Zwolle1987Oud lidBerichten: 570Lid sinds: 22 november 2010
Dat is waaar, en het is ook fijn om erover te praten, die kerel van me snapt meerendeel toch niet
Bernadet schreef:Naam.................Leeftijd..............Ronde.. ...............Langste ronde...............Huidige ronde...............Datum
Nienke........................28.................1 e .............................?.................... ...228.......................2-2
Rennie......................23..................4e ..............................90.................. .....13.......................2-2
Eef82.......................28..................4e .............................140.................. ....22(opgewekt)........2-2
Prinsesje...................28..................4e .............................107.................. ....16.......................2-2
Femke......................24..................3e. .............................81................... ....40.......................2-2
Poelepetoet..............27..................5e... ...........................190.................... .15(opgewekt).........2-2
Lovy.......................31..................7e. ..............................66.................. ...25........................2-2
Lady88...................22..................9e. ...............................80................. ....15........................2-2
Bernadette..............26..................3e.... ..........................118..................... .6.........................2-2
girlnextdoor..............23.................7e... ............................50.................... ...34........................2-2
Zwolle....................23..................10 .............................rond de 70..............14........................2-2
Zwanger:
Inkie.......29.........6e ronde
Meissie....26.........3e ronde
Klopt hij zo weer? heb hem van zoveel pagina's geleden vandaan gehaald
Zwolle1987 schreef:Dat is waaar, en het is ook fijn om erover te praten, die kerel van me snapt meerendeel toch niet
Bernadet schreef:Mijn vriend zegt ook vaak genoeg zit je nu alweer op het forum
maar ik vindt het gewoon fijn om er met mensen over te praten die in het
zelfde schuitje zitten.
En er mee bezig zijn doe ik toch wel de hele dag.
Bernadet schreef:vraagje aan de meiden die ook clomid gebruiken
Ik had gistere af en toe steken te hoogte van me eierstokken maar vandaag nergens last
van komt dit jullie bekend voor.
Bernadet schreef:Misschien slaat het dan goed aan nou ik hoop het wel
nienke schreef:Ja inderdaad!!
Wanneer had jij innestelingsbloed?
meissie schreef:@ Nienke, ik las ergens dat maar ongeveer 30% daar last van heeft.
@poele, idd dat is ook zo is de teleurstelling alleen maar groter. Maar het gaat de goede kant op!!!! Ik had echt niet verwacht dat ik zwanger was toen ik dat bloed zag!! En 2 dagen daarna positief zo zie je maar hoe het kan lopen. Ik had me er ook al bij neergelegd!!! Ik vind het ook nog steeds zo vreemd!! Ik heb het nu wel een aantal mensen laten weten kon het niet voor me houden!! Maar de rest vertel ik pas over een week of 5. De reacties van iedereen is echt geweldig!!!
Xx tot morgen meiden.
girlnextdoor1987 schreef:ben weer ongesteld:(
en poele.. vond het al raar.. die hcg.. dacht wel dat het iets anders moest zijn!! HSG
prinsesje schreef:Girl, balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk heb je deze ronde meer succes…
Zwolle, ik vind een week wachten op het maken van een afspraak toch nog best lang duren hoor. Wie weet moet je straks ook lang wachten op de uiteindelijke afspraak!
Eef, mooi dat je nu weet hoe het verder gaat. Zou toch wat zijn als je volgende week dinsdag alsnog een positieve test in handen had zeg! Succes morgen bij de gyn!
Nienke, ik ben het wel met je eens dat het niet echt uitmaakt of je wel al dan niet op het forum zit. Ook “offline” ben ik er af en toe heel veel mee bezig! Hoe voel je je nu? Nog steeds last van je borsten?
Bernadet, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Poele, klinkt wel heel bekend hoor! Ik heb meestal ook het grootste deel van mijn vruchtbare slijm NA mijn eisprong!
Meissie, laat die kleine zich goed vasthouden ;)
Zwolle1987 schreef:@Bernadet: Alvast gefeliciteerd. Wel een lekkere afleiding zo'n verjaardagsweekend! Veel plezier.
@Lovy: Fijn dat je nu zelf aan de clomid mag. Lijkt me wel een stuk fijner dan steeds naar het ZH enzo. Weet niet precies hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar volgens mij ben je er dan wel veel mee bezig.
@Nienke: Kan me voorstellen dat het moeilijk is om nog niet te testen, heb ik ook altijd. Daardoor had ik anderhalf jaar geleden dus opeens een positieve test in handen, kort daarna heeft mijn lichaam het zelf afgestoten, was een grote teleurstelling. Als ik jou was zou ik inderdaad nog maar even wachten, als je je in kan houden.
@Eef: Wat balen allemaal zeg. Ook wel zielig voor die kindjes. Succes ermee, het komt vast allemaal goed.
@Femke: Wachten is nooit leuk, hopelijk krijg je donderdag beter nieuws!
Kreeg vandaag een brief van het fertiliteitscentrum voor een afspraak. Als ik de brieven zo vluchtig even doorlees, moet mijn vriend op 14-02 (jaja op valentijnsdag!!) een zaadonderzoek doen. Op 22-02 moeten mijn vriend en ik dan bij de gynacoloog komen. Begint me nu toch wel te kriebelen, getsie, nog zo lang wachten. Maar wel fijn dat er nou schot in de zaak zit. Zal mij benieuwen allemaal.
girlnextdoor1987 schreef:lieve nienke!
ik zou heel graag willen zeggen dat je zwanger bent en dat ik dat zeker weet..
maar... toen ik in de ronde van 43 dagen zat was ik ook super moe.. kon smorgens niet eten zo misselijk..
al 2 weken pijne borsten had een ruime week van te voren een buin veegje! dus dat was de innesteling vond ik..
moest huilen om alles.. in het weekend lag ik de halve middag te slapen op de bank terwijl ik nix speciaals had gedaan..
deed om de dag een test en waren altijd negatief! ik snapte er nix van..
was boos op mezelf.. ik voelde dit toch echt.,. werd toch niet gek!!
ik was boos ik huilde en ben de volgende dag naar de dokter gegaan.. die zei kom over 2 weken maar terug dan doen we een inwendig onderzoek!
ik was nog bozer! en teleurgesteld.. ik dacht die doet een test en ben toch zwanger..
nouja..
ik wil je niet ontmoedigen want jouw situatie is natuurlijk heel anders..
maar als je zo graag wil doet je hoofd ooit vreemd..
lieve lieve lieve nienke.. hoop dat het raak is voor je.. maar probeer er niet vanuit te gaan want dan valt het zo tegen!
succes en dikke knuffel!
nienke schreef:Thanks voor je bericht!
Ja ik weet het, ik ga het nu hopen.....:-( terwijl ik waarschijnlijk toch weer negatief test... denk ik....
Want ik dacht heel lang geleden ook dat ik zwangerschapskwaaltjes had, voordat ik bij de gyn liep....
Ik had het daar ook over met een vriendin en mijn mannetje, ik weet niet wat ik moet denken, het kan ook door de clomid komen.....
Maar het zou wel kunnen... we hadden die dag voor de eisprong geklust.... toen de verloskundige zoveel follikels zag zei ze dat we dat niet meer mochten doen tot dat ik ongesteld werd.... maar toen zei mijn mannetje, dat we het de dag ervoor nog hadden gedaan.... dan zou het raak kunnen zijn zei ze..... dus....
Naja even afwachten.... we zullen zien......
girlnextdoor1987 schreef:poele.. geen idee! ik voel dat allemaal niet zo goed.. en omdat mijn cyclus de ene x 35 andere x 50 dagen is weet ik ook niet wanneer ik eventueel iets zou kunne voele..
duss tja kan ik je niet mee helpen!
nienke.. meis.. komt goed! is het nog gelukt met je klerenkast!?
nienke schreef:Yep het is gelukt met de klerenkast, alles wat ik al heel lang niet meer aan heb gehad heb ik in een vuilniszak gedaan.
Mijn kast is nu flink uitgemest, haha!!
meissie schreef:@ Nienke wat spannend maar als je nu je NOd zou hebben kun je toch een test doen??
@ poele wanneer heb je precies je NOd??
@ lovy ik duim toch nog voor je dat je ongi niet doorzet hoor.
De rest zit volgens mij allemaal in de wacht He?! Afgelopen dagen veel gewerkt en erg moe. Ik lees wel telkens mee maar vandaar dat ik niet iedere keer reageer.
@ Eef, dat moet je zeker doen, werk zelf in de zorg en heb ook met allerlei pijnlijke onderzoeken daar te dien en dan adviseren wij dat ook altijd het geeft zeker altijd wat verlichting. Weet je al wanneer?
@ Femke, meid hoe gaat het met je? Ik heb ook zo met je te doen? Je ging zo de goede kant op!!!positief blijven He!!
Xx meissie
girlnextdoor1987 schreef:goeie instelling nienke!!
wel super moeilijk maar morgen ben je eigenlijk 1 dag over tijd.. dus dan kan je testen..
ben bennieuwd! duim wel voor je!
en als het raak is hoop ik 1 of 2 idd..:)
komt ged meis en anders een volgende ronde!
Zwolle1987 schreef:@Nienke: Al getest???
@Eef: Okeej, weer wat geleerd. Succes met alles wat je deze week hebt!!
@Poelepetoet: Ik ken die steekjes ook niet echt, heb het 1x gehad en toen had ik waarschijnlijk mijn eisprong. Verder zou ik het niet weten. Hoop voor je dat jullie nu wel raakgeschoten hebben!!
Hier verder weinig nieuws. Vandaag te horen gekregen dat een collegaatje zwanger is en een andere vriendin is gisteravond bevallen. Kreeg die smsjes tegelijk. Erg leuk voor hun, maar toch wel een beetje moeilijk voor mij! Hoop dat er bij mij de 22e ook wat uitkomt! Wel iets positiefs natuurlijk. Ondertussen de laatste dagen van mijn ongi. Weer 3 weken ongi geweest, bah. Een "normaal" iemand heeft dan al een hele cyclus gehad. Nouja komt vast wel goed bij ons allemaal, maar af en toe wordt ons geduld wel op de proef gezet zeg.
nienke schreef:nope...
ben nu nog op mijn werk, zit te denken om straks een test te kopen en dan morgen te testen, maar zo net voor mijn werk is eigenlijk ook niks....
ik denk dat ik de dag voordat ik vanuit thuis werk een test koop, dan doe ik pas een test als ik vanuit thuis werk..
Lady88 schreef:spannend he nienke
Ben wel heeel benieuwd!
nienke schreef:Ik heb net een test gedaan.... ik testen en ging meteen terug naar de slaapkamer, ik na 1 minuutje al kijken, was toch wel benieuwd!
Ik dacht het zal toch wel niet... maar er stond gewoon een dikke vette streep!!!! Ik ben ZWANGER!!!!
[ATTACH=CONFIG]944[/ATTACH]
Ik kan het nog niet geloven, ik stuiter door heel het huis heen!!!!
Zwolle1987 schreef:@Nienke: Vervelend zeg dat je dan nog 2 weken moet wachten!! Nouja, kan je in de tussentijd er vast een beetje aan wennen dat je zwanger bent. Weet je vriend het inmiddels al? Hoe reageerde hij?