te maken. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, door die hormonen en je nesteldrang die laatste weekjes van je zwangerschap, raak je overal van in paniek en zie je meer tijgers en beren op de weg dan anders! Ik zag enorm op tegen mijn bevalling, maar het is me 100% meebevallen. Van de meiden uit het maart 2010 topic die een ks hebben gehad, zijn ze allemaal voorspoedig hersteld en hoor ik nooit iets negatiefs.
Rustig aan en probeer nog heel even te genieten want die dikke buik ga je echt missen.
Sonnepon, nog 7 dagen!!
snippie schreef:ik geef alleen over sóchtends en als ik dus te druk ben geweest.
toch maar die medicatie van de huisarts maar weer na bestellen!
toen gaf ik echt alleen over bij te veel doen.
Storm1987 schreef:Snippie, wat vervelend van je bekkenklachten zeg! Rustig aan dan en inderdaad, zo te horen heb je vakantiedagen genoeg over zodat je nog lekker lang kunt genieten daarna 😉
Oh en dat kotsen werd bij mij vanaf week 16 drastisch minder en de laatste keer dat ik moest kotsen was ik zo'n 22 weken.
Mayella, balen hor dathet toch een ks wordt maar het is niet anders. Veiligheid voor alles! Probeer je niet teveel zorgen te maken. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is, door die hormonen en je nesteldrang die laatste weekjes van je zwangerschap, raak je overal van in paniek en zie je meer tijgers en beren op de weg dan anders! Ik zag enorm op tegen mijn bevalling, maar het is me 100% meebevallen. Van de meiden uit het maart 2010 topic die een ks hebben gehad, zijn ze allemaal voorspoedig hersteld en hoor ik nooit iets negatiefs.
Rustig aan en probeer nog heel even te genieten want die dikke buik ga je echt missen.
Sonnepon, nog 7 dagen!!
sonja2009 schreef:snippie schreef:ik geef alleen over sóchtends en als ik dus te druk ben geweest.
ja dat had ik ook maar had de hele tijd emesafene 3x daags hielp voor geen meter en toen kreeg ik andere medicatie en die hielpen wel
Sonnepon, nog 7 dagen!!
snippie schreef:sonja2009 schreef:snippie schreef:ik geef alleen over sóchtends en als ik dus te druk ben geweest.
ja dat had ik ook maar had de hele tijd emesafene 3x daags hielp voor geen meter en toen kreeg ik andere medicatie en die hielpen wel
dat hielp bij mij dus wel.maar misselijkheid was stuk minder dus ben er mee gestopt toen. en nooit meer een extra doosje besteld.me man zei al doe dat dan wel voor de zekerheid.
heb ze net besteld liggen morgen klaar:)!
Storm1987 schreef:Snippie hopelijk beval je voor die 40 weken want een bevalling inleiden is écht geen rozengeur en manenschijn 😉 Omdat je lichaam het niet zelf doet maar gestuurd wordt door de medicatie schijnen de weeen veel heftiger en pijnlijker te zijn, zonder dat ze écht meer doen, dan natuurlijke weeen.
Ik heb een knal bevalling gehad, T werd zowat gelanceerd. Maar ik ken verhalen over inleiden en je mag echt hopen dat het gewoon antuurlijk op gang komt hoor ;)
Storm1987 schreef:Ik ken dat verhaal niet hoor Mayella. Volgens mij hebben de maart moeders van 2010 diegene die een ks gehad hebben hun kleintje direct bij hen gekregen. Zou het voor de zekerheid ff navragen. lijkt me stug dat ze je uren bij je kindje vandaan houden!
Ik ben overigens ook anti-ruggenprik.
Snippie, waarom mag je niet overtijd lopen? (je hebt het misschien wel eens gezegd maar ik lees niet meer zo fanatiek mee)
snippie schreef:
omdat mijn lichaam dat niet trekt !
En ik nu al last van me bekkens heb enndat gaat naar maten mijn buik groter word alleen maar erger worden!ik heb geen buikspieren!die ook net ontwikkeld kunne worden!daar naast
heb ik een gat in me buikwand!
Normaal gaat die zelf dicht maar bij mij is die nooit dicht gegaan!dat door zware ondervoeding en een dubbele navel breuk!
Dus bijna tot geen ondersteuning voor me buik en menrug spieren proberen alles nu op te vangen!
Daarbij staan mijn heupen scheef!
Mama2b schreef:snippie schreef:
omdat mijn lichaam dat niet trekt !
En ik nu al last van me bekkens heb enndat gaat naar maten mijn buik groter word alleen maar erger worden!ik heb geen buikspieren!die ook net ontwikkeld kunne worden!daar naast
heb ik een gat in me buikwand!
Normaal gaat die zelf dicht maar bij mij is die nooit dicht gegaan!dat door zware ondervoeding en een dubbele navel breuk!
Dus bijna tot geen ondersteuning voor me buik en menrug spieren proberen alles nu op te vangen!
Daarbij staan mijn heupen scheef!
jeetje.. wordt dat ook nog extra in de gaten gehouden dan?? weet niet of het nu kwaad kan?? (bedoel dus dat gat in je buikwand enzo)
Babii schreef:@ Mayella, ben reuze benieuwd welke datum jullie hebben uitgekozen.... Whahah ben bijna geneigd te pendelen :P.
@ Snippie, lieverd doe rustig aan! Dat overgeven is zo onwijs naar, hoop niet dat je dit hebt tot de 40 weken :|. En dan je bekken, pffff meissie toch.
@ Sonja, hoe voel jij je? Volgens mij zit die kleine Sonja lekker warm ;). Ze is net zo eigenwijs als haar Mama, blijft gewoon zitten!
@ Princess, je bent helemaal niet ego! Goed dat je niet naar stage gegaan bent, want dit is niet leuk. Rust goed uit meissie!!!
@ Jamilah, nog 1 DAGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!
Babii schreef:@ Mayella, ben reuze benieuwd welke datum jullie hebben uitgekozen.... Whahah ben bijna geneigd te pendelen :P.
@ Snippie, lieverd doe rustig aan! Dat overgeven is zo onwijs naar, hoop niet dat je dit hebt tot de 40 weken :|. En dan je bekken, pffff meissie toch.
@ Sonja, hoe voel jij je? Volgens mij zit die kleine Sonja lekker warm ;). Ze is net zo eigenwijs als haar Mama, blijft gewoon zitten!
@ Princess, je bent helemaal niet ego! Goed dat je niet naar stage gegaan bent, want dit is niet leuk. Rust goed uit meissie!!!
sonja2009 schreef:ik haat te laat komen en wachten dus van mij heeft ze het zeker niet hahhahahah
Liminous schreef:Haha altijd fijn Snippie!
Ik ben ook echt iemand van op tijd komen! Mn vriend gelukkig ook 😃
Son, hoop echt dat je kleine meid nu gauw komt 😊 Tis volgens mij nu wel heerlijk weer om te bevallen, niet zo heet en benauwd!
Snip, wat balen zeg dat je steeds moet spugen!
Woeehoee ben gepromoveerd :P
snippie schreef:Liminous schreef:Haha altijd fijn Snippie!
Son, hoop echt dat je kleine meid nu gauw komt 😊 Tis volgens mij nu wel heerlijk weer om te bevallen, niet zo heet en benauwd!
jah altijd fijn hihi:)!
hadden afgesproken als de belasting dienst mij echt lief zou vinden dan zouden we toch een 3d echo doen:)!!!
dus yeeh nog 3 echo's:)!
we krijgen namelijk nog een 20weken echo
en willen nog een 2d doen en dus nog ene 3d:)!
EstherH schreef:snippie schreef:Liminous schreef:Haha altijd fijn Snippie!
jah altijd fijn hihi:)!
hadden afgesproken als de belasting dienst mij echt lief zou vinden dan zouden we toch een 3d echo doen:)!!!
dus yeeh nog 3 echo's:)!
we krijgen namelijk nog een 20weken echo
en willen nog een 2d doen en dus nog ene 3d:)!
3d is zooooooo leuk, ben zo blij dat wij dat hebben gedaan :mrgreen:
Liminous schreef:Haha altijd fijn Snippie!
sonja2009 schreef:Liminous schreef:Haha altijd fijn Snippie!
niet zo benauwd nou stuur die kou dan maar hier heen want hier is het bloed heet van de benauwdheid ben zeiknat
sylvia22 schreef:wohoe zie nu nog wat, ben vandaag 14 weken :mrgreen:
Storm1987 schreef:Snippie: Je berichtje komt een beetje bozig over, komt denk ik door de uitroeptekens, want denk niet dat je het zo bedoeld? Vind het wel heel naar voor je dat je zwangerschap zoveel complicaties geeft 😞 Had zo fijn voor jullie geweest als jullie na al die onzekerheid nu een onbezorgde zwangerschap hadden. Maar helaas... 😞 Ik hoop dat je ondanks je lichamelijke ongemak toch kunt genieten van je zwangerschap.
Leuk dat jullie een 3d echo laten doen. Wij hebben dit niet gedaan. Leek me zo'n speciale verassing als ik niet wist op wie hij zou lijken! Plus dat we 6 echo's hebben gehad (met 7,9,12,16,20,21 weken) Vond het wel genoeg 😉
Esh, ooh vandaar Wel leukdan! Maar wil je je echo fotos niet met ons delen? Geloof dat ik van jou nog geen echo foto voorbij heb zien komen! Ben wel benieuwd, is altijd zo bijzonder om te zien! Gaat t verder goed met je zwangerschap, voel jij je goed?
Jamillah, van harte met je kleine grote man! Wat lijkt me het raar dat je kleine baby ineens 1 jaar is! Ze zeggen dat de vrouw die eerste verjaardag altijd heel dubbel beleefd, met een flashback naar een jaar geleden. Geniet ervan vandaag, hij zal vast goed verwend worden!!
EstherH schreef:Jeetje wat een rust hier :mrgreen:
Ik ga lekker t weekend bij mn (zwangere) zus logeren.. ff weg :mrgreen:
aangezien ik een en al hormoonbom ben kan dat helemaal geen kwaad hahaha
Tessa23 schreef:Ben vandaag druk en morgen naar crematie.. maar wil jullie die naar de meeting gaan echt heeeel veel plezier wensen!!!!!! en drink er 1tje voor mij , een sapje ofzo haha..
Sharon lieverd , ik ga kei hard voor je duimen meis!! Succes!!
Jamilah , nog veel plezier deze leuke dag!!
Babii schreef:Dames,
Wat is de planning van morgen? 12.00 uur meeten?