roosOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 9 april 2011
Ik zou nog een test kopen van een ander merk en dan nogmaals testen, is die negatief, dan zou ik een aantal dagen wachten en daarna nog een keer een test doen.
Larosha schreef:BIBI; bedankt voor je reactie, ik kan op de site van de kruidvat niks voor 2 voor 5 vinden of ik ben scheel 😛
en ik ben zooooo slecht met wachten heb de geduld van een pinda haha!
liefs
Larosha schreef:roos; jij ook bedankt.. ik was al vanplan vanmiddag te gaan! zoals ik eerder zei geduld van een pinda!
jij al van de dokter gehoord? lijkt me vreselijk waar je doorheen gaat.
liefs
Larosha schreef:groot gelijk! is tenslotte al middag ;)
Larosha schreef:zou ook leuk zijn als jij ff goed nieuws komt brengen van de dokter :D
Larosha schreef:3 weken, dat is nog best wel lang wachten..
tja ik kwam ooit me buurvrouw tegen en een oude collega!
ik zei gewoon tja kom voor een onderzoekje.
boeie hun lopen daar ook niet voor niks:D
Inkie schreef:Hey hey,
Nou ben benieuwd wat de gyneacoloog zegt, hopelijk kunnen ze je daar verder helpen.
Ik ben nu bijna een jaar geleden gestopt met de pil en ben het niet helemaal regelmatig maar er zit altijd maar een dag of 3 a 4 verschil in. Hoogstens. Dus dit is wel erg raar. Gewoon al 2 weken.
Zit nu ook nog steeds te wachten op de arts want die zou tussen 13.30 uur en 15.00 uur bellen. Ik wacht nog tot 15.30 en dan ga ik zelf even bellen. Kan natuurlijk iets uitgelopen zijn.
Groetjes
meissie schreef:Ohhhh jaa roos sommige mensen hè, echt waar zo achtelijk!!!! Denken gewoon niet naar!!!!! En ja hoe slim ben je als je niet eens contact met je huisarts opneemt en het zo opgeeft hoe graag wil je het dan vraag ik me af!!! Hoe is het eigenlijk met die baan van je afgelopen heb je nog wat gehoord??? Vandaag is het denk ik zo'n dipdag voor ons. Morgen hopelijk weer vol goede moed verder.
Larosha schreef:Roos, Succes!!
spannend allemaal. of hopen dat je snel ongii word:D haha!!
pepernootje schreef:Hoi Roos,
Mag ik vragen hoe het bij jou ging, verwees je huisarts je meteen door? Ik durf niet echt contact op te nemen omdat ik ook vaak hoor dat huisartsen het nog te vroeg vinden om door te verwijzen. Suc-6 de 26e!
Larosha schreef:ik heb het wel makkelijk, loop al bij de gyn, bel op week daarop heb ik een afspraak.
ik mag volgende week donderdag al!
Lady88 schreef:poelepoet: ik ben nog steeds niet ongi dus zit nog steeds bij ronde 7,
Roos: wat een verhaal van je collega, zulke mensen heb je er bij, sommige mensen denken echt dat het zo werkt,
Ik ken zelf iemand die is net zwanger en zit zelfs aan de dugs. sorry dat ik het zeg maar zulke mensen raken wel zwanger en mensen die er alles voor willen doen, daar lukt het niet bij.
maar goed wat doe je er aan.
ik heb trouwens een vraagje ben al een tijdje aan het temparaturen gister zat mijn temparatuur op 36.9 en vandaag was mijn temprt 37 is dat niet een beetje te hoog???
ikke79 schreef:Trouwens nog even een vraagje, hebben jullie ook zo'n last van je eisprong? Ik heb echt drie dagen een mega opgeblazen buik, en pijn in mijn buik. Beetje ongesteld gevoel, en of het vol lucht zit. En of je steeds moet plassen maar als je dan gaat dan hoef je niet.
Zo vervelend! Maar aan de andere kant neem je het voor lief omdat het je ei is...