Eekhoorntje schreef:@ epat: beide keren dat ik zwanger bleek ben ik toch ongi geweest. Maar had beide keren het gevoel dat ik toch zwanger was en dat bleek ook door de testen. Maar helaas bleef de hcg waarde laag en zijn heide keren vroege miskraamen geworden. Dus je bent niet de enige die bij een ongi toch zwanger kan zijn. Veel succes morgen bij de gyn!
Dan hebben we inderdaad een vergelijkbare situatie! Je hoort het niet zo vaak, ergens toch fijn om iemand tegen te komen die dat ook heeft.
Vind je dat ook niet enorm irritant, ik heb het gevoel dat ik niet meer kan vertrouwen op een ongi (en tempdaling), omdat nu 1 keer ik toch zwanger bleek 10 dagen na de ongi (maar wel laag hcg en dat steeg maar langzaam en toen daalde het weer) en 1 keer ik waarschijnlijk een vmk had (wat vorige week was). Ik vind het best lastig om niet te kunnen denken: ongi, dus niet zwanger. Nu is het toch, ongi, maar toch nog even testen voor de zekerheid. En eigenlijk wil de assistente van de gyn dan dat ik niet vertrouw op een urinetest, maar een bloedtest laat doen. Dat ga ik morgen nog wel even navragen bij de gyn of dat echt nodig is. Toch wist ik het beide keren ook wel dat het raak was, beide keren had ik dezelfde klachtjes die toch iets afweken van de gebruikelijke klachtjes.