Lot schreef:190 dagen?? Dat is helemaal 'n eeuwigheid. Ben je op een gegeven moment naar ha geweest of heb je het geduld weten op te brengen om te wachten en te wachten??
Heb hier en daar al wat gelezen dat als het na 3 maanden nog niet op gang is je een of andere kuur kan krijgen bij de ha. Dan is het natuurlijk wel weer onnatuurlijk maar las dat bij sommige de cyclus op gang kwam daardoor.
Eerst maar die etos pillen.:)
Ik was in juni gestopt met de pil, 3 maanden later werd ik nog niet ongesteld, toen heb ik maar de HA gebeld.
Ben bij HA geweest, bloed geprikt, niet zwanger, moest nog paar maandjes wachten, na 6 maanden nog niet ongesteld, toen ben ik doorverwezen naar de gyn. Onderzoek gehad, conclusie: baarmoederslijmvlies was VEEEEL te dun, er groeien geen follikels en heb dus ook geen eisprong, tja dan wordt het lastig en daardoor werd ik ook niet ongesteld... Mijn mannetje is ook onderzocht, alles was goed! Na een maand aan de clomid 50mg, kreeg klusadvies, er was één grote follikel die op springen stond! Dus wij aan de slag 😉 paar dagen later waren er 5 grote follikels, kregen we een klusverbod! Oeps... mijn lichaam reageerde veel te snel op die medicijnen, dit had ze nog nooit gezien, ze zei nu maar hopen dat het niet raak is want dan is de kans groot dat het meer dan een tweeling is, drieling, vierling.... Ik moest wachten tot dat ik ongesteld werd, zou ongeveer 2 weken later moeten zijn, voelde me ongeveer 2 weken later zo anders en was zo moe, niet normaal! Ik was mezelf niet en nog niet ongesteld.... Toen heb ik toch maar een test gedaan en ZWANGER!! Kon het niet geloven!!! Ik meteen de gyn bellen omdat ik bang was dat het meer dan een tweeling zou zijn, maar ze zei dat ze toch pas bij 6 weken wat kon zien, dus een afspraak gemaakt. Paar dagen later nog een test gedaan, yep het was echt waar, kon het nog niet geloven. 2 weken later bij de gyn, inwendige echo, ze zag een kleintje met een kloppend hartje!!!! Zij verder kijken, zag ze nog een kleintje met een kloppend hartje!! Dus het zijn er TWEE!!! Twee kleintjes met 2 knipperlichtjes (kloppende hartjes)
Eind van deze week heb ik de 2e echo, dan gaan ze de kleintjes opmeten, kijken hoever ik precies ben en de datum bepalen.
Dus meiden, het kan allemaal!!!
Geef de moed niet op!!!
Ik duim voor jullie!!