Dank je!
Als ik nu ongesteld ben (vandaag geworden), heb ik toch over 2 weken mijn eisprong? Of zit ik fout?
hpOud lidBerichten: 12Lid sinds: 1 januari 2005
hp schreef:Dank je!
Als ik nu ongesteld ben (vandaag geworden), heb ik toch over 2 weken mijn eisprong? Of zit ik fout?
roos28 schreef:hp schreef:Dank je!
hp schreef:Chelke,
Zag dat je het lastig vind om aan je vriend te vertellen. Ik heb mijn vriend aangegeven dat als we samen besluiten om voor kinderen te gaan dat we het soms ook op gezette tijden moeten doen en hem aangegeven dat het 1 week dubbel zoveel feest is.roos28 schreef:hp schreef:Dank je!
hp schreef:Jep, dat heb ik!
Lylou schreef:Hey meisjes,
Volgens mij ben ik nu dan toch echt ongesteld geworden...helaas...maar ja, des te sneller is ronde twee! hahaha! :mrgreen:
Ik pas de NOD lijst zo ff aan...
Nederland heeft tenminste wel gewonnen van die Brazileños 😃
hve schreef:Ik vind het niet zo erg dat ik nu ongesteld ben geworden. Ik heb liever dat me cyclus eerst weer even goed op gang is.
Voor de vorige zwangerschap duurde het 4 maanden dus daar reken ik zeker welop. Alles wat eerder is is meegenomen. We zien wel. Me dochter is 2 jaar en 7 maanden en voordat ze 4 is hoop ik wel een kindje erbij te hebben 😂
vraagje: Hoe kan ik reageren op een bericht van 1 van jullie?
Hoe krijg ik zo'n leuk balkje van cyclus onderin me berichten?
groetjes
Mammavan2kids schreef:hve schreef:Ik vind het niet zo erg dat ik nu ongesteld ben geworden. Ik heb liever dat me cyclus eerst weer even goed op gang is.
Voor de vorige zwangerschap duurde het 4 maanden dus daar reken ik zeker welop. Alles wat eerder is is meegenomen. We zien wel. Me dochter is 2 jaar en 7 maanden en voordat ze 4 is hoop ik wel een kindje erbij te hebben 😂
groetjes
Ik heb ook eerst mijn cyclus op gang laten komen...heerlijk alle hormonen de deur uit,hihi
reageren kun je doen door rechts onder te klikken op citeer
dat balkje kun je wijzigen via het gebruikerspaneel(geen idee waar dat zit maar lees het net...heb het zelf ook niet...)
Mammavan2kids schreef:Mammavan2kids schreef:hve schreef:Ik vind het niet zo erg dat ik nu ongesteld ben geworden. Ik heb liever dat me cyclus eerst weer even goed op gang is.
groetjes
Ik heb ook eerst mijn cyclus op gang laten komen...heerlijk alle hormonen de deur uit,hihi
reageren kun je doen door rechts onder te klikken op citeer
dat balkje kun je wijzigen via het gebruikerspaneel(geen idee waar dat zit maar lees het net...heb het zelf ook niet...)
en dat klikken op citeer dan wel op het bericht waarop je wil reageren :)
Lylou schreef:Hey meisjes,
Volgens mij ben ik nu dan toch echt ongesteld geworden...helaas...maar ja, des te sneller is ronde twee! hahaha! :mrgreen:
Ik pas de NOD lijst zo ff aan...
Nederland heeft tenminste wel gewonnen van die Brazileños 😃
Mammavan2kids schreef:@koekoek misschien heel brutaal hoor om te vragen maar ben heel nieuwsgierig....dus als je geen antwoord wil geven snap ik dat ook!maar hebben jullie dan nu wel meer sex dan voor jullie kinderwens?
Mijn man en ik kennen elkaar 8 jaar en we hebben ook een periode gehad dat we minder vaak sex hadden vooral na bevalling van beide kids.
Chelke schreef:@ de meiden die ongesteld zijn geworden.. jammer! op naar de volgende ronde
bedankt voor jullie reacties op mijn dilemma 😉
Gisteren is het er niet meer van gekomen, was de hele avond misselijk, enorme hoofdpijn enz en vriendlief was om 24.00u pas thuis.. dus helaas.. hopelijk vandaag :mrgreen:
Ik vertel het hem denk ik nog niet (over de eisprong)
Het lijkt me wel vervelend als je vriend niet kan presteren onder druk, daar heeft de mijne geen last van.
Hoelang zijn jullie eigenlijk al samen? wij bijna 7 jaar.
roos28 schreef:Chelke schreef:@ de meiden die ongesteld zijn geworden.. jammer! op naar de volgende ronde
Gisteren is het er niet meer van gekomen, was de hele avond misselijk, enorme hoofdpijn enz en vriendlief was om 24.00u pas thuis.. dus helaas.. hopelijk vandaag :mrgreen:
Het lijkt me wel vervelend als je vriend niet kan presteren onder druk, daar heeft de mijne geen last van.
Maar jullie willen toch samen een kindje....?!
Wij zijn bijna 10 jaar samen, wonen bijna 3 jaar samen, zijn bijna 3 maanden getrouwd :D
Chelke schreef:roos28 schreef:Chelke schreef:@ de meiden die ongesteld zijn geworden.. jammer! op naar de volgende ronde
Maar jullie willen toch samen een kindje....?!
Wij zijn bijna 10 jaar samen, wonen bijna 3 jaar samen, zijn bijna 3 maanden getrouwd :D
Dat klopt indd, alleen mijn vriend die zegt: het heeft geen haast, het komt wanneer het komt. Dus hij wil (nog) niet op gezette tijden sex hebben. En aangezien we het dus niet vaak doen wordt de kans dan wel erg klein
Chelke schreef:het is indd erg warm! ik zit nu in de tuin onder een mega parasol, dat scheelt wel heel veel.
Ik moet ook echt op mijn lijn gaan letten, mag wel 4 kilo vanaf.
Met dit weer heb ik geen honger, dus dat scheelt alweer :mrgreen:
Ik moet zometeen nog boodschappen doen :roll:
Een kado kopen voor het petekindje van mijn vriend, daar moeten we vanmiddag naartoe. Hij wordt 3.
En voor vanavond heb ik nog geen planning, misschien ff ergens op een terras zitten.
roos28 schreef:Chelke schreef:het is indd erg warm! ik zit nu in de tuin onder een mega parasol, dat scheelt wel heel veel.
Een kado kopen voor het petekindje van mijn vriend, daar moeten we vanmiddag naartoe. Hij wordt 3.
En voor vanavond heb ik nog geen planning, misschien ff ergens op een terras zitten.
Ik heb net eens even mijn bmi berekend, die is goed! 😊 Ik moet "gewoon" even een weekje goed opletten en dan ga ik wel weer goed!!! Maar ja lijkt zo gewoon en dan als ik mijn dag niet heb dat vreet ik kei veel snoep/koek..... :oops:
hp schreef:Dank je!
roos28 schreef:Chelke schreef:het is indd erg warm! ik zit nu in de tuin onder een mega parasol, dat scheelt wel heel veel.
Ik heb net eens even mijn bmi berekend, die is goed! 😊 Ik moet "gewoon" even een weekje goed opletten en dan ga ik wel weer goed!!! Maar ja lijkt zo gewoon en dan als ik mijn dag niet heb dat vreet ik kei veel snoep/koek..... :oops:
chappie schreef:@roos28: Wij gaan eerst vandaag wat verplichte dingen doen (boodschappen, opruimen...) maar daarna lekker bij een vriendin in het zwembad!! Heerlijk weer!
Wij zijn 11,5 jaar bij elkaar, wonen ruim 4,5 jaar samen en zijn in augustus 2 jaar getrouwd. Dus wij krijgen ook steeds meer de vraag, waar blijven die kinderen?? maar dat houden we toch nog even voor ons zelf 😉
Ik ben benieuwd of mijn cyclus gewoon 28 dagen is, hoop het wel, dan kunnen we er de volgende maand tegen aan. Wij hebben gemiddeld 2-3 per week sex en er zal rond de eisprong wel bewust om de dag geklust worden.
@iedereen met klusweekend: veel plezier, ondanks dat het wel heel warm is!
Chelke schreef:@ chappie knap hoor 10 kilo!
Ik heb af en toe ook van die vreetbuien, maar ik moet zeggen dat ik niet meer zo veel naar binnen krijg als voorheen (nadat ik vorig jaar 12 kilo ben afgevallen) en dat is maar goed ook.
Ik sport normaal 2 x in de week, maar ben nu door drukte en de warmte 2 weken niet geweest :oops:
Ik krijg niet het idee dat ik door het stoppen van de pil meer wil eten.
@roos ik ben 23 en mijn vriend 26 ( worden allebei nog een jaar ouder dit jaar)
Chelke schreef:het is indd fijn dat je maag verkleint als je veel bent afgevallen. Voorheen kon ik makkelijk een zak chips naar binnen werken, nu heb ik na 10 chipsjes genoeg..
Ik hoop dat ik volgende week toch weer aan sporten toe kom, want dit voelt ook niet fijn
Aim schreef:Lastig ja sporten pff ben eergisteravond gaan tennissen was op zich toch wel lekker eigenlijk! Ik ben juist weer te licht maar hoeveel ik ook eet ik kom niet aan.. achja zal wel goed zijn ik voel me gezond!
Mijn vriend en ik zijn dit jaar 5 jaar bij elkaar en wonen dan ook 3 jaar samen , krijg ook al van die vragen ja pff best lastig om je mond dan te houden haha!!
stefje schreef:ben vandaag ongesteld geworden, maar had eergisteren al negatief getest. Heb gelukkig wel een cyclus van 28 dagen, dus deze maand nieuwe ronde.
Mijn vriend en ik zijn dit jaar 10 jaar samen en wonen ook dit jaar 4 jaar samen. Ik ben 26 en hij is 29.
oosabjuhoo schreef:Zijn jullie ook zo bang voor zwangerschapstriemen?
Ik weet dat je er niets aan kan doen maar het zou me heel onzeker maken.
Ik doe maar gewoon goed smeren als het straks zover is.
Liefs
angel26 schreef:@lylou en jojo82 en stefje:
Wat jammer dat jullie niet zwanger zijn! Hopelijk lukt het in de tweede ronde!
Bij ons gaat sporten nog wel goed, we doen dat 2 keer in de week, ook hitte. We gaan maandagavond weer fitnissen!
oosabjuhoo schreef:@miracle en henny,
Spannend voor jullie nog maar 2 dagen! Hopelijk is het raak! ik duim voor jullie
liefs
hp schreef:naam................. leeftijd.......... ronde............ kindjes............. NOD
Miracle01................27.............1e ronde........ 1e kindje...........5 juli???(uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Ikke82...................28.............1e ronde..........1e kindje...........6 juli
Denise1984.............25.............1e ronde..........2e kindje...........7 juli(uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Soetje1986.............23..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli (verjaardag van mijn mannetje)
Mieke1984..............25..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli
Patricia1983............27..............1e ronde..........2e kindje.........8 juli (gokje)
Natascha................25..............2e ronde...........1e kindje.........09 juli ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Korel.....................22..............1e ronde..........1e kindje..........11 juli
MissyMinnie............23..............1e ronde..........1e kindje..........12- 14 juli ( ongeveer van 28- 30 dgn cyclus van voor de pil )
ShaSha..................29.............1e ronde...........2e kind...........13 juli
Hertogin.................34.............1e ronde...........1e kind...........14 juli
Mammavan2kids......29..............2e ronde...........3e kindje.........15 juli
Chappie.................26..............1e ronde...........1e kindje.........15 juli
mirjam86................24.............1e ronde............1e kindje........ 16 juli
Jeannet83..............26.............1e ronde............1e kindje.........17 juli
Michelle.................23..............1e ronde............1e kindje........17 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Wietske..................25.............1e ronde............1e kindje........17 juli
Roos28..................28..............1e ronde............1e kindje........18 juli ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Sunshine83............26............. 1e ronde............1e kindje........18 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dgn)
Yenniej..................21..............2e ronde...........1e kindje.........19 juli
Essie83..................27..............1e ronde...........1e kindje.........19 Juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Sas81...................29.............2e ronde..........1e kindje...........19 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Camadia.................31..............1e ronde...........1e kindje.........20 juli
henny....................28.............2eronde...........2e kindje..........25 juli (uitgaande van een cyclus van 24 dagen)
Lientje.nl...............26..............2e ronde.............1e kindje.......26juli (gokje?!)
marleen................28.............1e ronde.............1e kindje.........27 juli
Koekoek.................24..............1e ronde............2e kindje........28 juli
prinsesje................28.............1e ronde...........1e kindje......... 28 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Sabine...................22..............1e ronde...........1e kindje.........28 juli
Angel26.................26.............2e ronde..........1ekindje............29 juli ( ronde 1 was 28 dagen)
Lylou.....................26.............2e ronde..........1e kindje..........30 juli (ronde 1 was 29 dagen)
jojo82...................28.............2e ronde............2e kindje..........31juli
Stefje...................26............2e ronde.............1e kindje.........31 juli
hp........................24............2e ronde.............1e kindje.........31 juli
Aim.......................24.............2e ronde..........1e kindje..........1 augustus
ZWANGER
debdeb..................26.............1e ronde..........2e kindje..........1 juli (positief getest 27 juni)
roos28 schreef:Hoe was/is jullie weekend? Wij hebben een erg leuk weekend gehad!!! 😃 Wat een lekker weertje!!!
En wat hebben we lekker veel geklust, haha!!!! mmmmmmm
Nou hopelijk is het raak! :oops: Maar we gaan komende weken gewoon verder met klussen!! ;)
roos28 schreef:Hoe was/is jullie weekend? Wij hebben een erg leuk weekend gehad!!! 😃 Wat een lekker weertje!!!
Nou hopelijk is het raak! :oops: Maar we gaan komende weken gewoon verder met klussen!! ;)
wietske schreef:ik dacht dat ik woensdag m'n eisprong gevoeld had, maar nu had ik zaterdag witte afscheiding, wat ook zou kunnen wijzen op de eisprong? weet iemand iets meer te vertellen over afscheiding?
liefs
wietske schreef:ik dacht dat ik woensdag m'n eisprong gevoeld had, maar nu had ik zaterdag witte afscheiding, wat ook zou kunnen wijzen op de eisprong? weet iemand iets meer te vertellen over afscheiding?
liefs
Koekoek schreef:wietske schreef:ik dacht dat ik woensdag m'n eisprong gevoeld had, maar nu had ik zaterdag witte afscheiding, wat ook zou kunnen wijzen op de eisprong? weet iemand iets meer te vertellen over afscheiding?
liefs
als je afscheiding doorzichtig is & blijft plakken als je het tussen je vingers doet (en je vingers open en dicht doet) ..
dan is dat slijm wat rond de eisprong is..
volgens mij is echte 'witte afscheiding' niet van de eisprong..
oosabjuhoo schreef:wietske schreef:ik dacht dat ik woensdag m'n eisprong gevoeld had, maar nu had ik zaterdag witte afscheiding, wat ook zou kunnen wijzen op de eisprong? weet iemand iets meer te vertellen over afscheiding?
liefs
Hoi dit heb ik gevonden over afscheiding:
De eerste week van de cyclus, de dagen van de menstruatie en vlak daarna, zit de baarmoedermond potdicht. Het baarmoederhalsslijm is dik, zuur, troebel en taai, en daardoor moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Het slijm sluit de baarmoeder af.
Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.
De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.
Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de eisprong is de eicel vruchtbaar.
Ook een ovulatietest helpt om de meest vruchtbare dagen te herkennen. Een ovulatietest is een goed hulpmiddel, maar meestal niet noodzakelijk.
Als het baarmoederhalsslijm en de middenpijn weer verdwenen zijn, is de eisprong achter de rug. Dan is het voor die maand te laat om nog te vrijen voor een baby.
Neem in de week voor de eisprong – bij de meeste vrouwen de tweede week van de cyclus – regelmatig een beetje slijm uit de vagina tussen duim en wijsvinger. Beweeg je vingers uit elkaar. Als er tussen de vingers een elastisch slijmdraadje ontstaat, weet je dat je vruchtbaar bent.
Neem geen vaginale douches als je zwanger wilt worden. Vaginaal douchen, ook wel irrigeren genoemd, kan het baarmoederhalsslijm wegspoelen, en daarmee enigszins de vruchtbaarheid beïnvloeden. Het slijm helpt het sperma namelijk om omhoog te klimmen.
Afscheiding kan ook andere oorzaken hebben dan een naderende ovulatie. Dan is de afscheiding niet helder en draderig, zoals rauw eiwit, maar bijvoorbeeld wit, geel, groen, roze of bruin van kleur. De consistentie is dan korrelig, kwarkachtig, schuimend of zalfachtig. Deze afscheiding kan onaangenaam ruiken – zuur, vissig of anderszins – en gepaard gaan met jeuk, branderigheid, vuurrode schaamlippen, pijn bij het vrijen en koorts. Zulke afscheiding wordt hier niet bedoeld en heeft niets met de eisprong te maken. Soms is zulke afscheiding volkomen onschuldig. Bij afscheiding die schuimt of stinkt, samengaat met jeuk, roodheid, pijn of koorts is er meestal sprake van een ontsteking. Dan is het raadzaam om naar de (huis)arts te gaan of naar een polikliniek voor geslachtsziekten. Een eventuele ontsteking zal dan behandeld worden.
roos28 schreef:oosabjuhoo schreef:wietske schreef:ik dacht dat ik woensdag m'n eisprong gevoeld had, maar nu had ik zaterdag witte afscheiding, wat ook zou kunnen wijzen op de eisprong? weet iemand iets meer te vertellen over afscheiding?
liefs
Hoi dit heb ik gevonden over afscheiding:
De eerste week van de cyclus, de dagen van de menstruatie en vlak daarna, zit de baarmoedermond potdicht. Het baarmoederhalsslijm is dik, zuur, troebel en taai, en daardoor moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Het slijm sluit de baarmoeder af.
Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.
De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.
Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de eisprong is de eicel vruchtbaar.
Ook een ovulatietest helpt om de meest vruchtbare dagen te herkennen. Een ovulatietest is een goed hulpmiddel, maar meestal niet noodzakelijk.
Als het baarmoederhalsslijm en de middenpijn weer verdwenen zijn, is de eisprong achter de rug. Dan is het voor die maand te laat om nog te vrijen voor een baby.
Neem in de week voor de eisprong – bij de meeste vrouwen de tweede week van de cyclus – regelmatig een beetje slijm uit de vagina tussen duim en wijsvinger. Beweeg je vingers uit elkaar. Als er tussen de vingers een elastisch slijmdraadje ontstaat, weet je dat je vruchtbaar bent.
Neem geen vaginale douches als je zwanger wilt worden. Vaginaal douchen, ook wel irrigeren genoemd, kan het baarmoederhalsslijm wegspoelen, en daarmee enigszins de vruchtbaarheid beïnvloeden. Het slijm helpt het sperma namelijk om omhoog te klimmen.
Afscheiding kan ook andere oorzaken hebben dan een naderende ovulatie. Dan is de afscheiding niet helder en draderig, zoals rauw eiwit, maar bijvoorbeeld wit, geel, groen, roze of bruin van kleur. De consistentie is dan korrelig, kwarkachtig, schuimend of zalfachtig. Deze afscheiding kan onaangenaam ruiken – zuur, vissig of anderszins – en gepaard gaan met jeuk, branderigheid, vuurrode schaamlippen, pijn bij het vrijen en koorts. Zulke afscheiding wordt hier niet bedoeld en heeft niets met de eisprong te maken. Soms is zulke afscheiding volkomen onschuldig. Bij afscheiding die schuimt of stinkt, samengaat met jeuk, roodheid, pijn of koorts is er meestal sprake van een ontsteking. Dan is het raadzaam om naar de (huis)arts te gaan of naar een polikliniek voor geslachtsziekten. Een eventuele ontsteking zal dan behandeld worden.
Als ik dit zo lees dan had ik waarschijnlijk wel dit weekend mijn eisprong!! 😃 Als ik een cyclus van 28 dagen heb dan zou ik ook vandaag/gister mijn eisprong hebben! En gister en vandaag toen mijn schatje en ik elkaar aan het verwennen waren, toen zei mijn schatje dat ik nog nooit zo nat was geweest als nu en dat was ook, als ik dan nu dit verhaal lees dan kan dat wel kloppen!!! Het was inderdaad zoals de beschrijving, net als rauw eiwit!! Dus.... misschien ben ik wel zwanger!!! Nog 2 weken wachten en dan kan ik testen!!
😂 :mrgreen:
oosabjuhoo schreef:roos28 schreef:Hoe was/is jullie weekend? Wij hebben een erg leuk weekend gehad!!! 😃 Wat een lekker weertje!!!
Ons weekend was ook leuk 😃
En we genieten erg van het weer van vandaag 8-)
Gisteren was het wat minder...vriendlief en ik waren naar het bos met de hond toen we achterna werden gezeten door een zwerm horzels :shock: :shock:
Ik geloof dat we alleen maar gerend hebben maar die beesten bleven ons achtervolgen. Toen begon het ook nog eens kei hard te plenzen en te onweren dus toen hadden we het wel effe gehad gisteren haha..
Wij hebben vandaag weer geklust (ben net van me ongi af) dus het was lekker voor de fun hihi.
Volgende week weer klussen op de vruchtbare dagen :mrgreen:
Liefs
korel schreef:Hallo Allemaaaalll! :mrgreen:
De dag was super! Alleen echt Snikheet, was echt niet te harde! 😃 Maar alles beter dan regen... haha. Wel super foto';s kunnen maken op het schip en wat zijn mijn mannetje er prachtig uit, had wel btje medelijden met z'n 3 deligpak, Al was het bij mij ook niet bepaald koel in me jurk!
Meiden die een foto willen zien moeten maar ff vragen om een pb-tje, zet hem hier niet zo openbaar :mrgreen: Iedereen ken tenslotte meelezen 😉
En de dag kon ook helemaal niet meer stuk toen bleek dat NEderland gewonnen had van Brazilie :mrgreen: Altijd leuk! haha,
Iedereen de warmte afgelopen vrijdag en zaterdag een beetje overleefd? Het was echt warm he!
Jullie hadden het geloof ik over sex he, wij hebben ongeveer 3a 4x per week sex, dus als i keen eisprong heb hebben we wel vlak daarvoor sex gehad, 11 juli is mijn NOD dus wordt spannend v/d week.
Lylou schreef:oosabjuhoo schreef:roos28 schreef:Hoe was/is jullie weekend? Wij hebben een erg leuk weekend gehad!!! 😃 Wat een lekker weertje!!!
Ons weekend was ook leuk 😃
En we genieten erg van het weer van vandaag 8-)
Gisteren was het wat minder...vriendlief en ik waren naar het bos met de hond toen we achterna werden gezeten door een zwerm horzels :shock: :shock:
Ik geloof dat we alleen maar gerend hebben maar die beesten bleven ons achtervolgen. Toen begon het ook nog eens kei hard te plenzen en te onweren dus toen hadden we het wel effe gehad gisteren haha..
Wij hebben vandaag weer geklust (ben net van me ongi af) dus het was lekker voor de fun hihi.
Volgende week weer klussen op de vruchtbare dagen :mrgreen:
Liefs
Weet je zeker dat jullie de hond aan het uitlaten waren Os?....gnegne...of was het al spreekwoordelijk bedoeld..hihihihi!! geintje... :mrgreen:
Ik kan bijna niet wachten tot mijn menstruatie weer voorbij is en dat m'n mannetje en ik er saampies weer lekker voor kunnen gaan..maar zo ver is het nog niet. Nu moet ik zeggen dat mijn eerste pilloze menstruatie me enorm meevalt..ik dacht dat ik meer last zou hebben van pijntjes, maar nee. Hoop dat het niet te lang duurt. Meestal duurt het al met al een week bij mij. Maar eigenlijk heb ik alleen de eerste 3 a 4 dagen echt bloedverlies en de rest is maar een beetje restjes...zeg maar...sorry...Wat zijn jullie ervaringen na het stoppen?
Alle klussers, MEGAVEEL klusplezier toegewenst!
Liefs
korel schreef:Hallo Allemaaaalll! :mrgreen:
De dag was super! Alleen echt Snikheet, was echt niet te harde! 😃 Maar alles beter dan regen... haha. Wel super foto';s kunnen maken op het schip en wat zijn mijn mannetje er prachtig uit, had wel btje medelijden met z'n 3 deligpak, Al was het bij mij ook niet bepaald koel in me jurk!
Meiden die een foto willen zien moeten maar ff vragen om een pb-tje, zet hem hier niet zo openbaar :mrgreen: Iedereen ken tenslotte meelezen 😉
En de dag kon ook helemaal niet meer stuk toen bleek dat NEderland gewonnen had van Brazilie :mrgreen: Altijd leuk! haha,
Iedereen de warmte afgelopen vrijdag en zaterdag een beetje overleefd? Het was echt warm he!
Jullie hadden het geloof ik over sex he, wij hebben ongeveer 3a 4x per week sex, dus als i keen eisprong heb hebben we wel vlak daarvoor sex gehad, 11 juli is mijn NOD dus wordt spannend v/d week.
roos28 schreef:oosabjuhoo, ja ik hoop het ook zo!!! het zou wel super zijn!!! 😃 Nou ja nog even afwachten!!! 😉 nog 2 weekjes wachten.. pfff dat duurt nog zo lang..... :oops:
Koekoek schreef:korel: super dat julli eeen mooie dag hebben gehad!!! gefeliciteerd!!!
even een vraagje; blijven jullie na het klussen altijd nog even liggen? gewoon of met de benen omhoog? en krijgen jullie zelf ook een orgasme..?
haha, aorry, lekker brutaal hec 😂
roos: ik duim voor je
Koekoek schreef:korel: super dat julli eeen mooie dag hebben gehad!!! gefeliciteerd!!!
even een vraagje; blijven jullie na het klussen altijd nog even liggen? gewoon of met de benen omhoog? en krijgen jullie zelf ook een orgasme..?
haha, aorry, lekker brutaal hec 😂
roos: ik duim voor je
Natascha1984 schreef:roos28 schreef:Hoe was/is jullie weekend? Wij hebben een erg leuk weekend gehad!!! 😃 Wat een lekker weertje!!!
Heb een heel goed weekend gehad, zaterdag wel last van de warmte i.v.m. exzeem maar goed hoort er allemaal bij.
Ik ook van het weekend, hahaha... heb zaterdag a zondag me eiersprong gehad dus hoop stiekem dat het raak is 😉
We komen er aankomende 14 dagen achter...