HAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHA Missmini. Ojee 😂 😂 😂 Ben benieuwd.
Hoe snel was je bij je ventje zwanger?
Gelukkig heb jij dat ok Missmini, dacht even dat ik gek was :? 😂
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
MissMini schreef:
Wat een rust hier ineens.. Heb ik jullie allemaal weggejaagd?? 😂 :lol:
Jamilah79 schreef:sylvia22 schreef:wat een dag hier, nu zit mijn vriend met de dierenarts aan de telefoon, want mijn andere kat Minou heeft al haar nagels eruit aan de achterpoten, allemaal bloed en ze heeft pijn!
he bah getsie, hoe komt dat nu weer Syl???
sylvia22 schreef:wat een dag hier, nu zit mijn vriend met de dierenarts aan de telefoon, want mijn andere kat Minou heeft al haar nagels eruit aan de achterpoten, allemaal bloed en ze heeft pijn!
Babii schreef:sylvia22 schreef:wat een dag hier, nu zit mijn vriend met de dierenarts aan de telefoon, want mijn andere kat Minou heeft al haar nagels eruit aan de achterpoten, allemaal bloed en ze heeft pijn!
Ow wat erg :|. Dat had onze Minous toen ze ontsnapt was... En dus terugkwam had ze op haar achterppotjes alle nagels eruit :|. Bleek dat ze was gaan graven, want ze was opgesloten geweest 3 weken. Ze heeft dus zitten graven op een betonnen vloer, haar pootje was ook gebroken.
Wat ontzettend sneu!!!
sylvia22 schreef:zo we zijn weer terug ze heeft geen inwendige bloedingen en/of iets gebroken.
wel heeft ze alle nagels tot het leven er af!! ze heeft dus flink pijn en heeft nu pijnstillers en antibiotica en maandag/dinsdag moet het beter gaan
Jamilah79 schreef:Luna: dat het de 1e weken echt heel zwaar is zegt idd niemand, maar dat komt denk ik ook dat pas nieuwbakken mama's bang zijn dat commentaar krijgen of zo..Ik zei ook tegen niemand dat ik het zwaar vond hoor, maar als je dan met andere mama's spreekt krijg je die dingen toch wel te horen dat iedereen het zwaar vind de 1e tijd.
Ik ben ook echt tot aan ruim 6 maanden bij elke middagtuk ook in bed gegaan, dat was wel fijn ook, gewoon mee slapen met je kleintje..Kun jij ook nieuwe energie opdoen, en ik doe het zo nu end an nog steeds hoor ;)
Prinses88 schreef:Irritant hé als je heel graag even wilt shoppen maar er niemand is die mee kan..
EstherH schreef:Idd sylvia, JIJ beslist of je wel of niet kan werken en een bedrijfsarts verandert daar niks aan!
hij kan wel afspraken met je willen maken, bv dat je 50% werkt.. of dat je 2x in de week koffie komt drinken om wel betrokken te blijven.
Maar jij alleen bepaald of je kan werken of niet
Lunanoa schreef:Jez*s. Net een vét verhaal getypt doet de pc raar.
Syl: Ik ging met 27 weken een week verplicht thuiszitten moest van de VK. Daarna heeft mijn leidingevende me de ziektewet ingestuurd om me tegen mezelf te beschermen. Ik ging maar door & zei altijd dat het goed ging :oops: Maar dat ging het niet...
Tref het echt met zo'n leidinggevende. Ze is enorm begrijpend & lief. Ze heeft zelf een kindje verloren na een voldragen zwangerschap omdat ze niet serieus werd genomen, ze dacht dat ze zwangerschapsvergiftiging had & iedereen zei dat ze zich aanstelde, nou niet dus. Dat heeft haar 't leven van der kindje gekost. Daarom was ze heeeeel voorzichtig met mij altijd. Heel lief.
Je moet zelf duidelijk aangeven wat je wel & niet kan & goed overleggen met je leidinggevende.
In de zorg doen ze over het algemeen niet zo moeilijk over de ziektewet met zwangerswchap, omdat je enorm zwaar werk hebt & je werkgever krijgt gewoon geld voor jou 😉 Ze hebben dus geen struikelblok.
Maak je er maar niet te druk om, je mag vrij gemakkelijk de ziektewet in.
Beetje raar van die meid. Heel sneu :(
MissMini schreef:Syl, bedankt voor je reactie op m'n filmpje, lieffie he :mrgreen: :mrgreen:
MissMini schreef:Pas je wel op Syl dat je niet teveel doet???? Rustig aan hoor!
MissMini schreef:Haha, dat kan natuurlijk ook, dat je zó rustig doet dat de stofzuiger nodig was 😉
Ik ga zo lekker ff het balkon opruimen en vegen en dan eten maken, vanavond visite... Manlief moet nog een weekje werken en dan heeft hij 2 weken vakantie: HEERLIJK!! :mrgreen:
sylvia22 schreef:jessy, riva is helemaal onder in het gardameer, wij zitten meestal redelijk in het midden aan de linker kant.
bij Salo en San felice del bonaco (klein plaatsje).
wat er met de kat is gebeurt geen idee :? waarschijnlijk is ze zo erg ergens van geschrokken, maar waarvan :?:
x--jessy--x schreef:sylvia22 schreef:jessy, riva is helemaal onder in het gardameer, wij zitten meestal redelijk in het midden aan de linker kant.
bij Salo en San felice del bonaco (klein plaatsje).
wat er met de kat is gebeurt geen idee :? waarschijnlijk is ze zo erg ergens van geschrokken, maar waarvan :?:
Riva is juist helemaal bovenin het gardameer 😉 Het noorden dus, tussen de bergen. We zijn vanuit venetië helemaal onderaan begonnen en toen naar boven gereden naar Riva, langs het meer. Hele mooie route. Zijn niet langs de linkerkant geweest, ja één keertje een stukje vanuit Riva naar Limone.
Je bent trouwens niet meer wezen shoppen vandaag? Jammer dat je een endje weg woont, ik ben namelijk altijd wel in om mee te gaan shoppen hoor 😉
Zijn jullie trouwens nog op forum date geweest de 12de?
Jamilah79 schreef:Whaha dat zou wat zijn niet Syl!
Zegt de gyn: hoe gaan ze heten...
jullie: Euhm, geen idee en geen idee :mrgreen: :mrgreen: 😂 😂 :mrgreen: :mrgreen:
sylvia22 schreef:wat zouden jullie doen?
de ene naam twijfelt mijn vriend nu ineens over, ik heb gezegd dat hij op moet houden met twijfelen (want hij heeft een reden die nergens op slaat) dit vind hij goed, maar hij heeft een 2e naam voor ukkie 2 die hij heeeel mooi vind, ik ook maar niet zo bijzonder en mooi als hij dat vind. wel is de combi tussen naam 1 en naam 2 mooi, gewoon doen?
we hebben tenslotten nog 23 weken om eraan te wennen en ondertussen verder te zoeken, maar dan hebben we deze namen achter de hand en worden ze niet naamloos geboren :lol:
jorina schreef:syl wij hebben 2 namen maar die namen staan pas vast als het kindje geboren word
zolang als het er niet is kun je altijd open staan voor mooiere en betere suggesties
sta er voor open en schrijf ze op en ga ruim voor bevalling met zijn 2 zitten en ga afstrepen wat je echt niet mooi vind (ongv 6 weken van te voren regel je de geboortekaartjes maar in jullie geval zou ik dat eerder doen want je bevalt waarschijnlijk ook eerder het is fijn als je dan ongv weet hoe hijen/zijen 😛 gaan heten )
en ja dan zullen er ook compromis gesloten moeten worden
zodat jullie beide blij en tevreden zijn
ze moeten er hun hele leven mee doen en jij moet ze er een heel leven mee aanspreken
m.a.w kies iets waar je zeker van weet dat jullie er geen spijt van krijgen