Tammie78Oud lidBerichten: 5.097Lid sinds: 1 januari 2005
HIer nog geen tandjes enne die zijn voor rapley ok niet perse nodig hoor haha!
Tammie78 schreef:Ja, ik snap er werkelijk waar niets van. heb er naar mijn idee niet bewust iets voor gedaan ofzo. ja volgens mij drinkt david nu overdag wat beter/meer waardoor die 's nachts nog maar 1 keer komt. maar of dat het is?
Beebie_wish irritant is dat he dan wil je doorslapen en dan kan dat ook want je mannetje slaapt ook, mar dan heb je die enorme stuwing! Ook dat gaat over/wordt minder hoor! Ik kolfde vanmorgen bijv. 320 cc af met vrij zachte/soepele borsten 😊 de mijne worden dus niet hard meer van stuwing. ja heb wel af en toe her en der hardere plekken waar dan meer melk zit. dan hoef ik daar maar heeeeel licht op te drukken en dan komt er al een straal uit 😮 :mrgreen:
Susanna schreef:Even of-topic: Linny, heb je nog meer foto's van Angie? In je onderschrift ziet ze er zo lief uit, ben er erg nieuwschierig naar ;)
Beebie_Wish schreef:@ Tina, ik voed Jayden al vanaf het begin s´nachts mijn kraamhulp heeft handige manier aangeleerd
Myra6 schreef:Lieke heeft geslapen van 23 tot 7:45 zal wel slaap aan het inhalen zijn geweest. Nu ligt ze er sinds 9:15 nog even gehuild dus weer aan de borst daarna jengelen en nu is ze stil.
Doe ik dat wel goed haar weer aan de borst was een uur na de voeding, dus om 8 uur gevoed en om kwart over 9 nog een paar slokjes. Sorry hoor voor al m'n vragen.
roosje schreef:Hmm, er ging iets niet helemaal goed, de bedoeling was dat het stukje waarop ik reageerde (van Linny) ook in beeld zou komen. Ben nog niet gewend aan dit nieuwe forum zoals jullie zien.
Ik heb ook een draagdoek.nl, maar mijn dochter word nu echt te zwaar (9,5 kg) om haar daarin nog lekker te kunnen dragen. En met een geweven (oftewel niet rekbaar) kun je ook op de heup of rug dragen, dus meer variatie. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat een tricot slen precies is, ken hem alleen van naam *bloos*