Lunanoa schreef:Spreek je het zoals de parfum Anaïs van Cacharel ?
en dat is? ik heb echt geen idee hoe je het uitspreekt
Lunanoa schreef:Spreek je het zoals de parfum Anaïs van Cacharel ?
Babii schreef:Whahahah ja volgens mij wel zo Lun....
ANNA IES???
EstherH schreef:Ik ga zo ook heerlijk naar mn bedje, lekker paar uurtjes slaap pakken!
Ik moet denk ik binnenkort ook maar de box opzetten zodat de kat eraan kan wennen of niet??
Jamilah79 schreef:Jip, is wel verstandig Esther.
En als ze er continu inspringen dan ballonnen erin doen he!
Jamilah79 schreef:Nou Syl, hier stond de box met 28 weken al, juist omdat ik wilde dat de kat er goed aan gewend was en het heeft wel gewerkt hoor. Beetje kwam er niet in toen de kleine er was. en dat heeft me toch wel een aantal weken gekost omdat voor elkaar te krijgen.
Nu gaat dat loeder helaas nog wel vaak op de commode in de zon liggen luieren hihihi, maar als ik dan met Ben Aïssa op zijn kamertje kom en hem erop wil leggen schopt hij de kat gewoon aan de kant hahahaha..
Dames, ik ga ook zo me bedje opzoeken.
jorina schreef:whaha ben ik denk ik niet op tijd terug om thomas te halen van school :mrgreen:
heb hier nog aardbeien eet die wel ff op is nog gezonder ook 😉
en heb al een paar dgn cake mix op de aanrecht staan heb er nu ook boter en eieren bij gelegd dus nu moet ik wel
EstherH schreef:jorina schreef:whaha ben ik denk ik niet op tijd terug om thomas te halen van school :mrgreen:
heb hier nog aardbeien eet die wel ff op is nog gezonder ook 😉
en heb al een paar dgn cake mix op de aanrecht staan heb er nu ook boter en eieren bij gelegd dus nu moet ik wel
oehh das ook wel erg lekker :mrgreen:
Hoe zou t eigenlijk met jessy zijn?
Zwanger? verloofd? ik hoop allebei :D
Lunanoa schreef:Sonja smst al een tijdje niet meer terug 😂
Ik gok dus dat ze rond die 10 cm zit & zo'n beetje aan het werk is :mrgreen: :roll:
WOEHOEEEEEEEEEEH YOU GO GIRL
jorina schreef:kim je hebt pb
jorina schreef:
24 weken en 6 dgn