@ prinses
Knuffel meid!
xx
poelepetoetOud lidBerichten: 5.541Lid sinds: 25 maart 2010
girlnextdoor1987 schreef:goed hoor!!
ben donderdag voor het eerst weer wezen sporten.. 😊 ging goed.. dalijk weer.. wel zin in..
ben goed aan het lijnen er is al 7kilo af!
vandaag niet zo goed marja.. weer heel stuk milka gegeten haha..
kan het in het weekend altijd beter maarja ach. dalijk hard sporten en dan komt et ook goed!!
wil er alles aan gedaan hebbe en ben gewoon te zwaar.. dus nu goed lijnen en dan dalijk een beebje in me buik!!
kom straks nog ff spieke..
fijne avond! xxxx
nienke schreef:dat doe je goed!
ik ben niet te zwaar, maar wilde nog wel wat kilootjes afvallen, val wel af als ik niet meer snoep.
maar heb zo'n vreetbuien de laatste weken...
had net een pak koekjes open gemaakt... heb ik 4 koekjes op....
nu heb ik de pak maar weggegooit, anders eet ik helemal leeg...
pfff :-(
girlnextdoor1987 schreef:haha.. ach.. jij eet voor 2.. of voor 3 😉
en je mag niet lijnen als je zwanger bent he!!
ik ben niet echt aan het lijnen heb gewoon alles aangepast..
eet elke morge iets anders en drink veel meer.. 😊
verder minder veel.. (wil altijd 3 beschuiten.. maar 1 is net zo lekker)
en in het weekend eet ik heeel veel fruit en verder zo gezond en zo weinig mogelijk.. haha 😊
en af en toe een x vegatarisch enzo.. meer gevarrieerd! 😊
moet iets, maar komt goed.. wil voor mei eigenlijk nog 8kilo kwijt.. maar weet niet of dat lukt.. zien wel hoe ver we komen.. :D:D
poelepetoet schreef:als je genoeg beweegt is er toch niks aan de hand nienke..
Zwaarder worden zul je toch wel 😉
xx
girlnextdoor1987 schreef:gewoon gezond eten is altijd goed als je het mij vraagt!! :D
nienke schreef:wat lees ik nu GEFELICITEERD!!!
poelepetoet schreef:OH MY GOD een plusje.....
morgen nog eens testen...
Geloof er niks van!
xx
femke schreef:@poel.... wij willen een tweede bevestiging!! ben echt super blij voor je!! Je had gewoon maar zo'n klein zetje nodig! hoe voel je je??
@ bernadet.. balen meid dat je nog steeds 3 grote follikels hebt.. heb je inmiddels al je eisprong gehad? hopelijk zitten er morgen toch nog twee grotere en kan je misschien toch nog een kansje maken deze ronde... en anders wordt volgende ronde jou ronde!!
@ meissie.. ik was er nog wel hoor 😉 denk dat je mijn berichtje gemist hebt hihi.. ik was heel benieuwd hoe je je voelt enzo.. kan je het al wat meer beseffen? ben echt super blij voor je!!
@prinsesje.. wat balen meid dat je weer zo laar je eisprong hebt gehad... op welke dag precies?
@nienke.. ik ben zo benieuwd naar je echo!!! zo spannend.. hou je het nog een beetje vol?? Ik hoop echt voor je dat het er 1 of 2 zijn.. Wanneer moest je ook alweer?
@ zwolle ... is het nog gelukt met het kwakkie 😉 volgende week kan jij ook naar de gyn, komt er een beetje schot in.
@ gnd... al 7 kilo.. wow wat goed!! goed bezig meid!! 😉
hoe is het met de andere zwangere dames??
hier maandag naar de gyn geweest.. 😞 helaas maar 1 mm gegroeid in 5 dagen dus dat loopt echt niet goed.. donderdag weer en als t dan nog niet goed zit, waarschijnlijk ook aan de clomid.. aan de ene kant wel fijn, komt er bij mij misschien ook een beetje schot in.. aan de andere kant.. weer een cyclus weg.. maar ik blijf positief, we hebben nu heel veel mooie voorbeelden 😊
fijn avondje
poelepetoet schreef:Hey meiden,
Gisteravond (23u) de eerste test gedaan:knalpositief!!
Heb een half uur zitten rillen en zitten huilen en lachbuien gehad..
Toch kan ik het niet geloven.
Vanavond (21u) weer een test gedaan, en nog steeds een plus!
En nog wil het op een of andere manier niet tot ons doordringen. Ben natuurlijk superblij, maar het is zo onwerkelijk.
Stik nog steeds van de buikpijn alsof ik ongi moet worden, dus dat voelt ook best apart.
Ga morgen er denk ik toch nog een derde test tegenaan gooien!
Dit had ik echt niet verwacht!! Wel aan voelen komen dus..... 😉
Nu de rest van de niet-zwangeren ook nog heel snel gaan volgen!!
xx
Zwolle1987 schreef:Juppie poel!!!! Echt super super leuk voor. Nu de rest nog!! Wie zal als eerst volgen?????????????
Zwolle1987 schreef:Uhh het is weer een beetje vaag bij mij momenteel.... Maar nog lang niet zwanger ben ik bang haha... Net 3 weken ongi geweest, toen 1 week niet (wel een mooie cyclus van 27 dgn), nu weer hardstikke ongi, hopelijk niet weer voor 3 weken. Hoest met jou? Kan je het allemaal al een btje beseffen?