Babii schreef:Hey meiden,
Heb getracht hij te lezen, laten we hopen dat ik wat onthouden heb :oops: :
@ Storm, lekker direct mens, lig altijd dubbel om jou :mrgreen: . Jij hebt ons eigenlijk altijd alles verteld, enige wat je niet wilde was zijn naam en een 3D echo voor de verassing :).
@ Sylvia, lekker is dat weer meis :|. Een week zonder auto :(. Stephan ze nichtje heet Bente :).
@ Princess, whahahaha nou ik ga plat van naalden, dus snap je reactie wel ;). Gaat het met je mannetje?
Hier net lekker geslapen, was bekaf :oops: . Om 06.30 al op, om 07.00 met de honden naar buiten om 07.30 naar het ziekenhuis waar ik om 08.45 aankwam :|. En toen weer door naar Woerden en daar wachten tot 11.50 uur voordat ik me mocht melden voor de afspraak waar de gyn nog 1 uur uitliep...
Damn, allemaal zwangere dames daar, allemaal afspraken om ingeleid te worden.... Mooi om te zien hoor....
Btw ik ken 2 kindjes: Kick en Pom :|.
Ik snap btw niet hoe ze in hemelsnaam me willen helpen als het slijmvlies niet groeit. Laten we hopen dat het met een fikse dosering Puregon tegen die tijd wel helpt.
@ Snippie, ze kunnen een poging toch ook afbreken voordat er een punctie plaatsvindt? Dus als ze zien dat het slijmvlies met 20 eitjes te dun is dan kunnen ze hem vroegtijdig afbreken toch? Dan is het geen poging 1 lijkt me? Anders maar de puncti, kindjes kweken en invriezen en dan hopen dat ze goed ontdooien!
idd meid dan is het geen poging.
en ken zelfs iemand jij ook 😉 !die had wel punctie gehad alleen geen eicellen gevonden en werd ook niet als poging gerekend.