Hoi dames
Vandaag hoor ik eigelijk ongesteld te worden.
Gister was mijn temparatuur 36.8 vandaag 36.7
niet ongesteld geworden
wel een test gedaan en weer negatief:cry:
Lady88Oud lidBerichten: 101Lid sinds: 1 januari 2005
eef28 schreef:Bernadet.. eerst wisten niet veel mensen het, maar nu vertellen we het gewoon. Is wel gemakkelijker. Heb ook wat puistjes gekregen door al die hormonen en nou snappen mensen ook waarom.. Het wordt dadelijk ook wel heel moeilijk om geheim te houden als je steeds een eind moet rijden voor het zkh. Je bent dan echt een hele tijd weg. We wonen tegen belgie aan dus is een behoorlijk eind rijden..
Nienke.. hoe voel je je? Heb je het al verteld tegen je familie?
Liefs
femke schreef:Hey meissies!
Wat hebben jullie weer lekker gekletst.
Ik heb me de laatste weken wat minder met het forum bezig gehouden omdat ik toch even op het wachtbankje zit en het geeft me wat meer rust, ik ben er dan minder mee bezig. Ook gewoon lekker druk op het werk dus dat scheelt ook! Ik lees wel elke ochtend even terug hoe het met jullie gaat!
@bernadet..beter meid, dat je je ongi al voelt, laat t maar snel komen, dan kan je snel weer aan de clomid! 😊 Ik heb heb een goed gevoel voor jou deze ronde. Als het goed is gaan we deze ronde weer een beetje gelijk lopen! leuk joh! 😊 Wij zitten wel steeds een beetje in hetzelfde schuitje! 😉 De spannende tijd gaat weer komen! Fijn dat je er zo goed over kan praten met je baas.
@nienke.. jah jij gaat je buik ook eerder zien met een tweeling, mij zus had dat ook, geloog dat je bij 10 weken echt al wat begon te zien. En tjah wel vervelend die vreetbuien, hihi. Ik snap dat je niet te veel aan wil komen! Dat probeer je toch wat meer gezonde lekkertjes te eten of heb je juist heel veel zin in chips en koek? Hoort er allemaal bij meid hihi. Ben je al een beetje aan het idee van een tweeling gewend? Alles moet toch een beetje omschakelen en het wordt in het begin wel een stuk drukker! En zouden jullie (voor zover je nu zou zeggen) ook nog wel een derde willen? of wilde jullie graag twee kinderen?
@meissie... lang niet gehoord!!! how are you? Kan je al lekker genieten van je kruimeltje? en wanneer heb je ook alweer een echo? Wat is het toch eigenlijk snel gegaan! Ben echt superblij voor je! zwangere dames, jullie zijn echt mijn voorbeelden hier! en voor alle zwangeren; kunnen jullie je een beetje inhouden met dingetjes kopen voor de kleine? Of voelt dat nog tegensrtijdig omdat jullie eerst meer duidelijkheid willen hebben?
@gnd.. balen meid dat je nog geen duidelijke ovutest hebt, misschien laat het nog een paar daagjes op zich wachten en is je liefie weer snel thuis om te klussen.
@prinsesje; fijn dat je er weer bent! Ik snap je wel, neem af en toe ook een beetje afstand omdat je er anders nog meer mee bezig bent. doe gewoon lekker wanneer je er zelf behoefte aan hebt.
@poel; hoe gaat het met jou? al kwaaltjes? en wanneer heb je de echo? en nu al een beetje gewend aan het idee? Wel fijn voor je dat het zo snel is gegaan voor jullie ivm ziekenhuisbezoen enzo en met je werk. Dat zou bij jou anders wel een lastig verhaal worden toch?
@ zwolle... balen meis, dat je pcos hebt 😞 ... maar meid, echt met hormonen kan je wsch gewoon zwanger worden, kijk maar naar sommige andere meiden hier. Wel balen dat je weer zolang moet wachten en niet gewoon aan de clomid kan beginnen bij menstruatie. wat een geduld moet je hebben he! Wel fijn dat bij je mannetje wel alles goed zit, wat dat is ook echt heel belangrijk! Met de clomid gaat het echt snel goed komen!
@ eef.. Ik ben echt blij voor jullie dat er geen kanker is geconstanteerd! Daar is de champagne helemaal goed voor! Ik ben echt blij voor jullie! En tcoh ook nog nieuws voor een eventuele zwangerschap en wat ontzettend fijn dat jullie samen hebben besloten om er toch voor te gaan! Ik weet zeker dat jullie het redden samen in die moeilijke tijd, jullie hebben al veel doorstaan samen. Het zal echt een heftige periode worden maar hopelijk gaat een wondertje dat belonen voor jullie!
Logisch dat je het verteld heb aan de mensen om je heen, anders zal het idd heel lastig worden. Ik denk ook dat het een hele opluchting zal zijn voor jullie zelf, dan kan je er gewoon over praten. Nu dus wel weer afwachten.. Ik duim voor het allerbeste voor jullie! nogmaals zoals velen hier denk ik, ik heb heel veel respect voor je!
@ lady, hoe gaat het met jou?
@ lovy, we horen niets meer van je, alles ok?
Hier vandaag mijn laatste provera dus ik hoop dat mijn ongi snel komt, ik denk dat het net zo werkt als bij de pil. Dat ik over twee a drie dagen mijn onttrekkingsbloeding krijg. Daarna aan de clomid en weer afwachten. Heb nu wel het gevoel dat we eindelijk een kansje beginnen te krijgen en dat voelt wel goed. Ik heb trouwens niets gemerkt van de provera. Ben benieuwd wat de clomid gaat doen.
Ik ben wel wat rustiger geworden en heb er vrede mee dat het nog wel even kan duren. "kan het wat meer loslaten" Ik probeer nog maar even de voordelen in te zien van nog niet zwanger zijn zoals nog even sparen. Impulsief leuke dingen doen, met vakantie bezighouden enz!
Een tip voor de zwangere dames!!! zowel jullie als jullie man kan oucerschapsverlof opnemen naar de kraamtijd. Je krijgt dan voor max 6 uur geloof ik 4 euro per uur van de belanstig terug aan het eind van het jaar dat je minder werkt. Je werkgever moet heir mee akkord gaan. Je kan dan wel zo'n 1500 euro terugkrijgen aan het eind van het jaar! Vooral voor de zwangeren zou ik het hier eens over hebben met de belanstigman. Hij kan dat allemaal uitleggen en het beste registreren. echt doen hoor!!! levert een hoop geld op!
fijn weekeind meissies!
girlnextdoor1987 schreef:tanx meiden!! ik heb er nu al zin in.. weet nog niet wanneer.. moeten we nog ff kijke.. misschien in september ofzo..
lot..
ik ben 23, vriendje is 25
haha ik mag trouwens verloofde zegge! 😉
dus mn verloofde is 25! zijn al ruim 5 jaar samen, samen huis gekocht en met zn 2e helemaal verbouwd, zijn we 1,5jaar mee bezig geweest! maar het is helemaal naar onze smaak!
verder ben ik aan het 'lijnen' en ben al bijna 10 kilo kwijt! nu heb ik daar nog een goed doel voor!
MY BIG DAY!!
haha
en verder sport ik graag, schilder ik, wandelen, lezen, taarten maken, koken..vind heel veel leuk! 😃
fijn dat je je zo welkom voelt!
fijne dag ladies!
rennie schreef:GND: VAN HARTE GEFELICITEERD!! leuk joh!! Is echt leuk, alleen de voorbereiding al.. Had je het verwacht van je vriend? Of totaal niet zien aankomen? Heb je al een idee hoe je de dag in wilt gaan vullen?
@Nienke: Jullie familie al verteld van je zwangerschap?
@lot welkom! Bij mij duurde het 90 dagen, ong. 3 maanden dus voor ik ongi werd.. Heb daarna (tot nu toe) wel een regelmatige cyclus gekregen...(zie mijn onderschrift) Maar ik weet het... wachten duurt lang, daar weten wij hier alles van!