sylvia22 schreef:goedemorgen,
het berichtje over de voetbal van nou nou nog even geduld was als grapje bedoeld!
vervolgens volgt er een tekst via wikipedia van iemand anders en daarna leg ik wat uit, dus weet niet waarom ik dan een discussie uitlok??? :?
maar laat maar.
Kim ik heb je Pb ontvangen, maar jij reageerde ook nog even hier, dus wilde ik dat ook nog even doen zodat iedereen weet wat ik ermee bedoel en hun niet alleen jou reactie lezen 😉 (ik hoop ook dat je deze niet verwijderd, net zoals dat je jou bericht laat staan 😉 )
maar idd we zitten in de finale 😃
missmini, zou wel super zijn!! wanneer moet je ongesteld worden?
Volgens mij heb ik gewoon de tekst van wat ik @ forum heb geschreven per PB verstuurd aan je, met daarin dat de tekst niet rot was bedoeld ;). En meer ook niet.
Ik zeg niet dat je een discussie uitlokt, dat lees je geheel verkeerd lieve schat. Ik citeer:
Wat is nu eigenlijk het probleem :oops: ? Het heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde om een discussie te gaan voeren over wat wel en niet waar is :P. Het gaat erom dat ze in de finale staan en Limi was gewoon enthousiast, berichtje van je kwam aardig negatief over :oops: :oops: , ook al bedoel je het niet zo en snapte ik je wel ;). Maar snap dat je, je gelijk wilde krijgen whahah zo ben ik ook 😛 😉 😂
Dus ik geef aan dat ik het zinloos vindt om een evt. discussie te voeren, met andere woorden: dit is me laatste berichtje erover :P.
Al is dat het dus niet mwuahahaa want ik type nu dus nog hierover :P.
Ten tweede zeg ik:
Verder vind ik het niet nodig er een discussie over te voeren hoor, ze staan nu eenmaal in de FINALE 😂 😂 😂
Met andere woorden:
Ik ga er neit over door whahaha.
Snappie me nu?? Nou nu genoeg hierover, voor mij dan. Wilde het alleen nog even duidelijk maken wat ik bedoelde. Btw, waarom zou ik je post verwijderen???