LaroshaOud lidBerichten: 310Lid sinds: 1 januari 2005
okee:D kanp dat je het volhoud! ik zit op de helft dag 5, morgen dag 6.. naja scheelt eigg maar 4 dagen haha!
femke schreef:@ roos
Als ik jou was zou ik je vriend echt menemen. Bij mij zeiden ze dat het echt beter was omdat er van alles uitgelegd wordt en hij nu ook in het proces meegenomen wordt. Meestal willen ze gelijk ook je vriend testen, ze doen alles dan in 1 keer. Het zou ook vervelend zijn om nog langer te moeten wachten als je vriend nog een keer extra moet komen. maar je moet het natuurlijk zelf weten. Heel veel succes iig. ik ben heel benieuwd en zal je blijven volgen!
femke schreef:@ Larosha... haha ik hoop dat jij niet eens naar die afspraak moet 😉 ben zo benieuwd naar morgen!
@Roos; Ja ik snap dat hij het misschien een beetje eng vind maar dan hebben jullie wel duidelijkheid en het is ook erg fijn als hij bij je is, jullie doen het immers samen en hij kan jou dan ook steunen... ik zou het erg vervelend vinden als het toch iets vervelends is en dat je dan alleen naar huis moet. Zowieso is dit te belangrijk om alleen te doen denk ik. Je krijgt een hoop info... dus doe nog maar ff je best om m over te halen hihi 😉 maar ook spannend voor jou dus...
@pepernootje... ohw wat vervelend vooor je dat je ook nog nooit echt een ongi cyclus hebt gehad... Dat maakt je nog eens extra onzeker he.. tenminste dat heb ik wel. Maar ken jou verhaal eigenlijk verder niet. Heb je nog geen contact gehad met HA? vreselijk zeg al 157 dagen... echt heel knap dat je zolang kan wachten. Ben benieuwd wat je gaat doen en hoe het bij jou gaat verlopen... tis echt klote meid!! maar ik duim voor je!
Lovy schreef:Roos, o die mannen! 😉 De mijne had het er eerst ook niet zo op, maar ik had hem al voorbereid en aangegeven dat een kindje krijgen niet alleen door mij gedaan gaat worden en dat hij er alleen de pleziertjes van heeft. Dit is iets wat we samen moeten doen, ook als het niet leuk is. Daar heeft hij even over nagedacht en hij was het er helemaal mee eens. Dus geheel zonder mopperen en mokken gaat hij 8 december mee.
(Ik had nog een argument voor noodgevallen, maar dat was niet nodig: als hij niet mee had gewild, was ik ook niet gegaan, omdat ik al dat gedoe aan (en in) mijn lijf niet hoef als hij niet mee wil werken).
Hopelijk gaat je mannetje gewoon mee, want het is ook wel fijn om dit samen te dragen. Nog een maandje meid...
x Lovy
poelepetoet schreef:@ prinsesje
nog steeds gelijk met mij?
Anders klopt het lijstje niet meer hoor! Jij loopt nu ineens een dagje voor 😉 haha
Hoe voel je je?
@ meissie
Hoor weinig van je, gaat het goed?
@ rest van de meiden
nog veel nieuws?
Neem even wat meer rust, en dat gaat best goed.
Heb geen dipje meer.
Vandaag bij de kinesiologe geweest, zij gaf aan dat ik waarschijnlijk iets had aan het weefsel van mijn baarmoederwand.
Krijg daar nu druppels voor, ga in jan. dan een echo laten maken, mocht het niet minder zijn geworden, of mijn cyclus nog steeds zo megalang zijn.
Houdt iedereen het nog een beetje vol?
Ga lekker tukken,
Truste meiden!
xx
Larosha schreef:@Roos: ja dan is het wel wat moeilijk ja!
dat je je grote teen gekneusd hebt misschien gebroken en je kan niet autorijden?:P
Larosha schreef:ik wil wel mee gaan hoor :D
eef28 schreef:Hoi meiden,
Gister geen tijd gehad om even te komen kletsen. Was gelijk vanuit mijn werk naar de bioscoop gegaan. Naar “haar naam was Sarah” wat een indrukwekkende film is dat zeg. Wel echt super mooi, echt een aanrader..
1982j.. Ik ben nu bezig met medicatie. Heb net 1 kuur achter de rug (gister laatste pilletje) om mijn ongi op te wekken.. Ik heb PCO dus het gaat allemaal niet zo natuurlijk L. Maar goed heb nu wel heel veel hoop (misschien wel te veel) dat het goed gaat komen. Maaruhh ja ik ben ook 28 en ook pas getrouwd. :)
Larosha spannend hoor.. Ben benieuwd wat de uitslag is van de andere testen. Als er een licht streepje te zien is moet er toch wel iets zijn want anders zou hij niet reageren lijkt me. En je bent echt niet aan het zeuren hoor.. Al dat wachten is voor niemand een pretje.
Inkie.. fijn dat je je ha af kon bellen. Succes met het testen en klussen.
Roos.. 26 november je afspraak. Het is eigenlijk zo maar als je erop moet wachten duurt het toch nog lang he.. Hoefde jou man niet mee? Wij moesten met z’n tweeën naar die afspraak komen. Hebben vooraf alle twee ook een vragenlijst moeten invullen. Achteraf was het ook erg fijn want ik was de helft vergeten omdat je zoveel te horen kreeg en nou wist hij ook nog het een en ander. En hij weet nou ook precies wat het is en wat dat betekend. Dat ik de dag erna een flinke baaldag had snapte hij ook en als ik even chagie ben dan snapt hij het ook J. Ik snap dat je het spannend vindt maar misschien ook wel fijn dat er stappen ondernomen worden niet?
Spannend ikke.. hopelijk heeft het vele klussen geholpen. Ennuhh heb geen idee of ik last heb van mijn eisprong, heb hem namelijk nog nooit gehad zover ik weet.
Fijn Femke dat je zo snel al doorgestuurd bent. Meestal moet je toch veel langer wachten tot je doorgestuurd wordt. Nou wachten tot 10 december. Wel goed dat je het hebt kunnen verzetten want 21 december is al helemaal lang wachten.
Meissie.. denk dat we allemaal wel eens een dipje hebben door dit allemaal. Helemaal niet erg dat je dan niet altijd reageert, doe waar jij je goed bij voelt.
Ik heb gister mijn laatste pilletje primolut genomen dus het wachten op de ong is begonnen. Hoop dat het snel komt want merk dat ik heel ongeduldig word van al dat wachten. Ga van het weekend het huis maar even een sopje geven, zo heb ik wat afleiding en is toch ook een goede tijdsbestedingJ.
Het is weer een heel verhaal geworden…
Liefs
eef28 schreef:Hoi meiden,
Gister geen tijd gehad om even te komen kletsen. Was gelijk vanuit mijn werk naar de bioscoop gegaan. Naar “haar naam was Sarah” wat een indrukwekkende film is dat zeg. Wel echt super mooi, echt een aanrader..
1982j.. Ik ben nu bezig met medicatie. Heb net 1 kuur achter de rug (gister laatste pilletje) om mijn ongi op te wekken.. Ik heb PCO dus het gaat allemaal niet zo natuurlijk L. Maar goed heb nu wel heel veel hoop (misschien wel te veel) dat het goed gaat komen. Maaruhh ja ik ben ook 28 en ook pas getrouwd. :)
Larosha spannend hoor.. Ben benieuwd wat de uitslag is van de andere testen. Als er een licht streepje te zien is moet er toch wel iets zijn want anders zou hij niet reageren lijkt me. En je bent echt niet aan het zeuren hoor.. Al dat wachten is voor niemand een pretje.
Inkie.. fijn dat je je ha af kon bellen. Succes met het testen en klussen.
Roos.. 26 november je afspraak. Het is eigenlijk zo maar als je erop moet wachten duurt het toch nog lang he.. Hoefde jou man niet mee? Wij moesten met z’n tweeën naar die afspraak komen. Hebben vooraf alle twee ook een vragenlijst moeten invullen. Achteraf was het ook erg fijn want ik was de helft vergeten omdat je zoveel te horen kreeg en nou wist hij ook nog het een en ander. En hij weet nou ook precies wat het is en wat dat betekend. Dat ik de dag erna een flinke baaldag had snapte hij ook en als ik even chagie ben dan snapt hij het ook J. Ik snap dat je het spannend vindt maar misschien ook wel fijn dat er stappen ondernomen worden niet?
Spannend ikke.. hopelijk heeft het vele klussen geholpen. Ennuhh heb geen idee of ik last heb van mijn eisprong, heb hem namelijk nog nooit gehad zover ik weet.
Fijn Femke dat je zo snel al doorgestuurd bent. Meestal moet je toch veel langer wachten tot je doorgestuurd wordt. Nou wachten tot 10 december. Wel goed dat je het hebt kunnen verzetten want 21 december is al helemaal lang wachten.
Meissie.. denk dat we allemaal wel eens een dipje hebben door dit allemaal. Helemaal niet erg dat je dan niet altijd reageert, doe waar jij je goed bij voelt.
Ik heb gister mijn laatste pilletje primolut genomen dus het wachten op de ong is begonnen. Hoop dat het snel komt want merk dat ik heel ongeduldig word van al dat wachten. Ga van het weekend het huis maar even een sopje geven, zo heb ik wat afleiding en is toch ook een goede tijdsbestedingJ.
Het is weer een heel verhaal geworden…
Liefs
Larosha schreef:hallo ladies!!
ik ben echt super blij!:D
vanochtend kruidvat 2v5 gedaan en een licht streepje positief!!!
dus ik ben zwanger:D:D
party!! ahaha
ik sta echt te springen en te poppelen !!:D
nu jullie nog, kom op 😃 als ik het kan kunnen jullie het ook !!:D
Larosha schreef:haha ik ben ook jaloers op mezelf haha 😃
kop op, je kunt het ook!!!
dat weet ik zeker:D
eef28 schreef:Jammer 1982j dat de ong nou echt door had gezet. Volgende ronde beter. Wij zijn 10-9-10 getrouwd en het was een super mooie dag, echt een om nooit te vergeten. Hebben nu 1 van de 2 fotoboeken al binnen gekregen en is ook zo leuk om alles terug te zien. Hopelijk komt de ander ook snel.
Meissie.. fijn dat je cyclus nou wat minder lang is als de vorige keer. Nog even en je hebt een voorbeeldige cyclus of een van 9 maanden dat is nog beter J
Larosha.. wanneer mijn nod was? Geen idee..:D Met die pillen zou ik na een aantal dagen ong moeten worden maar de gyn had gezegd dat ik er ook rekening mee moest houden dat er niks kwam. Maar….
Ben vanmorgen ong geworden!! Het is niet heel veel maar toch wel wat meer dan alleen bij het afvegen zeg maar.. Lekkere details 😖 Denk wel dat ik dit als dag 1 kan tellen. Dat betekent dat ik dinsdag mag beginnen met de clomid. Mijn man was ook helemaal happy toen ik zei dat ik ong was geworden, een keer wat anders :D. Hopen dat de clomid ook zo goed zijn werk doet dan komt het helemaal goed..
Liefs