Storm1987 schreef:Esh,waarom negeer/ontwijk je de vraag over echo fotos? Krijg er een beetje een raar gevoel bij.... heb geloof ik nog nooit een echo foto van jouw kindje gezien en dat terwijl je zegt zoveel fotos te hebben.... hoe groot was je kindje nu? Grappig om te zien dat ze zo snel groeien he!
Lunanoa, genieten he! Ik vind het ook écht elke dag leuker worden, het is zo geweldig om mama te zijn!
Meiden die naar de meeting gingen, was het leuk??
Sharon, wat een flinke tegenslag.... vind het echt verschrikkelijk voor jullie 😞 Hoop dat je kracht put uit succesverhalen van oa Snippie en Sylvia. Ook zij hebben écht moeten knokken, maar uiteindelijk het doel bereikt. Heel veel sterkte voor jullllie!
JUIST hierom ..
Iedereen wie me dierbaar is en waarmee WIJ het willen delen heeft ze allemaal gezien, vanaf het begin!
Ik heb de vragen totaal niet ontweken, ik heb duidelijk verteld dat mn vriend het niet fijn vind dat ik alles zomaar open en bloot op internet zet. En ik respecteer dat volkomen.
Had verwacht dat jij juist wel iemand zou zijn die dat begreep ... je hebt tenslotte zelf ook heel duidelijk je plan/grenzen aangegeven voor en na je bevalling.
Ik heb zelf niet het gevoel me te moeten verantwoorden, er zal best een fotootje op hyves komen tzt .. we hebben het nu iedereen verteld. Maar die beslissing maken we zoiezo samen, ik niet alleen!
Vind het maar raar dat je zegt dat je hier een naar gevoel van krijgt ... lijkt me niet nodig toch?
Fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben meiden .. leuk!! :mrgreen: