Lin76 schreef:Epat wat vervelend. Op naar de volgende ronde en hopelijk dan meer geluk! Moet je nu dan ook meteen weer contact opnemen met het ziekenhuis voor afspraken voor de volgens IVF?
Eerst moet nog even zekerheid komen dat deze ongi een echte ongi is. Mijn gyn vertrouwt daar niet meer zo op bij mij omdat mijn vorige ongi dat ook wel was/leek te zijn maar ik toch zwanger was. Dus over paar dagen in ieder geval even een testje doen. Maar ik ga wel van een ongi uit hoor. Als mijn temp door gaat zakken naar 36.4, dan is het zeker. Hij hangt nu nog op 36.6 (vorige keer was dat nog hoog en ging ie daar ook weer naar terug en bleek het door zwangerschap te komen). Op dag 10 mag ik voor een echo naar de gyn en dan gaan ze kijken naar het bms en naar een eventuele groeiende follikel. Ik hoef echter geen ei te hebben, want we gaan kijken of de cryo's goed ontdooien, dan krijg ik een terugplaatsing van 1 cryo wanneer het bms in orde is. Dus duimen op een goed ontdooiiende cryo en op goed bms.