heeh meiden!!
ik ga maar niet mee doen aan de discussie, want als het over borstvoeding of kunstvoeding gaat hebben veel mensen een kort lontje. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening er niet over heb. Ik ben erg pro-borstvoeding
cassie wat spannend....maar heb je soms de pil een keer op een ander tijdstip geslikt? want bij die komt dat nogal nauwkeurig dacht ik. Is wel schrikken als je zwanger bent hoor. pffff....Kan me ook voorstellen dat je er nog niet aan moet denken, omdat je een zware zwangerschap achter de rug hebt.
Hier ernstige afkickverschijnselen van de borstvoeding. Ik ben ook nog niet aan het afbouwen. Ik kolf nog en ik leg 's ochtends en 's avonds nog aan. Waarschijnlijk is de borstvoeding teruggelopen door vermoeidheid en wat stress. Maar wat is het genieten als ik mijn mannetje wel aan de borst heb. Vanavond hadden we zo leuk oogcontact tijdens het voeden als ie even en had ie hele verhalen tegen me. Wat een schatje!!!!!!!!!!!! Dus...............ik ga echt nog niet afbouwen. Hij krijgt lekker gekolfde melk en wat kunstvoeding overdag, zodat ik wat meer regelmaat in de tijden krijg. Zo kom ik wat meer aan rust toe, ben ik ontspannener en dat is dan ook weer positief voor mijn kleine mannetje.
Ik ben trouwens nog pissig zeg...Was bij familie eten. Joost zat bij zijn tante op schoot en ze zei zullen we hem pudding voeren? Vonden wij niet goed natuurlijk en daar snapte ze niks van, want dat is toch leuk en vind ie vast lekker. Wij uitleggen dat je absoluut niet begint met zoete dingen en dat ie alleen melk krijgt. Maar ondertussen zat ze wel met zijn vinger in de buurt van zijn mond en tong (met waarschijnlijk toch pudding eraan) en hield ze de lepel voor zijn mond om te plagen. Even later zitten we aan de kwee lapis (indonesische kleffe cake) en dat wilde ze ook voeren. Mijn vriend zag het nog net op tijd. Hij zou er nog in stikken. Zoiets kan ie nog helemaal niet wegslikken. Maar dus de hele tijd maar stiekem doen en proberen of we het toch goed zouden vinden en ik zat dus helemaal niet ontspannen daar, want moest het de hele tijd in de gaten houden. Joost gaat daar dus echt nooit naar toe, zodat ze op kunnen passen. Ik snap het niet want ze is allang volwassen, maar zo gedraagt ze zich niet als het hierom gaat.
Mag trouwens hopen dat ze dit nooit leest, maar is voor mij even DE plek om het te uiten zonder er aan tafel ruzie over te maken.
en nu even wat absurd nieuws....
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Vrouw-geeft-borstvoeding-aan-kalfje/m1aztq6fktyo