daantje schreef:oh, ja die vond ik idd ook wel erg leuk! We hebben het er vorige week of 2 weken geleden hier nog over gehad op dit forum
Klopt! Vandaar dat ik het nog weet.
daantje schreef:oh, ja die vond ik idd ook wel erg leuk! We hebben het er vorige week of 2 weken geleden hier nog over gehad op dit forum
prinsesje schreef:Jojo gefeliciteerd met je zoontje! Ga je het feest vandaag al vieren of wacht je tot het weekend?
Oh zo'n koffertje klinkt ook erg leuk....
Ik zag nog de vraag voorbij komen over ziekenhuis/thuis bevallen. Daar ben ik eigenlijk nog niet uit, het lijkt me heerlijk om lekker thuis te zijn in mijn eigen vertrouwde omgeving en als je dan eenmaal bevallen en alles achter de rug hebt heerlijk met man en kindje in bed een beetje bij te komen. In een ziekenhuis heb je natuurlijk wel alle medische middelen bij de hand mocht dat nodig zijn. Mijn moeder heeft bij haar laatste 3 zwangerschappen last van een loslatende placenta waarbij de 1ste keer 1 van een tweeling al heel vroeg in de zwangerschap afgestoten werd, de 2e doodgeboren werd met 30 weken en de 3e levend geboren met 30 weken. Geen idee of dat ook impact heeft op mijn eventuele zwangerschap in verband met erfelijkheid enzo
daantje schreef:Hey lientje,
Zie net dat je vandaag ook getest hebt en dat die negatief was. Balen joh! Hopelijk is ie dit weekend wel positief! Mijn eerste test was ook negatief. Heb je enig idee waar je ei was?
mirjam86 schreef:zolang er geen bloed is heb je hoop:D
xxx