meissie
wat leuk! Gefeliciteerd!!!
Lady88Oud lidBerichten: 101Lid sinds: 1 januari 2005
poelepetoet schreef:oh meiden..Hopelijk wij allemaal ook zo snel!
Morgen weer echo, hopelijk mn follikeltje gegroeid.
Heb wel het gevoel dat ie gaat springen.. veel pijn daar.
Weten jullie of het kwaad kan als we nu iedere dag wat doen?
Hebben vanochtend gedaan, kan vannacht ook nog?? Of moet ik ff dimmen.. hahaha!
Zo spannend, dit is de eerste keer dat we misschien kans hebben.. (als tenminste ook het slijm goed is, maar dat hoor ik wss maandag na de samenlevingstest)
Duimen jullie mee?
Heb een euforisch gevoel dankzij meissie!!
Nu weet ik dat het voor iedereen goed kan komen!
xxxxxx
nienke schreef:Ben vanmorgen bij de gyn geweest. Het was niet goed....:-(
Er is een overstimulatie, er zijn teveel grote follikels. Er zijn (minimaal) 5 grote follikels. Die ene die vrijdag op springen stond is nog groter geworden,die is nu 22mm. Er is geen eisprong geweest. De kans is nu groot dat ik meer dan een 2-ling zou krijgen, 3-ling, 4-ling of 5-ling en dat is gevaarlijk, daarom mogen we nu geen sex hebben of met een jasje tot dat ik ongesteld wordt. 😞 Ik heb als sinds vrijdag pijn in mijn buik, als ik accute pijn heb dan moet ik meteen naar het ziekenhuis bellen. Door al die grote follikels kan een eileider gaan draaien en dat is niet goed. Ik moet woensdag weer terug naar het ziekenhuis.
Voel me nu KLOTE!
poelepetoet schreef:@ Nienke
He meis, het zit jou ook niet mee zeg.
Waarom gooien ze jou niet aan de provera om de ongi op te wekken? Dan kun je in ieder geval eerder aan de clomid beginnen.
Dat vind ik echt vreemd.. Maar ze zullen vast doen wat voor jou het best is!
Heel veel sterkte!
@ Gnd
Dat lijkt me wel zwaar idd van je vriendin..
Niks ten nadele van je vriendin, maar ik denk dan altijd meteen: wat voor een leven gaat dat kind tegemoet??
En wij hebben het goed voor elkaar en moeten zo lang wachten...
Maar voor ons komt het dan ook vast een keer dubbel en dwars goed. Dat moet haast wel!
xx
poelepetoet schreef:@ Nienke
Wat ik vreemd vind is dat ze mij juist provera hebben voorgeschreven omdat mijn BMS veel te dun was...
Dankzij de provera en daarna de clomid is die opgebouwd nu tot 8mm.. da's meer dan een verdubbeling!
De provera was daar juist voor bedoeld.. Zal dat morgen nog eens aan mijn gyn vragen voor je als je dat wilt.
Ze zullen er wel een bepaalde gedachtegang bij hebben bij jou, maar toch vreemd. Want nu heb je overstimulatie gekregen dankzij clomid...
Bij mij is alles tot nu toe goed. BMS is gegroeid, 1 dominante follikel is gegroeid en staat waarschijnlijk op springen.
Nu nog onderzoeken of mijn zuurtegraad goed genoeg is om zaad door te laten. Daarvoor moet ik morgen weer naar het zkh.
Ben vandaag en vrijdag ook al geweest. Dus ga flink door onderzoeken heen, maar krijg er vreemd genoeg wel rust door.
Hopelijk word je toch snel ongi, want dit schiet voor jou ook niks op! Sterkte meid!
xx
meissie schreef:hey meiden,
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!!! We zijn nog helemaal in de wolke en kunnen het maar niet geloven.
Maar ook realiseren we ons zeker dat het nog maar zo pril is en dat het nog alle kanten op kan.
Verder voel ik me goed, heb wat bekende kwaaltjes. Maar dat maakt natuurlijk helemaal niets uit!!!!!!!!!!!!!!!!!
@nienke!!!!!!!!! ooh ben zo blij dat je terug bent!! Super gezellig! En wat vind ik het toch rot voor je, maar ik ben blij dat je
je weer iets beter voelt. Wanneer moet je nu weer terug?
@poele, ohhhh wat een super goed nieuws zeg!! Het gaat hier de goede kant op!! Ook jij zal denk ik ons snel goed nieuws kunnen brengen.
Ik heb er al het vertrouwen in!! Heel veel succes morgen, wat houdt zo'n samenlevingstest in?
@ lovy, oohhhh wat spannend woensdag!!! Ik ga heeel hard voor je duimen!!! Heb je al kwaaltjes??
@ he femke!!! Wat vervelend alles leek zo vlekkeloos bij jou te verlopen. Ik had er al het vertrouwen in. Dacht zeker dat je me voor
zou zijn! Hoe gaat het nu met je? Meis ik hoop dat het weer een beetje met je gaat, leef met je mee! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.
@ bernadet, ook jij veel succes morgen. Schrijf anders de vragen die je hebt even op! Zodat je niet later nog met vragen blijft zitten.
En goed voor je zelf opkomen. laat je morgen weten hoe het was??
@girlnextdoor, hoe gaat het nu met je? Oh lees net dat je nog wacht tot 22 februari! Nou knap hoor als je dat zo lang kan volhouden :). Ik zou dat niet kunnen namelijk
hihih. Hopelijk is tegen die tijd ook alles een heel eind weer in orde met je gezondheid.
@ eef, en een lekker weekendje gehad? Lekker er even tussen uit geweest!! Als ik je niet meer spreek voor woensdag! Ik wil je jullie heel veel succes wensen! En ook bij jullie
komt het vast snel goed!! Laat je weten hoe het gegaan is! Meid succes he!!!
@faithe, en je ongi aan het afwachten? Op naar een nieuwe cyclus! Spannend zeg hoe lang dat het nu gaat duren. Of misschien helemaal niet meer 😉
@prinsesje, hoe gaat het nu met je? Jij je ei al gespot, vorige cyclus was toch ook een stuk korter? Jij ging mij toch na doen?! 😊
@lady, en al opzoek naar je ei?? Zal niet lang meer duren, toch?
Hey meiden hopelijk ben ik niemand vergeten, tot snel en een nog een fijne avond xxxxxxx
girlnextdoor1987 schreef:meissie.. ik ben zo jaloers op jouw.. haha nee hoor gun het je van harte!
met mij gaat het wel goed.. deze week weer halve dagen werken en volgende week weer gewoon volle bak aan de gang!
en wil eigenlijk wachten tot 22feb omdat ik dan over de 50 dagen van mn vorige ronde zit maaar ik ga zaterdag op stap.. en dan is het of bobbe of drinke.. maar dan zit ik op op dag 38 dus.. is beetje moeilijk of ik test smorgens maar wil eigenlijk nog niet teste.. zal toch wel negatief zijn..
dus is beetje moeilijk..
denkl dat ik maar gewoon bob...
girlnextdoor1987 schreef:tuurlijk ben ik blij voor haar.. was een grapje 😊
onze tijd komt nog wel denk ik dan maar..
en ga idd maar gewoon bobbe.. of ik moet nog ongi worden haha dan wordt het een ander verhaal!
girlnextdoor1987 schreef:tuurlijk ben ik blij voor haar.. was een grapje 😊
onze tijd komt nog wel denk ik dan maar..
en ga idd maar gewoon bobbe.. of ik moet nog ongi worden haha dan wordt het een ander verhaal!
Bernadet schreef:He meiden nou ik ben net terug van het ZH echo gehad.
Ook maar eens al onze vragen gesteld en ook op alles goed antwoord gekregen.
Nou de echo was goed ze ging kijken of er nog eiblaasjes zaten maar alles was weg en dat was de bedoeling.
Ik ga ook aan clomid 50 beginnen en ik weet ook waarom ik eerst een eileideronderzoek krijg dat is om gewoon even te kijken
of alles doorgankelijk is en stel dat het een kleinbeetje aan elkaar is gekleeft, dan wordt dat gelijk verholpen door de vloeistof die ze
in de eileiders spuiten. Dus dan heb je ook gelijk meer kans om zwanger te worden.
Maar ik moet eerst maandagochtend een echo laten maken om te kijken of er blaasjes groeien en s'middags eileideronderzoek.
Spannend dagje dus volgende week!
Nou heel verhaal maar we zijn weer een heleboel informatie rijker
prinsesje schreef:Meissie, GEFELICITEERD!!!! Jippie, weer een zwangere erbij! Gaat goed hier in de 1ste maand van 2011.
Femke, balen dat je ongesteld bent geworden en dat de gyn zo onduidelijk was over het zaad van je mannetje! Laat de volgende ronde nu maar snel komen zodat ze de samenlevingstest kunnen doen en ze je er meer duidelijkheid over kunnen geven!
Poele, het ziet ernaar uit dat het bij jou ook allemaal goed gaat nu! Weet je nu al zeker of je ei gesprongen is? Hoe is het vandaag in het ziekenhuis gegaan met je test voor de zuurtegraad?
Bernadet, balen dat je ongesteld bent geworden meis! Super dat je nu wat meer duidelijkheid hebt en volgende week terug maken komen voor de echo en daarna aan de Clomid...
Nienke, fijn dat je weer terug bent meis! Hoe gaat het nu met je? Nog veel last van buikpijn? en al een idee hoe het de volgende ronde zal gaan? weer aan de Clomid?
Girl, ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. Wij doen hier allemaal zoveel moeite en je vriendin overweegt zelfs een abortus 😞 Oja en ik zou trouwens ook gewoon bobben als ik jou was 😊
Hier eindelijk van mijn blaasontsteking af. Jippie!!!!! Verder mijn ei gisteren gehad dus als het goed is deze ronde onder de 30 dagen 😃 Had nog niet echt op mijn ei gerekend en door de blaasontsteking eigenlijk ook niet geklust op voorhand maar gisteravond wel dus hopelijk was dat nog op tijd. Maar ben al blij dat deze ronde in ieder geval onder de 30 gaat blijven zoals het er nu naar uitziet....
poelepetoet schreef:hey meiden,
ff snel... alles was goed vandaag.
Er is een kans dat het gaat lukken is ons vandaag verteld.
Zo niet, dan beginnen we over 2 weken (mijn NOD) met de nieuwe dosis clomid en die moet ik dan de komende 5 cycli gaan gebruiken en hoef dus niet meer naar het zkh.
Alleen nog even voor bloedprikken.
Vanav springt wss mijn ei.. aan de klus dus!
Onze eerste echte kans, dus vind het heel spannend!
xxx
Bernadet schreef:He meiden nou ik ben net terug van het ZH echo gehad.
Ook maar eens al onze vragen gesteld en ook op alles goed antwoord gekregen.
Nou de echo was goed ze ging kijken of er nog eiblaasjes zaten maar alles was weg en dat was de bedoeling.
Ik ga ook aan clomid 50 beginnen en ik weet ook waarom ik eerst een eileideronderzoek krijg dat is om gewoon even te kijken
of alles doorgankelijk is en stel dat het een kleinbeetje aan elkaar is gekleeft, dan wordt dat gelijk verholpen door de vloeistof die ze
in de eileiders spuiten. Dus dan heb je ook gelijk meer kans om zwanger te worden.
Maar ik moet eerst maandagochtend een echo laten maken om te kijken of er blaasjes groeien en s'middags eileideronderzoek.
Spannend dagje dus volgende week!
Nou heel verhaal maar we zijn weer een heleboel informatie rijker
prinsesje schreef:Nienke, wat balen dat het op je werk nog steeds niet allemaal lekker loopt! Al leuke vacatures kunnen vinden of wilde je daar nou nog mee wachten? Ik ga duimen dat je komend weekend ongesteld bent geworden en dat je daarna EINDELIJK door kan naar ronde 2. Maar zwanger zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, dan hebben we gelijk 3 meiden in het lijstje die zwanger zijn!
Lovy schreef:Nienke, ik zit met de zelfde vraag, ben ook aan het solliciteren. Ik redeneer nu maar zo: zwangerschap is geen reden dat ze niet aannemen en mag ook geen reden voor ontslag zijn. Ik ben zo erg te denken dat als ik per ongeluk net zwanger ben als ik een andere baan zou vinden, ik gewoon mijn mond houd tot na mijn proeftijd...
En uiteindelijk denk ik dat alles vanzelf weer goed komt... Mijn andere redenatie om toch te solliciteren is: wat als ik nu niet zwanger kan worden, moet ik dan blijven werken op een plek waar ik het niet zo leuk vind? En daar ben ik het ook niet mee eens. Dus ik ben echt aan het rondkijken 😊
x Lovy
Lovy schreef:Nienke, ik zit met de zelfde vraag, ben ook aan het solliciteren. Ik redeneer nu maar zo: zwangerschap is geen reden dat ze niet aannemen en mag ook geen reden voor ontslag zijn. Ik ben zo erg te denken dat als ik per ongeluk net zwanger ben als ik een andere baan zou vinden, ik gewoon mijn mond houd tot na mijn proeftijd...
En uiteindelijk denk ik dat alles vanzelf weer goed komt... Mijn andere redenatie om toch te solliciteren is: wat als ik nu niet zwanger kan worden, moet ik dan blijven werken op een plek waar ik het niet zo leuk vind? En daar ben ik het ook niet mee eens. Dus ik ben echt aan het rondkijken 😊
x Lovy
prinsesje schreef:Poele, super dat je ei gaat springen!!! Goed klussen vanavond he ;-)
Eef, goed dat je een lekker weekend hebt gehad en nu wat rust in je hoofd hebt. Ik ben benieuwd naar je gesprek met de gyn! Hopelijk heeft hij morgen goed nieuws voor je!
Lovy, hoe was de uitslag van het progesteron prikken?
Femke, goed dat je toch nog om opheldering vraagt bij je gyn. Voor wanneer staat de telefonische afspraak? Zo zie je maar dat het goed is dat ze ook je mannetje hebben onderzocht want anders had het wel heel lang geduurd voordat je er achter kwam.
Nienke, als ik jou was zou ik gewoon gaan kijken naar een andere job. Als je daar werkt en je wordt zwanger tja dan is dat gewoon zo. Als je hier nog de hele tijd moet blijven wordt je ook niet gelukkig en voor hetzelfde geld duurt het nog een keer 8 maanden voor je zwanger wordt. Dit bedoel ik niet negatief hoor meis want ik hoop natuurlijk dat je meteen zwanger bent maar als ik naar mezelf kijk dan dacht ik toen ik in juni stopte dat ik zo zwanger zou zijn en moet je nu eens kijken…. 8 maanden verder en net pas in de 4e ronde aangekomen.
nienke schreef:Inderdaad, niet leuk....:-(
Heb al wel het één en ander gezien, ben wel aan het rondkijken, maar dingen die ik vind, die zijn niet echt in de buurt.....
En weet niet goed wat ik moet doen, wat nu als ik net zwanger ben als ik een nieuwe baan heb gevonden....
Hoe zouden jullie daar mee omgaan? Wat zouden jullie doen?
eef28 schreef:Lovy.. succes morgen bij de uitslag. Hopelijk mag je zelf door met de clomid.
Femke.. wat een vervelend nieuws. Kan me voorstellen dat je even in een dipje zit. Gelukkig is er nog iui en kan het alsnog goed komen. Komt allemaal goed met ons, duurt wel wat langer als dat we zouden willen maar onze tijd komt nog wel. Houdt vol meid!!
Nienke.. ah 3 dagen. Vroeg me al af hoe ze dat dan zouden doen als je met 50mg een overstimulatie hebt. Maar dan heb je ook maar een paar dagen die vervelende bijwerkingen. Hoop echt voor je dan maar 1 mooi eitje hebt. Wel goed dat je na 2 weken de gyn weer belt. Maar hopelijk is dat niet nodig.
Faithe.. ik heb wel na de 21 dagen gestopt met de pil. Kan me wel iets bij voorstellen dat het langer duurt om te ontpillen als je non stop doorslikt.
Vandaag een rot vergadering gehad. Hebben te horen gekregen dat waarschijnlijk 50% van het personeel eruit moet. Was gelijk aan het denken dat het dan niet slim is om voor een kindje te gaan. Gelukkig heeft mijn schoonzusje me wat gerust kunnen stellen. We gaan dus wel gewoon door hoor.. 😊 Zal allemaal wel goed komen. Ga nu ook rustig opzoek naar iets anders.
Liefs
girlnextdoor1987 schreef:das rot! als je er zo uit moet!! snap dat je dan ff moetilijk zit kwa zwanger worden..
ik ozu ook niet weten wat te doen!
ik weet niet meer of ik hier had verteld dat een vriendin zwanger is.. die heeft gister een miskraam gehad.. ze is er een beetje raar onder..:S
moest niet huilen of nix,.. vond ik vreemd!
ik heb gister een veegje bruin gehad.. en vandaag weer wat meer!
dus denk dat mn ongi doorkomt! helaas..
nienke schreef:Oké... dus kan een voorteken zijn voor mijn ongi!
Nou laten we hopen dan dat ik van het weekend eindelijk ongi wordt!! Dat na 8 maanden!!! Zwanger zijn vind ik natuurlijk ook goed 😉
Het zou kunnen, we hebben geklust in het weekend van de eisprong, en hoorde later dat we dat niet mochten omdat er teveel eiblaasjes waren...
Dus sindsdien hebben we het niet meer gedaan 😞 Ben blij als we weer mogen!!
Maar de gyn zei dat het wel mogelijk is....dat het raak is.....alleen kan het gevaarlijk zijn, kan een 5ling worden...
Nou ja ik wacht even af....
eef28 schreef:Nienke.. ik werk op het voortgezet speciaal onderwijs. Krijgen morgen nog meer te horen dus ben benieuwd. Wel spannend zo hè, van alles bij elkaar…
Girlnextdoor.. Wat vervelend van de miskraam van die vriendin.. Wie weet hoe ze het verwerkt.
Prinsesje.. fijn dat je je er nu wat rustig onder voelt. Nou 2 weken afwachten en anders op naar de volgende ronde.
Zwolle.. nee heb nog niks op het oog. Heb al naar vacatures gezocht alleen is er in deze regio niks te vinden. Gelukkig zetten ze je pas volgend jaar augustus op straat dus heb nog even de tijd.
Net terug van het zkh. Hebben een gesprek gehad met de gyn over wat het traject nu gaat worden. Heb gelijk bloed moeten afnemen. Mijn mannetje moet zijn zaad inleveren want dat gaan ze onderzoeken. Vrijdag moet ik nog een keer een echo laten maken. Dan volgende week dinsdag zelf een zwangerschapstest doen voor de zekerheid, maar de gyn zei al dat het hoogstwaarschijnlijk toch niks zal zijn. Dan krijg ik woensdag een HCG. Daarna wordt ik gebeld en krijg ik te horen wanneer ze het pompje gaan aansluiten. Kon ook nog een operatie krijgen maar gaan eerst dit proberen. Hopelijk slaat dit wel aan.
Liefs
girlnextdoor1987 schreef:pff nienke! wat een gedoe allemaal he..
hormonen.. rare lijven.. af en toe wordt je er niet goed van he!
lastig allemaal!
eef28 schreef:Nienke.. ik werk op het voortgezet speciaal onderwijs. Krijgen morgen nog meer te horen dus ben benieuwd. Wel spannend zo hè, van alles bij elkaar…
Girlnextdoor.. Wat vervelend van de miskraam van die vriendin.. Wie weet hoe ze het verwerkt.
Prinsesje.. fijn dat je je er nu wat rustig onder voelt. Nou 2 weken afwachten en anders op naar de volgende ronde.
Zwolle.. nee heb nog niks op het oog. Heb al naar vacatures gezocht alleen is er in deze regio niks te vinden. Gelukkig zetten ze je pas volgend jaar augustus op straat dus heb nog even de tijd.
Net terug van het zkh. Hebben een gesprek gehad met de gyn over wat het traject nu gaat worden. Heb gelijk bloed moeten afnemen. Mijn mannetje moet zijn zaad inleveren want dat gaan ze onderzoeken. Vrijdag moet ik nog een keer een echo laten maken. Dan volgende week dinsdag zelf een zwangerschapstest doen voor de zekerheid, maar de gyn zei al dat het hoogstwaarschijnlijk toch niks zal zijn. Dan krijg ik woensdag een HCG. Daarna wordt ik gebeld en krijg ik te horen wanneer ze het pompje gaan aansluiten. Kon ook nog een operatie krijgen maar gaan eerst dit proberen. Hopelijk slaat dit wel aan.
Liefs
meissie schreef:He meiden ik heb last gehad van innestelingsbloed bij mij waren het een paar druppels in de ochtend en het zag er meer roze uit. Het is anders dan bij een ongi!! Ik duim voor jullie.
@ Eef, het zit je niet mee He. Wat gaan ze dan doen met een operatie?? Ik heb idd ook van meerdere mensen al gehoord dat het pijnlijk is. Neem anders net voor het onderzoek 2 paracetamol in!!! Dat helpt zeker iets en na een paar uur weer 2.
@ Nienke, ik duim voor je maar niet voor een vijfling als je het niet erg vind. Dan kun je maar beter een maandje overslaan.
Telefoon bijna leeg, ben op werk. Kom morgen weer f langs! Xxx
Zwolle1987 schreef:@GND: Inderdaad, ik leer ook heel veel. Maar door het forum ben ik wel heeel veel bezig met zwanger worden, nog meer dan ik al deed. Maargoed dat doe ik zelf he.
@Eef: Dat klinkt niet heel prettig, hoop ook voor je dat het meevalt