sonja2009 schreef:x--jessy--x schreef:sonja2009 schreef:ik sta ook altijd offline omdat ik bang was dat tijdens me zwangerschap mensen me forum verslaafd zouden vinden hahahahha
schoonfamilie ik kan die van mij wel killen
Son ik had jou nog niet gesproken sinds mijn terugkomst meis!! Nog super onwijs van harte gefeliciteerd met Daisy!! Hoe gaat het nu met haar en met jou?
dank je
Met daisy gaat het prima ik ben een beetje moe die kleine draak houd me soms wakker maarja ik heb het er wel voor over..
En jij verder wel van de vakantie kunnen genieten ondanks de regen momenten
Heerlijk die kleine nachten wakker door de kleine!! Zou zo met je willen ruilen, wordt nu iedere nacht 1 á 2x wakker door de katten... Als ik dan mag kiezen, dan liever door onze eigen beeb!!
Hebben wel redelijk kunnen genieten van de vakantie, al heb je niet helemaal een vakantiegevoel door de regen en omdat je zo veel onderweg bent en niet lang ergens bent. En dan ook nog ongi worden, geen aanzoek, Ed met de mountainbike van de Monte Baldo (hoge berg bij Gardameer) over de kop gekukeld gewond en flink wat pijn... Tja, we hadden het die zaterdag het echt wel gehad en zijn toen lekker naar huis gegaan. Waren helemaal klaar met de vakantie, gek hé? Was zooo heerlijk weer in ons eigen bed te liggen.
Ben trouwens net begonnen mijn best te doen alles te lezen vanaf het moment dat ik op vakantie ben gegaan... Nog 300 pagina's te gaan 😮 😮 😮