Ons ventje was 4480gram en ook 55cm lang, ik ben ingeleid met 41 wk en 4 dagen :D.
snippie schreef:Giovanni was bij de geboorte 4290 gram en 55lang!
Hij is gehaald met 39.2dagen met keizersnee omdat hij te groot was en me bekkens te smal!
Dat hij groot was wisten we al!maar gelukkig kwamen ze er optijd achter dat me bekkens t smal zijn!
Hij had er never nooit door gepast en dan was het een spoet ks geweest met alle gevolgen van dien ,had een ramp geweest!want dan was hij vast komen te zitten brrr moet er niet aan denken!en nu heb ik tenminste een gezond kindje op de wereld gezet.ik zou nooit normaal mogen bevallen ,vond dat eerst moeilijk maar heb er nu vreden mee dat een eventuele 2de verplicht met ks moet komen.
@ Tara ... Leuk is dat he hoe ze erop reageert met groente, hier ook begonnen met 5.5 maand hij was er echt aan toe eigenlijk met 4 maand al maar hebben gewoon netjes gewacht! Broccoli had ie gisteren en hij moest er echt van kokhalzen was eerste keer dat ie ging kokhalzen, als eerste groente had ie een week lang iig totdat hij 6 maanden was alleen worteltjes gehad, en met 6 maanden 1 aardappeltje met worteltjes, en pas nu beetje afwisselen en hij is helemaal verzot van de courgette die vind ie echt verrukkelijk zijn mondje gaat dan al open als ik met het bordje aan kom lopen 😃 ...
Ooooooooog shit ik moet weg ik reageer vanavond eventjes verder dames sorry .....