Lees net je berichtje.
Heb idd een draaipoging laten doen, en zou het zo weer doen als het zou kunnen (nu heb ik een ks gehad en kan het dus sowieso niet meer ivm het litteken..)
Eerst moest ik een half uur aan de ctg, toen een echo om te kijken hoe ze lag..
Gyn 1 ging het kontje opwippen/ tegenhouden en de andere probeerde haar koppie te draaien, koprol. Helaas liet onze dame zich niet draaien..
Het was wel een gevoelige bedoening. Chris werd er onpasselijk van omdat de handen van de 2e gyn bijna volledig in mn buik gingen (heb nog wel een vet laag maare t was echt een heel eind..) Heb wel zelf aan gegeven dat het genoeg was.. Merkte gewoon dat de kleine niets mee ging werken..
Daarna moest ik weer een half uur aan de ctg om de hartslag van de kleine in de gaten te houden.. Daarna mocht ik weer naar huis.
En de volgende dag liep ik met 29 graden in de efteling 😉 (2 uur rijden vanaf hier.. Enne sjouwen van 9 tot 6..) Heb niet veel pijn oid gehad 😃
Hedwig88 schreef:Hier ook alleen maar pampers tot nu toe, maar idd ik ga misschien wel straks een keer wat anders proberen. Ook ik smelt weg bij switsal die geur is zo lekker !!!!
En mijn ma maar zeuren kun je niks goedkopers krijgen haha nou in de aanbieding is het best te doen 😃
Ik ben nu 8 kilo aangekomen valt ook nog wel mee dus...
Ze willen met ons overleggen of wij over 3 weken een draaipoging willen doen,
Omdat de kleine meid nog steeds in stuit ligt...
Hopelijk draait ze nog maar zo niet, dan willen ze die optie overleggen...
Kent iemand van jullie iemand die dit ook heeft gedaan of zelf ervaring???
Ik wil graag wat verhalen erover horen.. want vind het moeilijk beslissen