Eef, hoe is Faas na de voeding? Als hij verder gewoon tevreden is en niet na een uur alweer weer drinken, dan is het gewoon goed hoor met de hoeveelheid die hij binnenkrijgt.
Nou.... hij leek veelal tevreden, maar één keer heb ik 'm ook nog een flesje gegeven omdat 'ie toch echt niet tevreden was. Vanochtend naar het CB geweest en wat ik al vermoedde; hij is wat weinig aangekomen. Vorige maand woog 'ie 5,3 kilo, nu 5,7. Is wat weinig dus voor ruim een maand verder... Heb wel het idee dat m'n borsten weer iets meer toeschieten, dus hopelijk heb ik weer een stijgende lijn te pakken! En Faas toch maar weer even om de drie uur aanbieden (nu ik deze week nog thuis ben en het nog even kan), zodat het wat gestimuleerd blijft. En die neusspray... heb ik ook aan zitten denken... maar dat werkt dus wel goed?!
[INDENT]Oja Eef, wat een GEWELDIGE foto naast je banner Wat een knap mannetje! Mag ik hem reserveren voor Jolijn haha [/INDENT]
Hahahaha!! Thanks voor het compliment! Jolijn is zéker goedgekeurd:-). Zullen ze het waarderen, dat de ouders ouderwets aan het koppelen zijn geslagen? Hahaha!